lisej

Billige fest lokaler på sjælland.

8 indlæg i dette emne

:cheerleader3: Jeg skal giftes i maj 2012, med min rasmus.

Jeg er ny herinde, så ved ikke så meget endnu. Men vi er i gang med at finde nogle fest lokaler.

Pga. af vores budget fortrækker vi egen kok, selv at medbringe drikkelse og vores gæster skal kunne overnatte. Dette må helst gerne være billigt.

Er ret åben for alt så fyr løs.

mvh :thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha - Hvis vi bare fyrer løs så ender I måske med at stå med mere end 20-30 forskellige steder som nemt bliver ret uoverskueligt. Det er nok nemmere at præcisere sådan cirka hvor på Sjælland I gerne vil holde festen. Eksempelvis med udgangspunkt i hvor I skal giftes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Faciliteter med overnatningsmuligheder for gæsterne hvor I kun lejer lokalerne. Det kunne være Kolonien Solborgen oppe ved Vig, Havnsø-Lejren i Føllenslev eller Sonnerupgaard Gods (Sonnerupgaard Gods er dog ikke helt billigt). Fuglsang Slot i Nykøbing Falster kunne også være en mulighed hvis I er friske på den tur.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er det "lille" overnatning til gæsterne som indgår :rolleyes: Jeg har godt nok selv overnattet i forsamlingshuse enkelte gange hvor man skulle spille samme sted 2 dage i træk men det må man vist ikke. Hvis man så bort med det med overnatningen ja så ligger der jo et hav af forsamlingshuse nede på de kanter: Næstved, Haslev, Ringsted, Slagelse etc.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer