esr

Eva og Bjørn 10. september 2011

249 posts in this topic

Annonce ♥

Hold da op, det er længe siden jeg har været herinde! Har VIRKELIG slappet af ovenpå specialet og har bare nydt at være sammen med h2b og sønnike!

På lørdag er der kun 6 uger til vi skal giftes :blink: ???? Hvor er tiden liiiige blevet af???? Men vi har da også fået ordnet en del.

H2Bs tøj er købt og skal hentes i morgen, og han har også fået købt sko, så mangler nu kun et slips. I morgen skal vi til ostesmagning for at finde oste til ostebordet - nammenam!

Jeg har fået mere styr på min kjole, og i får da lige et par billeder af mig i testkjolen som den ser ud indtil videre (venligst se bort fra mit flotte myggestik lige midt på brystet)... Kan rigtig begynde at fornemme hvordan den kommer til at se ud. På tirsdag skal vi lave blondeoverdelen (også i bomuldsstof, og i får da også lige et par billeder af det valgte stof.

Det er en kraftig satin i knækket hvid inderst, hvide blonder, og så et gyldent bælte. Underdelen bliver i MASSER af knækket hvidt brudetyl :c166: .

post-33927-0-05078300-1311871879.jpg

post-33927-0-55780100-1311871889.jpg

post-33927-0-22914600-1311871932.jpg

post-33927-0-92971700-1311871940.jpg

1

Annonce ♥

Synes også lige i skal se de øreringe jeg skal have på, som jeg fik af min mor, da jeg havde født William. Min flooootte fascinator har jeg køb af Miss Lena, og den er bare såååå fin :cheerleader3: !

Og så kom jeg liiiige til at købe et par nye sko, som jeg højst sandsynligt skal have på til kjolen. De er købt i total yndlingsbutikken: Edith & Ella! Det en en kollektionsprøve, så de havde kun min størrelse, og så var de vildt billige (eeelsker at gøre en god handel) :thumbsupsmileyanim:

post-33927-0-64935000-1311872262.jpg

post-33927-0-63472100-1311872272.jpg

post-33927-0-62134100-1311872280.jpg

post-33927-0-57718200-1311872291.jpg

1

Nååå, ja og så har vi mistet vores receptionslokaler pga vandskade :boohoo: - satans skybrud :shooter: ! Og de kan ikke nå at få lavet gulvet, da der ingen ledige affugtere er i hele KBH!!!!

Så nu leder vi efter et nyt sted, men har fået lov at låne sønnikes vuggestue som plan B. Ikke det mest romatiske sted, men meget praktisk med mange børn, og selvfølgelig bedre end intet sted overhovedet....

0

Annonce ♥

Ihh hvor er der sket meget :) :) Lyder bare skønt at du har fået slappet af her post-specialestress :) (og præ-bryllupsstress...)

Du bliver simpelthen så lex i din kjole - det må være et vildt spændende projekt sådan at få syet den fra bunden på den måde. Og sikke fint med grønne Edith & Ella sko til - Elsker også deres ting. Men hvorfor synes jeg flere og flere af deres butikker lukker efterhånden???

Hvor surt med receptionslokalet - hvad sker der lige for regntid i Danmark???? Håber I finder noget - hvorhenne skal det være????

Edited by anne_stokholm
0

Ihh hvor er der sket meget :) :) Lyder bare skønt at du har fået slappet af her post-specialestress :) (og præ-bryllupsstress...)

Du bliver simpelthen så lex i din kjole - det må være et vildt spændende projekt sådan at få syet den fra bunden på den måde. Og sikke fint med grønne Edith & Ella sko til - Elsker også deres ting. Men hvorfor synes jeg flere og flere af deres butikker lukker efterhånden???

Hvor surt med receptionslokalet - hvad sker der lige for regntid i Danmark???? Håber I finder noget - hvorhenne skal det være????

Kirken ligger på Frederiksberg (Rolighedsvej), så det må meget gerne være der, da vi har "lovet" vores gæster, at det skulle være i gåafstand.

0

Kirken ligger på Frederiksberg (Rolighedsvej), så det må meget gerne være der, da vi har "lovet" vores gæster, at det skulle være i gåafstand.

Hmm... Kender desværre ikke til så mange steder deromkring, men min veninde holdte deres reception på en cafe/restaurant i nærheden af kirken, kunne det være en mulighed?

0

Annonce ♥

Hmm... Kender desværre ikke til så mange steder deromkring, men min veninde holdte deres reception på en cafe/restaurant i nærheden af kirken, kunne det være en mulighed?

Det kunne det sagtens, men budgettet er begrænset, og har allerede købt drikkevarerne til receptionen, så det skal være et sted, hvor vi selv må medbringe mad og drikke.

0

Mmmm har lige købt 800 g lækker, mørk 58% callebaut chokolade til bryllupskagen! Den er bare såååå god! Ikke for bitter men heller ikke for sød - helt perfekt. Så mangler jeg bare de 500 g hvid chokolade der også skal i kagen... :metteholm

0

Annonce ♥

Mmm... lyder godt med chokolade. Synes det kan være svært og dyrt at finde en god chokolade specielt når man skal bruge meget af det er det lidt træls med 100 g plader.

Glæder mig til at se din færdige kjole.

0

Ja, har ret godt styr på chokolade! Ud over at jeg ææææælsker at spise det, så har jeg arbejdet for Mette Blomsterberg, så har da fået et tips eller to af hende...

0

Uhhh, kun 1 måned tilbage i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men også en total øv-dag i morgen, da jeg skal på hospitalet og have en udskrabning. Det skulle desværre ikke være denne baby der skulle være vores lillebrøster, da den gik til for flere uger siden. Har været igennem 2 medicinske aborter der ikke har virket overhovedet - øv! Så nu står den på fuld narkose i morgen. Glæder mig bare til at få det overstået, da forløbet har været igang i et par uger nu, og til at slippe af med den forbandede graviditetskvalme jeg har til ingen verdens nytte! :boohoo:

0

Annonce ♥

Uhhh, kun 1 måned tilbage i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men også en total øv-dag i morgen, da jeg skal på hospitalet og have en udskrabning. Det skulle desværre ikke være denne baby der skulle være vores lillebrøster, da den gik til for flere uger siden. Har været igennem 2 medicinske aborter der ikke har virket overhovedet - øv! Så nu står den på fuld narkose i morgen. Glæder mig bare til at få det overstået, da forløbet har været igang i et par uger nu, og til at slippe af med den forbandede graviditetskvalme jeg har til ingen verdens nytte! :boohoo:

Det er jeg rigtigt ked af at høre - hvor er det træls for jer :hug::kiss: Det må have været en hård tid med bryllupsplanlægning og så alt det oveni... Jeg håber for jer at det kommer til at gå godt i morgen uden for mange problemer, så I forhåbentlig kan se lidt fremad igen.

:bearhug: :bearhug: :bearhug:

0

Øv esr. Sikken kedelig udfordring lige midt i bryllupsplanlægningen - og i det hele taget. Håber det går roligt for sig i morgen og at det kun er bryllupskriller, der driller i din mave den kommende måned.

0

Og liige et par stykker mere...(venligst se bort fra sorte rande omkring øjnene!). Går efter 40'er/50'er hollywood glamour med store, bløde krøller. Der skal nok lidt mere krøl i dem på selve dagen, men er umiddelbart ret godt tilfreds! Og Miss Lenas super smukker fascinator er bare prikken over i'et :loveshower: !

post-33927-0-73025600-1313608116.jpg

post-33927-0-39008400-1313608128.jpg

1