esr

Eva og Bjørn 10. september 2011

249 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Wauuuuu.... Så flot og meget romantisk - har du virkelig selv fikset det?

Min mor satte curlers'ne i for mig (hun bruger dem selv hver dag, så hun er en haj til det). Inden fik de lige lidt saltvandsspray, og så er krøllerne redt igennem med fingrene, fikset med 2 hårnåle, og lakket godt til.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver super pænt med de krøller! :respekt: til dig fordi du tør go dig i kast med selv at krølle hår på dagen :thumbsupsmileyanim: De gange jeg kaster mig ud i det projekt ender det altid med mega stress 5 minutter før vi skal ud af døren, fordi det bare ikke vil som jeg vil :pokey:

En gang hvor vi skulle til bryllup i Hillerød (boede på østerbro på det tidspunkt) stod jeg - da vi skulle ud af døren for at nå et S-tog - med halvdelen af håret krøllet og den ene hånd med krøllejern, mens den anden hånd var i fuld gang med at lægge makeup :oops: Så er der altså ingen vej udenom end at fortsætte, så jeg måtte betale for en taxa fra Østerbro til Hillerød og - endnu en gang - indrømme at jeg skulle have gået i gang noget før med det projekt :fløjt:

Så helt sikkert en rigtig god idé at prøve det igennem et par gange, så der ingen tvivl er om hvordan det arter sig på dagen :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det bliver super pænt med de krøller! :respekt: til dig fordi du tør go dig i kast med selv at krølle hår på dagen :thumbsupsmileyanim: De gange jeg kaster mig ud i det projekt ender det altid med mega stress 5 minutter før vi skal ud af døren, fordi det bare ikke vil som jeg vil :pokey:

En gang hvor vi skulle til bryllup i Hillerød (boede på østerbro på det tidspunkt) stod jeg - da vi skulle ud af døren for at nå et S-tog - med halvdelen af håret krøllet og den ene hånd med krøllejern, mens den anden hånd var i fuld gang med at lægge makeup :oops: Så er der altså ingen vej udenom end at fortsætte, så jeg måtte betale for en taxa fra Østerbro til Hillerød og - endnu en gang - indrømme at jeg skulle have gået i gang noget før med det projekt :fløjt:

Så helt sikkert en rigtig god idé at prøve det igennem et par gange, så der ingen tvivl er om hvordan det arter sig på dagen :wink:

Haha, kan lige se det for mig! Det lyder som når jeg også krøller mit hår selv - har altid mega stress på, og bliver aldig tilfreds når jeg bruger krøllejern! Det er faktisk min mor der sætter "dullerne" i, og det giver altid et godt resultat. Skal se om jeg selv kan opstøve et sæt carmen curlers på et loppemarked engang - så jeg ikke behøver at låne mors!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, nu overvejer jeg så at tage sorte sko på, men kan man godt det til en kort brudekjole?? Man kan vel gøre som man vil, men tænker at det bliver en meget hård kontrast til den hvide kjole. Har disse her 40'er/50'er inspirede sko, som bare er super behagelige at have på, og som jeg bare eeelsker :loveshower: ! Tager et billede af dem senere,...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sorte sko, det kan du sagtens! Som du selv skriver, du kan gøre som du vil. Hvis de lige passer i stilen og er gode at gå i, så er det da bare helt perfekt!

Men ja, læg lige et billede ud af skoene og gerne med kjolen på, så kan vi rigtigt vurdere :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor ser det godt ud dit hår! :loveshower:

Har du prøvet at have det en hel dag så du er sikker på at det holder?! Jeg synes nemlig tit mit problem er at krøllerne forsvinder uanset hvor meget lak der kommer i.. Men jeg har også noget længere hår end dig :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser det godt ud dit hår! :loveshower:

Har du prøvet at have det en hel dag så du er sikker på at det holder?! Jeg synes nemlig tit mit problem er at krøllerne forsvinder uanset hvor meget lak der kommer i.. Men jeg har også noget længere hår end dig :unsure:

Jeg har indtil for nogle måneder siden haft ret lang hår, og har altid haft samme problem som dig (med forsvindende krøller). Og det er faktisk første gang jeg har krøller i mit kortere hår. Fik lavet krøllerne omkring kl 15 i går, og i går aftes var de der stadig, og her til morgen er der stadig en del krøl i håret, så tror det holder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sorte sko, det kan du sagtens! Som du selv skriver, du kan gøre som du vil. Hvis de lige passer i stilen og er gode at gå i, så er det da bare helt perfekt!

Men ja, læg lige et billede ud af skoene og gerne med kjolen på, så kan vi rigtigt vurdere :)

Her kommer lige et par billeder, men kjolen er ikke færdigsyet endnu, så det bliver uden den.

post-33927-0-61123100-1313655344.jpg

post-33927-0-23077600-1313655357.jpg

post-33927-0-18430400-1313655371.jpg

post-33927-0-53680900-1313655381.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh, synes der sker meget for tiden!

Har soveværelset fyldt med sodavand, øl, vin, asti, tallerkener, vinglas, vandglas, balloner, bånd, nødder, kage-ingredienser...osv...! Godt man har et stort soveværelse!

Min søde mor gav os lige en pre-wedding gift i form af frokost tallerkener og middagstallerkener til 15 personer, så det er bare super dejligt :loveshower: !

Skal til to kjoleprøvninger i næste uge, og den 1. september skulle jeg forhåbentlig have min fiiiine kjole med hjem!!!!!! :thumbsupsmileyanim: . I går blev jeg viklet ind i både blonder og 40 m tyl (ja 40 meter!)og under det skal jeg have gult tylskørt - det bliver den vildeste, fedeste prinsesse-klokkeformede-50'er-agtige-tyldrøm!!!!!!!!!!!!!!!!! Så ender på 8 lag tyl i selve kjole og så de 6 lag i underskørtet...

Men kan overhovedet ikke bestemme mig for sko og negle (de skulle gerne matche) - forhåbentlig bliver det nemmere når kjolen er færdig!

I går stod den på smørcreme-smagning til bryllupskagen. Plejer at lave cream-cheese-frosting når jeg smører kager op, men det bliver ikke så stift som smørcreme, og vil gerne have noget der bliver mere fast/stift når nu kagen skal stables (første gang jeg skal stable en kage). Men, puh hvor var det dog afskyeligt sødt i alle de afskygninger vi fik lavet, og når der så skal fondant på, så er jeg bange for det overdøver mit lækre kagefyld. Så i dag skal vi lave en italien merengue butter cream med lemon curd - håber det kan tage toppen af det søde.

Og så fik min mor vredet armen om på mig og hevet mig ud for at kigge på bryllupsønsker. Vi har valgt ikke at ønske os noget til vores bryllup - vi bliver selvfølgelig glade hvis folk tager en gave med til os, som de har brugt til på at finde til lige netop os. Men bagtanken var, at vi bare gerne ville have at folk skulle komme og fejre vores kærlighed med os, og ikke bruge mange penge på at finde gaver til os - det er ikke vigtig for os. Vi har været igennem et hårdt år med depression (Bjørn), indlæggelse på psykiatrisk afdeling, flytning og hvad der til hører, så nu vil vi bare gerne giftes og skabe nogle dejlige minder. Men, det er forældrene ikke helt tilfredse med - de forlanger nærmest at give os bryllupsgaver (og det siger man jo ikke nej til... :rolleyes: ).

Det var også en ordentlig omgang!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer