chalin

frost tema

18 indlæg i dette emne

hej piger

jeg skal giftes til november d. 12

og jeg glæder mig rigtig meget men.. nu kommer mit problem

jeg vil så gerne have et frost tema men har så mange forskellig ideer, og kan ikke samle dem

nogen der her nogle forslag til hvordan bord opdækning kan se ud..

håber i kan hjælpe mig

mange hilsner chalin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor romantisk! Håber du opretter en tråd, så vi kan se alle dine ideer :) og velkommen til forumet. Ja du kan jo lave

Frostfarver er jo virkeligt flotte, hvid, lys blå og glimmer og så kan man jo tillade sig en fin lyserød eller noget. :)

Og så er der en brud herinde der har haft snefnug tema, hvor de var en del af bordpynten og sådan:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vores "bordkort" kunne godt kategoriseres under frosttema.

Vi har samlet en masse små -10cm høje glas flasker (igennem min søsters arbejde) Der er bestilt nogle specielle klistermærker med hver gæsts navn som er sat på flaskerne. Efterfølgende er de blevet sandblæst og klistermærket fjernet. Og nu har vi de fineste små glasflasker, sandblæst men med gæstens navn i almindelig glas. Jeg ser om jeg kan tage et billede, hvor jeg fanger detaljerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores "bordkort" kunne godt kategoriseres under frosttema.

Vi har samlet en masse små -10cm høje glas flasker (igennem min søsters arbejde) Der er bestilt nogle specielle klistermærker med hver gæsts navn som er sat på flaskerne. Efterfølgende er de blevet sandblæst og klistermærket fjernet. Og nu har vi de fineste små glasflasker, sandblæst men med gæstens navn i almindelig glas. Jeg ser om jeg kan tage et billede, hvor jeg fanger detaljerne.

Hvor/hvordan har I fået gjort det?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores "bordkort" kunne godt kategoriseres under frosttema.

Vi har samlet en masse små -10cm høje glas flasker (igennem min søsters arbejde) Der er bestilt nogle specielle klistermærker med hver gæsts navn som er sat på flaskerne. Efterfølgende er de blevet sandblæst og klistermærket fjernet. Og nu har vi de fineste små glasflasker, sandblæst men med gæstens navn i almindelig glas. Jeg ser om jeg kan tage et billede, hvor jeg fanger detaljerne.

Hvor/hvordan har I fået gjort det?

Jeg må nok indrømme at det var min søster der fik ideen. Hun arbejder et sted hvor de bruger mange små flasker. Dem har hun samlet i et par uger.

Derudover har hun nogle kontakter igennem et lille firma hun driver, hvorigennem hun har bestilt ark hvor navnene er standset ud, det er lidt gummiagtig papir. Så sætter man klistermærkerne på flaskerne og tilsidst sandblæser man dem med fint sand..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer