esr

Eva og Bjørn 10. september 2011

249 posts in this topic

Annonce ♥

HAR AFLEVERET SPECIALE

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

12 måneders arbejde ovre -puh hvor er jeg træt! Har spist sushi g drukket øl med H2B, og nu crasher jeg på sofaen med BK. Kan ikke huske hvårnår jeg sidst har haft en hel eftermiddag hvor jeg ikke skulle noget :loveboard: Lige 12 dage igen så er jeg færdiguddannet! Nu skal jeg bare tilbringe en masse tid med min søn, der har været noget mor-forsømt på det sidste...

Kram til alle på denne fantastiske dag!!!!!

0

Annonce ♥

Så står den på første "kjole"-prøvning hos skrædderen i dag :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Kjole er måske så meget sagt her de første par gange...

Ihhh, er bare så spændt og glææææææder til at skulle vælge stof og sådan. :loveboard:

kram til alle på denne dejlige dag!!!!

0

Og så har vi fået sendt svigerfældrene til Tyskland efter drikkevarer - dejligt! Og de ville da også gerne betale for dem, så det jo bare helt fantastisk at de gerne vil bidrage til vores store dag (især når vi ikke ønsker os gaver...)!

Får dem formentlig allerede på tirsdag, hvor de forhåbentlig kommer hele vejen fra Haderslev til mit specialeforsvar.

0

Så står den på første "kjole"-prøvning hos skrædderen i dag :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Kjole er måske så meget sagt her de første par gange...

Ihhh, er bare så spændt og glææææææder til at skulle vælge stof og sådan. :loveboard:

Uhh hvor spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Jeg er sikker på kjolen bliver helt fantastisk! Hvor får du den syet henne?

0

Annonce ♥

Uhh hvor spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Jeg er sikker på kjolen bliver helt fantastisk! Hvor får du den syet henne?

Hos Miss Vera i KBH. Hun syr kun 50'er og 60'er inspireret tøj. Tidligere havde hun web-butik, men nu syr hun kun på bestilling.

0

Annonce ♥

Ihh, det var så sjovt at prøve "kjolen" i går! Dvs, det var kun sådan en lavet af bomuldsstof inden hun syr den rigtige. Men der var en rigtig fin sweethart-neckline og sus i skørterne. Glæder mig til næste gang hvor stofprøverne forhåbentlig er kommet :heart: .

Og så skal jeg have det fine gule tylskørt jeg købte af Miss Lena indenunder - det bliver sååååå fint. Vi besluttede os for at sætte taljen ret højt pga tylskørtet indenunder, og det var vist et klogt træk, for jeg er gravid :blink: ! Testede lige i morges og den var sgu positiv - lige som vi havde besluttet at holde en pause fra projekt barn! Har altid svoret at jeg ikke ville være gravid til mit bryllup :pokey:! Sidste gang vi planlagde bryllup i 2008, blev det jo aflyst pga baby, men denne gang tror jeg nu godt vi kan klare begge dele :biggrin:. Hmm, måske skal vi bare planlægge bryllup, når vi gerne vil være gravide...

Det hele er godt nok så nyt, så ved jo ikke om den bliver hvor den skal, men har bare sådan brug for at dele det med nogen!!!!! Var også vildt oppustet til prøvningen igår, hvilket irriterede mig ret meget, men nu er der da en forklaring! Så forhåbentlig får vi en lillebrøster til marts :loveboard: !

Kram til alle på denne helt vidunderlige, fantastiske solskinsdag!!!!

Edited by esr
0

TILLYKKE

Det er da en så dejlig nyhed! Og et bryllup med en baby i maven kan da ikke blive mere livsbekræftende, og fuld af kærlighed! :loveboard:

Jeg håber du får en skøn graviditet - gravide brude er altså helt særligt smukke!

De bedste hilsner

Camilla (der selv er MEGET klar til baby version 2).

0

Annonce ♥

Ihhh, sikke en dejlig traad :cheerleader3:

Stort tillykke med den lille nyhed :denmarkflag: Jeg glaeder mig til at foelge dit kjoleprojekt, for det er godt nok ganske fin inpsiration :loveboard: Og saa er det vel ikke den helt store overraskelse, at jeg er vild med skoene :wink:

0

Ihhh, sikke en dejlig traad :cheerleader3:

Stort tillykke med den lille nyhed :denmarkflag: Jeg glaeder mig til at foelge dit kjoleprojekt, for det er godt nok ganske fin inpsiration :loveboard: Og saa er det vel ikke den helt store overraskelse, at jeg er vild med skoene :wink:

Ih, tak :hug: ! Følger ogsp din bryllupsberetning med stor iver - helt fanstiske omgivelser! Elsker Italien og alt hvad der har med det at gøre. Min veninde er lige flyttet 2 år til Italien - ned til sin kæreste, som hun mødte i Ægypten for 1,5 år siden, så nu skal de prøve og se om det kan fungere som andet end langdistance forhold. Driller hende med at jeg glæder mig til at komme til italinesk bryllup, og nu kan jeg jo se, at jeg har noget at glæde mig til.

Kram

0

Annonce ♥

Ihhh tillykke :) Bare det var mig :D Men jeg lover dig at drikke et glas ekstra vin på vores bryllupsdag for dig :D

He, he tak :wink: ! Tror i hvert fald at jeg skal nyde et enkelt glas asti til bryllupskagen!

0

Ei hvor stort - hjertelig tillykke... Og jeg glæder mig meget til at se din kjole :) - retter hun så skørtet til?

Ja, det gør hun når vi bestemmer længden på selve kjolen.

0