Andemone

.

1,440 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil sige det sådan her:

Kjole 1 (den du ikke har prøvet) er bare super smuk, og på denne forenes enkeltheden med detaljen, i og med at toppen er enkel og skørtet stjæler billedet. Med denne kjole, er man ikke i tvivl om, at der er tale om roser på skørtet, hvor ved den anden kan jeg godt tage mig selv i at tænke at det ligner lidt noget uld eller vat.:loveshower:

Kjole 2 (den som vi har set dig i, og som vi forguder) er jo også super smuk, og kan godt forstå hvad du mener med at den er lidt mere couture.:loveshower:

Min konklusion: Kan man få en gylden middelvej hvor du får den enkle top og roser som er lidt mere tydelige/større end på den kjole du prøvede først hos Lena....... drømme drømme.:7himmel:

Må sige at kjolerne er SÅ smukke at jeg overvejer at kontakte Lena. Havde aldrig troet at jeg kunne falde for en kinakjole, men Lena har jo virkelig fået erfaring i at bestille dem, og må sige at de er meget smukke begge to!whistling.gif

Edited by Stjarna
0

Årh, jeg synes de er smukke begge to! Meget svært at vælge - jeg vender tilbage når du har billeder af dig i den med glat top også (en kombi ville være perfekt, men det hjælper dig jo ligesom ikke).

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan helt klart bedst lide kjole nr. 2 - altså den med den glatte overdel. Det er bl.a. fordi skørtet er mere "luftigt". Den du har prøvet er skam smuk, men synes skørtet kan virke noget tungt, sådan vinteragtigt... Der kan jeg bedre lide hele udtrykket i den nyeste :)

0