Miss-Lena

Fascinator * DIY *

98 indlæg i dette emne

Jeg ville jo så gerne vinde en af de virkelig flotte fascinatorer fra Baltzer, men var heller ikke denne gang heldig (Huuuuuuuuuuuuuuulk).

Jeg har dog lavet en fin fascinator selv... Er faktisk rigtig stolt over den. Synes måske I andre der ikke vandt, kan få blod på tanden til at lave en selv.

Den er lavet af ivory fjer, stoflim, en hel del perler i 3 størrelser, et klikspænde, brudesatin og almindelig stof, broderet blonde og en slags strip til at stive den af. Det er ikke raket videnskab, men selvfølgelig lidt tidskrævende.

11%25252021.08.53.jpg

11%25252021.09.46.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ville så gerne have haft en sort eller mere gylden. Så overvejer virkelig at få købt en masse materialer i de farver (men min hurlumhejtylkonto er vist ret tom pt :unsure: )

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har du ikke en idé til noget hårpynt, blomst eller lign. som jeg kan bruge under et mantilla slør? Jeg regner nemlig med at tage sløret af efter vielsen og så vil jeg gerne have at der er et eller andet pynt i mit hår :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde... Det er super hyggeligt St sidde og finde på. Lidt lige som at se tingene gro og udvikle sig mellem ens hænder. Så det er ikke så meget standard :)

Her er et bedre billede

11%25252008.12.49.jpg

Lige en vejledning.

Et ovalt stykke stof pensles med lim og fjer limes på.

Blonde klippes til og syes på

Perler syes på

Bøjelig plastik stiver limes på bagsiden

Satin limes/syes på bagsiden for at skjule stiver og tråd/sting

Klip syes åå

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lavet en blomst til en sød bekendt, der ville have en sort til bæltet på kjolen og en ivory til håret (hun er mørkhåret). For at få en sammenhæng kom der hvide blonder med enkelte sorte perler på begge

11%25252023.19.52.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer