Davids

HJÆLP med billed af bh bånd/strop i kjolen

9 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har været ind i Lilly og prøve kjole og de havde sådan nogle brede elastik bånd som blev lukket som en bh på ryggen syet inde i kjolen.

Det var en super fantastisk fornemmelse som fik det hele til at sidde præcis som det skal unden yderligere undertøj.

MEN jeg mangler et billed af hvordan det ser ud... da jeg har bestilt en kjole i Østen og gerne vil have at de syr sådan et i.

Er der nogle som lige kan snuppet et billed af hvordan det ser ud i jeres kjole ?

Tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

enig med Lena, det var også i mange kjoler ejg prøvede, men det er ikke i min Maggie Sottero og de har vundet priser for bedste pasform og sidder helt perfekt på mig uden det bånd, så det er ikke et must i min verden at det er der.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm syntes nu det gav kjolen et pænere look end dem uden.

Det er også en Maggie Sottero jeg har bestilt.

Mangler stadig billed hvis der er nogle som ligger inde med sådan et

hehe det er jo nok ikke heeelt samme kvalitet skal du huske på, men nok en kopi jo?

kan du ikke evt tage forbi en lilly butik hvor du prøvede kjoler og tage et billede af en? du kan vel altid bare lige se på kjolerne uden at prøve.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kunne rigtig godt li det bånd, men jeg savnede det ikke, i de kjoler, der ikke havde det.

Helt basic er det jo bare et bredt elastik-bånd, der er syet ind i kjolens syningen under armen, som bliver lukket med hæfter. Synes det gør kjolen nemmere at lukke, da den så er på plads, når man skal binde den..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det bånd er fantastisk, og prøvede kun kjoler med. Det er bare med til at holde super flot på kjolen.

Min er fra Pronovias.

Måske nogle lidt lettere kjoler og visse bindebåndskjoler kan leve uden, men det er fantastisk i knappede kjoler og tunge(pga. stoffet) kjoler.

Kan desværre ikke finde et billede, for aner ikke hvad man kalder det...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer