Guest Aben85

Fotograf - Mark Trustrup?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har booket ham som fotograf til vores efterhånden snartkommende bryllup. Vi synes netop også godt om hans billeder, og han var ikke alt for dyr. Vi har haft 2 møder med ham, først derhjemme og efterfølgende på location. Begge gange var en positiv oplevelse. Men spændende at se hvordan han rent faktisk er på dagen.

Vh Cecilie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen.

Som sagt havde vi glæde af Mark Trustrup på vores store dag.

Og vi kan til fulde anbefale ham! For det første er hans billeder i den stil vi kan lide, og det kan i jo åbentbart også.

Desuden var han meget diskret på selve dagen, man lod stor set ikke mærke til ham andet end under selve fotoshootet, og det betød rigtig meget for os.

Vi havde formøde med ham, hvor han også forstod hvad vi ville have og på selve dagen og til fotoshootet gik det rigtig godt, han havde nogle idéer men prøvede ikke at få os til alt muligt vi ikke ville have gjort naturligt. Vi fik billederne i mandags, efter 3 uger, på 2 dvd'er, en med sort-hvid og en med farver. Der er i alt 233 billeder. Vi havde nemlig med vilje bedt om ikke at få 1000 vis af billeder vi skulle til at vælge imellem, men kun 200-300 af de bedste. Ud af dem er vi super glade for ca. 70 af dem.

Der kommer flere billeder af ham i min beretning i løbet af dagene.

Håber du kan bruge min lille anmeldelse.

Mvh Cecilie

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved dette er en ældre tråd, men vil lige give mit besyv med hvis nogen overvejer Mark Trustrup. Han fotograferede til vores bryllup i juni 2012 og vi er fuldt ud tilfredse med billederne.

En varm anbefaling herfra.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer