Sign in to follow this  
Followers 0
pia81

kirke pyntning

17 posts in this topic

Hej skønne Zillaer

Vi har siddet og diskuteret hvem der skal pynte kirken til vores bryllup, hvor efter min svigermor og mor udbryder at det har vi slet ikke noget at skulle ha sagt i... ifølge gammel tradition er det brudensveninder :huh:

så vil gerne vide nu hvem der pynter eller har pyntet kirken til jeres bryllup?

pia

0

Annonce ♥

jeg fik lidt samme besked fra min svigermor, men tænkte FEDT!!! så den del står mine forældre og svigerne for :thumbsupsmileyanim: Min bekymring gik så senere på hvilke blomster de så valgte for jeg havde jo allerede arrangeret det inde i mit hoved :rolleyes:

0

Annonce ♥

Jeg tror sgu ikke, at nogle af mine veninder ved at det skulle være deres ansvar og jeg forventer det bestemt heller ikke af dem. :tunge:

Hos os har HTB været nede ved blomsterhandleren og bestille blomster og så er der nogen (ved ikke lige hvem endnu, måske HTBs far), der kører dem ind til kirken, og så pynter kirketjeneren op for os. :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det gør vi selv.. jeg har også fået den samme "opsang" om at jeg ikke skulle gøre det.! Men jeg skal bestemt ikke have brudeslør og en rød rose :) Så manden smutter ned om formiddagen og pynter op sammen med to venner :) Han har alligevel masser af tid.. ;)

0

hej søde

jeg har desværre ikke den store tilid til at det bliver sådan som jeg gerne vil have så jeg gør det selv aftenen før eller tidligt om morgnenen men regner med at jeg gør det om morgnen skal pynte op i forsamlingshuset dagen før

0

Det gør vi selv.. jeg har også fået den samme "opsang" om at jeg ikke skulle gøre det.! Men jeg skal bestemt ikke have brudeslør og en rød rose :) Så manden smutter ned om formiddagen og pynter op sammen med to venner :) Han har alligevel masser af tid.. ;)

det samme tænker jeg jo... nu har jeg set hvordan min svigermor pynter kirke og det er bestemt ikke min stil... har en god bekendt som dog ikke skal med til bryllupet som kan det der med blomster, så overvejer om hun evt skulle lave pynten til kirken

0

Annonce ♥

Vores kirke sørger selv for nogle større opsatser oppe ved alteret, det gør de altid ved arrangementer. Hør om jeres ikke også gør det.

På selve dagen tager jeg hen med min mor og brudepige, og så pynter brudepigen hver anden stolerække med en enkelt blomst mens min mor og jeg laver brudebuketten, de andre stolerækker sætter kirketjeneren et sterinlys i.

0