esr

Eva og Bjørn 10. september 2011

249 indlæg i dette emne

Så vil jeg starte min bryllupsplanlægningstråd :cheerleader3:

Vi har været forlovede i 3 år, så det har taget sin tid at komme hertil, men når vi jo alligevel skulle holde kandidatfest her om lidt, ja så kunne vi ligeså godt, ENDELIG, invitere til bryllup!

Har i betragtning af at jeg skal aflevere speciale den 1 juli, og forsvare det engang i juli ikke den store stress på :thumbsupsmileyanim: Kirken er reserveret, med efterfølgende reception (let frokost og bryllupskage med bobler) i kirkens lokaler for hele familien og alle vennerne. Forældre og søskende inviteres til middag hos os om aftenen (15 voksen, 3 børn).

Bryllupskagen laver vi selv, maden kommer fra Meyer's catering (usansynligt lækkert og billigt)og drikkevarerne henter svigerfoældrene i Tyskland.

Ringene skal vi ud og kigge i starten af juli når jeg har afleveret speciale, og glæder mig bare helt vildt!

Jeg har siden min kæreste friede vidst at jeg ville have en 50'er inspireret brudekjole med sus i skørterne, og eeeeeelsker alt hvad der kommer fra MondoKaos og Miss Vera Clothing. Så da datoen var sat, kontaktede jeg Miss Vera, og bingo! På mandag skal jeg ud og snakke design med hende!!!!

Hold da op hvor har jeg nået meget i betragtning at jeg burde bruge aaaaal min tid på specialet! :blink:

Nå ja, har også købt hårpynt af søde Miss-Lena, og brudeskoene er også på plads (søde peep-toe, slingback sandaler med en høj wedge og masser af små fine blomster).

Håber i vil følge med, og give mig råd og vejledning når jeg for brug for det. Jeg vil i hvert suse over i de andre planlægnignstråde og blive inspireret!!!!

Invitationerne er næsten klar, og sendes i dageller morgen, og skal mødes med min mor til frokost og fortælle hende det hele. Har mega mange sommerfugle i maven!!!! Tror hun bliver noget overrasket selvom vi er forlovede, men nu er der bare gået så længe siden jeg viste hende min forlovelsesring første gang.

Ha' en fantastisk dag!

Kram Eva

Redigeret af esr
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3: Stort tillykke med den fastsatte dato :cheerleader3:

Og ikke mindst velkommen til :balloons:

Du har ret, I har styr på rigtig meget allerede! :) Glæder mig til at følge Jeres videre planlægning, og ikke mindst se billeder, som vi jo eeelsker herinde på BK :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da starte med forhistorien.

Vi læser (læste - min forlovede gør ikke længere) begge på Landbohøjskolen i KBH, og mødte hinanden.....i fredagsbaren!!!!! Så bliver det vist ikke mere klassisk :denmarkflag:

Vi mødte hianden i okt 2006, og flyttede stort set sammen fra dag 1. Den 17 april 2008 friede han til mig efter en pladder-romantisk fødselsdagsmiddag, og så gik vi (jeg) ellers i gang med planlægningen. Kirken var bestilt, og brylluppet fastsat til 30.maj 2009. Men den 13 maj stod jeg med en positiv graviditetstest, og på 2 gang SU så måtte vi vælge mellem bryllup og baby.

Nu har vi så verdens mest fantastisk søn på knapt 2,5 år, vi prøver at gøre ham til storebror, :blush: , og NU skal vi giftes!!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Menuen!

Er alligevel i gang med alle de overspringshandlinger jeg overhovedet kan finde på, så her får i da lige menuen til vores bryllup:

Til receptionen:

- små "finger"-sandwiches med laks og æggesalat (lavede de samme til Williams og barnedåb, og de var et kææææææmpe hit)

- hjemmelavede pølsehorn (mange børn)

- frisk frugt

- rød- og hvidvin, øl og vand

- bryllupskage i 3 etager (første gang jeg skal stable en kage - spændende!) med: lyse vaniliebunde, jordbærfromage med hakket, mørk chokolade og citronfromage. Smurt op med smørcreme og pyntet med hvid fondant. Pynt: et enkelt sort satinbånd om hver kage og friske røde roser.

- asti

Til middagen:

Forret: Hjertesalat med grønlandske rejer, agurker, milde løg og rygeostdressing

og koldrøget laks med rødbeder i sur-sød peberrodsfløde

Hovedret (buffet): Haneterrin med rødbeder og persille i peberrodscreme

- Sensommer ”kålslaw” med saltristede nødder

- Svineryg stegt med sort peber og æblecider

- Tomatkompot med røde peber og basilikum

- Ny kartoffelsalat med senneps dressing og purløg

Dessert: gode oste med diverse tilbehør

Kaffe med chokolade og avec

Forret og hovedret koster os 195 per person inklusiv brød.

Mmmmmmmm

:metteholm

Eva

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til dette fantastiske forum :balloons:

Det virker til at I har godt styr på planlægningen.

Har selv gået på Landbohøjskolen (dog kun 1½ år, da jeg valgte at droppe ud af Fødevarevidenskab). Men tror der er mange par i tidens løb der er "skabt" på A-vej :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er danmarks bedste datingbureau...plejer dekanen vist at kalde det til dimissionsfesten :thumbsupsmileyanim:

Kender bare såååå mange der har har mødt hinanden herude, og som nu får landbohøjskole-baby'er ... lidt hyggeligt :loveflag: .

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det er danmarks bedste datingbureau...plejer dekanen vist at kalde det til dimissionsfesten :thumbsupsmileyanim:

Kender bare såååå mange der har har mødt hinanden herude, og som nu får landbohøjskole-baby'er ... lidt hyggeligt :loveflag: .

Den skal jeg huske... har selv en gymnasieveninde, som startede på dyrelægestudiet samtidig som mig, og ja, til foråret skal hun giftes med sin forlovede som hun mødte på A-vej :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun hedder Anne Just (og han hedder Jens) :cheerleader3:

Har dog ikke fået dato endnu, men da det skal være inden hendes 25 års fødselsdag som er i maj, er det jo nemt at regne ud :cheerleader3:

Ved Anne har sunget/synger i koret :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, den er ny. Men diamanterne er lavet i et laboratorium. De laves under højt tryk, og meget høj varme så processen fra kul til diamant er liiiige blevet forkortet med et par 100.000 år :wink: - men den er stadig lavet af kul og derfor har den samme struktur. Som regel er disse laboratorie-fremstillede diamanter mere klare/rene i det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihhhhhhhhhhhhhh, i morgen skal jeg mødes med designeren for første gang :cheerleader3::cheerleader3: ! Det bliver så spændende! Jeg har tusind ideer i hovedet, og håber jeg kan få styr på dem og formuleret dem (og at vi snakker samme "sprog. Ville ikke andet end t udtrykke min glæde!

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer