1,440 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan ikke huske hvad hurtig levering kostede da vi fik trykt bannere, visitkort m.v. hos Vistaprint sidste år men jeg syntes det var billigt og de leverede det på under 1 uge. Nu kan jeg ikke huske leveringsgebyret men jeg havde måske nok også syntes det var dyrt hvis vi blot havde bestilt en lille stak visitkort. :) Jeg blev iøvrigt meget positivt overrasket over kvaliteten for jeg var nok lidt skeptisk fra starten, særligt hvad bannerne angår men det er altså kvalitet og det var nemt at designe fordi man kunne overføre det direkte fra computeren :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

HJÆLP!

Nu er det halvanden måned siden vi blev gift, og vi har stadig ikke fået sendt takkekort. Jeg synes efterhånden det er blevet pinligt..

Nu er teksten til dem alle endelig klar, men hvor skal jeg bestille? Det skal ikke koste en formue, og jeg gider ikke vente på dem i flere uger.. Overvejer seriøst at tage alm. a4 og køre 50 sider ud på printeren herhjemme....

Det synes jeg da sagtens du kan gøre! Eller print hilsener ud, og sæt dem på et stykke pap med en fin sløjfe på, det tager ikke så lang tid, men er stadig noget lidt særligt?

DSC_0399.jpg

Redigeret af Felinity
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det aaaaaalt for godt - min beretning er undervejs endnu :wink: Men man vender nu tilbage under alle omstændigheder - og så er det faktisk rigtig hyggeligt at lave beretning efterfølgende. Alle føleleserne kommer tilbage med fuld styrke.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer