Guest NynMil

Advarsel mod bryllupshandel på nettet

15 indlæg i dette emne

Hej.

Skriver bare i frustration og vrede over mødet med en utrolig dårlig forretningsmoral og udnyttelse af os kommende brude som købere, i et markede kun en lille del af os har prøvet før.

I min iver efter at se dejlig og så perfekt ud som mulig på min, forhåbentlig, største dag i mit liv, støvsugede jeg totalt nettet for det rigtige lingerie under kjolen. Da kjolen min er med særlig dyb ryg, fandt jeg den perfekte corsage (flattering me by merry modes) hertil på en dansk forhandlers hjemmeside. Jeg må desværre ikke nævne navnet herpå, ifølge dette forums politik, trods at jeg ville ønske jeg kunne advarer alle mod at gentage min dyrt købte erfaring. Det respekterer jeg så.

Historien er, at varen blev leveret så tilpas sent, trods deres reklamerede leveringstid, at jeg ikke nåede at få den med til første kjoleprøvning. Ved anden prøvning, stod det klart, at det ikke ville være muligt at bære den under kjolen, og at kjolen ikke gav mulighed for bh eller andet. Således returneree jeg min vare i god tro om tilbageleveringsret, og hertil blev min overraskelse stor!

"Firmaet" hævder at jeg har overskredet min returfrist, trods deres forsinkede levering, hvortil problemet er mit alene! De nægtede at modtage min returpakke, og jeg står nu med en rigtig stor skuffelse over min tillid til firmaet, og ikke mindst med en dyr varer som ikke skal bruges til formålet.

Jeg har efterfølgende både mailet, og lagt telefonbeskeder uden nogen form for respons. Jeg har tilmed opsøgt dem på firmaets adresse, og fik blot den besked at de ikke ønskede at tale med mig og at det i øvrigt var uden for firmaets 2 timer ugentlige åbningstid. (telefonisk)

Med dette indlæg, vil jeg blot opfordrer alle til at underøsge deres kommende internetsælgere for mulig negativ omtale på nettet. Det råd ville jeg ønsket jeg havde lyttet til, inden jeg smed 1200 kr efter en utroværdig internetshop, idet nette denne butik har adskillige advarsler og beskrivelser præcis som denne på flere netsites.

Med ønske til alle os kommmende brude, om en forestående fantastisk oplevelse, samt et godt råd givet videre

Kirsten

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Super ærgerligt med så dårlig service!!! Men hvis de 14 dages returret, som du har krav på ifølge reglerne om fjernsalg er overskredet, er der desværre ikke meget at stille op, andet end at appelere til deres samvittighed (hvilket jo øjensynligt ikke har båret frugt....:boohoo: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for advarslen - hvis det er den side jeg tror det er, har jeg været inde at kigge på den.... Godt jeg ikke købte noget :rolleyes:

Men surt for dig - det er jo ikke lige hver dag man hopper i sådan én :blush:

Nej, og det er rigtigt ærgeligt, at man har haft en sådan kedelig oplevelse, når man plejer at være ok tryg med at handle over nettet. Og særlig ærgeligt i en ellers så lykkelig tid :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa

Vi har ikke længere nogen regel om, at man ikke må nævne et firma, som har ydet en dårlig service. Men vi gider ikke se en 3 siders tilsvinen af et firma.

Men har du en dårlig oplevelse, så må du altså gerne nævne firmanavnet, det vil du også kunne se andre eksempler på herinde.

Mvh

Ki

:balloons:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer