esr

Eva og Bjørn 10. september 2011

249 posts in this topic

Annonce ♥

Hmm, h2b overvejer lidt at have converse sko på til sit jakkesæt bare for at fuldende 50'er looket (og matche sit nye hår) - kan man det til et bryllup? Jeg skal jo i forvejen have flade grønne sko på, så har pillet lidt af det højtidlige.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Kun 1 uge igen ()():heart::balloon::7himmel::balloons::metteholm:loveboard::iloveyou::bestwishes::loveshower: ! Det er for vildt!

Og har lige fået af vide, at organisten øver sig på Pachelbel's Canon in D! Uhh, det bliver sååå godt (og ligesom mange andre!), elsker det stykke musik - dansede ballet til det en gang for mange år siden....

0

Annonce ♥

Hej!

Jeg kan ikke se om i har booket en fotograf, derfor vil jeg bare gøre opmærksom på mit introduktionstilbud her på Bryllupsklar.

2000 kr + transport for fotografering af:

vielsen før-under-efter

gruppefotos med gæster og familie

bryllupsportrætter

Hvis I skulle være interesserede kan I kontakte mig på salg@afoto.biz. Min hjemmeside er ww.afoto.biz

Hvis I allerede har en fotograf så beklager jeg forstyrrelsen :c)

Mange hilsener

Jesper

Albrechtsen Foto

Hej Jesper,

Tak for dit tilbud (og det er godt nok billigt)! Vi har ikke booket en fotograf, så du forstyrrer ikke! Hvor meget ville transporten til Frederiksberg blive?? Og hvornår på dagen skal bryllupsportrætterne tages- og hvor lang tid tager det? er det lige efter kirken??

Mvh Eva

Edited by esr
0

Hej!

Jeg kan ikke se om i har booket en fotograf, derfor vil jeg bare gøre opmærksom på mit introduktionstilbud her på Bryllupsklar.

2000 kr + transport for fotografering af:

vielsen før-under-efter

gruppefotos med gæster og familie

bryllupsportrætter

Hvis I skulle være interesserede kan I kontakte mig på salg@afoto.biz. Min hjemmeside er ww.afoto.biz

Hvis I allerede har en fotograf så beklager jeg forstyrrelsen :c)

Mange hilsener

Jesper

Albrechtsen Foto

Hej Jesper,

Tak for dit tilbud (og det er godt nok billigt)! Vi har ikke booket en fotograf, så du forstyrrer ikke! Hvor meget ville transporten til Frederiksberg blive?? Og hvornår på dagen skal bryllupsportrætterne tages- og hvor lang tid tager det? er det lige efter kirken??

Mvh Eva

Havde i øvrigt tænkt at bruge Landbohøjskolens have som location.

0

Annonce ♥

Og så kom man liiige til at booke fotograf her 5 dage før brylluppet selvom det overhovedet ikke var en del af budgettet :blush: . Men Albrechtsen Foto gav os et tilbud vi ikke kunne afslå, så nu skal vi sørme snakke lokation og billeder og hele mulevitten i aften!

Edited by esr
1

Og så kom man liiige til at booke fotograf her 5 dage før brylluppet selvom det overhovedet ikke var en del af budgettet :blush: . Men Albrechtsen Foto gav os et tilbud vi ikke kunne afslå, så nu skal vi sørme snakke lokation og billeder og hele mulevitten i aften!

Det er jeg sikker på at I ikke fortryder - det er dejligt at have en fotograf, som ved hvordan billederne skal tages - og så er det jo skønne minder!

Jeg tror jeg har kigget på vores billeder over 1000 gange siden vores bryllup! :biggrin:

Ja, glæder mig også til det - er helt sikker på det er den rigtige beslutning. Vi skar det fra i starten, selvom det var noget vi begge ønskede, pga budgettet. Men budgetter er jo bare vejledende ikke??? :badgirl:

0

Annonce ♥

5 dage og har fået total bryllupskuller :a1221: . Var til 2 times cv-møde i a-kassen i dag og tror ikke jeg hørte mange ord af hvad han sagde - der var kun bryllupsting inde i mit hoved :pokey: !

Hmm, må vist hellere planlægge regnvejrsbryllupsbilleder på lørdag - måske man skulle investere i et par røde gummistøvler?? Det ville da se fint ud til brudekjolen!

0

Arrrgh, det er jo lige om lidt! Forstår slet ikke at det er min tur nu... :loveshower: !

Skal lige have et møde med jobcentret overstået i dag, og så skulle den gerne stå på bryllups-koma-hygge-kage-bagning-DIY-sidste-øjebliks-indkøb-og-måske-en-lille-smule-zilla-paniks-amoooook indtil lørdag!!!! :cheerleader3:

Edited by esr
0

Så har sommerfuglene sørme meldt sin ankomst - hvad skal de dog ikke nå at udvikle sig til inden lørdag?? Og sad lige og tudede til vores indgangsmusik her i morges, så det kommer da til at gå helt galt på lørdag :boohoo:

0