esr

Eva og Bjørn 10. september 2011

249 posts in this topic

Annonce ♥

Ihhhh, har lige været hos designeren og det var bare så hyggeligt!

Jeg fortalte og havde billeder med, og vi blev enige om en model. Så siger hun at hvis jeg ombestemmer mig inden næste prøvning, så skal jeg bare sige til. Til det svarer jeg at det gør jeg i hvert fald ikke for jeg er bare helt sikker! Så kommer jeg hjem, tænder for computeren og skal da lige søge på 50'er brudekjoler, og op popper denne skønhed som jeg er fuldstændig forelsket i!!!!! Ihhhh, nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal vælge :boohoo:

Er helt vild med denne her - måske med et farvet bånd i stedet...hvad siger i????

Og så ville jeg også få det tyl som jeg jo inderst inde er helt vild med....

lavet lige et ny indlæg med de kjoler der inspirerede til det som jeg oprindelig ville have.

Eva

post-33927-0-22052100-1308574234.jpg

post-33927-0-76593900-1308574402.jpg

0

Annonce ♥

Det vi har aftalt er udfra denne model: champagnefarvet satin, uden bæltet, med tylskørt under og med en sweethart neckline i stedet. Super fin, enkel, elegant og mulighed for at peppe det hele op med et farvet tylskørt.....

Ihhhh, det var jo egentlig det jeg har haft i tankerne længe, men den anden er bare så fin, og må indrømme, nu hvor jeg sidder her og skriver, at jeg ikke var 100% tilfreds da jeg gik derfra. Hun var også meget sød og sagde at jeg endelig skulle sige til hvis jeg ikke er tilfreds, for ellers bliver slut resultatet ikke godt!

Hvad siger i tøser?????

post-33927-0-00683000-1308574911.jpg

0

Ville da med det samme sende en mail med den kjole du har fundet. du skal da have din drømmekjole også selvom det kræver et nyt møde med designeren! det vil hun nok også foretrækker så hverken du eller hun spilder tiden men skaber noget i begge er glade for!!

0

Det er mere det med at bestemme sig. Hun sagde jo at jeg bare skulle kontakte hende hvis jeg fik andre ideer. Det er bare typisk at jeg nærmest i flere år har vidst hvordan den skulle se ud, og har søgt og googlet og ledt og intet er kommet op på siden af den. Og 1 time efter jeg har snakket med søde Miss Vera, så ombestemmer jeg mig.

0

Annonce ♥

Jo, tror ikke det er det store problem for hende at lave den anden. Vil bare lige være 100% sikker inden jeg kontakter hende. Men bliver mere og mere varm indeni når jeg kigger på den med tylskørt - den fornemmelse har jeg altså ikke med den anden (troede bare det var en skrøne at man vidste når man havde fundet kjolen.....).

0

Det lyder som om du brænder mere for "den nye", og som de andre siger, så skal du gøre det du føler for.

Jeg er sikker på Miss-Vera hellere vil have bud om ændringer, end en utilfreds kunde ! rolleyes.gif

Og så giver jeg Lena ret i, at der bare er noget fantastisk over tyl kjolen.

0

Har lige snakket med designeren og vist hende billederne og hun sagde bare: super fed kjole, og selvfølgelig! Så Nu komme min brudekjole til at ligne den på billedet! Er bare sååååååå glad, den er helt perfekt, og vidste faktisk ikke jeg havde en drømmekjole førend jeg så denne :balloon::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kram til alle!

post-33927-0-51215800-1308586113.jpg

1

Annonce ♥

Har lige snakket med designeren og vist hende billederne og hun sagde bare: super fed kjole, og selvfølgelig! Så Nu komme min brudekjole til at ligne den på billedet! Er bare sååååååå glad, den er helt perfekt, og vidste faktisk ikke jeg havde en drømmekjole førend jeg så denne :balloon::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Kram til alle!

Er sikker på du bliver glad for kjolen, den er så sød og smuk!

0

Nøj hvor er de gode de billeder! Rigtig fed ide at tage dem i en forlystelsespark og elsker de der danse-billeder hvor kjolen rigtig snurrer rundt. Suk, tror jeg er født i den forkerte tid - ville elske at have været ung og smuk i 50'erne og få lov til at gå i strutskørt hver dag :cheerleader3:

Edited by esr
0

Annonce ♥

Ja, det kunne være en god ide det med bakken - det vil jeg helt sikkert overveje. Elsker Vivienne Westwood sko og det er et rigtig godt tip til at peppe game sko op synes jeg - de er rigtig fine! Glæder mig til at blive færdiguddannet og tjene flere penge så jeg kan købe flere sko!!!!!!!!!

0

Annonce ♥

Så bliver planlægningen lige sat lidt på standby. Har nemlig endelig fået en forsvarsdato for mit speciale: 12. juli! Fantastisk! Der var nemlig udsigt til, at det først blev slut august pga somerferie, så min bankkonto er riiiigtig glad for at jeg snart kan melde mig i a-kasse (har ikke mere SU).

Så 9 dage til aflevering og 20 dage til forsvar!!!!!! Det blir' sååååååååå godt!!!!!! :cheerleader3:

Kram

0

Faldt lige over disses sko, og de er da bare for lækre :loveboard: . Og så til kun 20 dollars. Har godt ikke lige tjekket told og sådan, men de vile være fine til min kjole!

0

Faldt lige over disses sko, og de er da bare for lækre :loveboard: . Og så til kun 20 dollars. Har godt ikke lige tjekket told og sådan, men de vile være fine til min kjole!

post-33927-0-69954100-1308916833.jpg

1