alptraum

Transport

7 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Jeg håber, I kan hjælpe mig lidt med noget, jeg har grublet over. :unsure:

Vi skal giftes i Herlufsholm kirke i Næstved til næste år. Og da det er et ret naturskønt område, vil vi også gerne have taget billederne her.

Nu er mit spørgsmål så omkring transport - hvis der overhovedet skal være nogen.

Normalt kører man jo fra kirken til der hvor man skal have taget billeder og så videre til receptionen/festen. Vi holder en reception, som vi skal ud til på en måde, men det kunne jo lige så godt være i vores egen bil.

Min tanke er mere lige efter kirken, når der er kastet ris osv. Hvor man plejer at sætte sig ind i bilen og hvor gæsterne herefter tager afsted. Det virker jo lidt fesent at sige hej hej og så gå om bagved og få taget billeder? Og jeg ville egentlig helst undgå, at der var nogen, der gik med og kiggede!

Jeg har også overvejet, at man kunne tage en tur rundt i byen og så komme tilbage og få taget billeder, men jeg ved ikke, om et bare er fjollet?

Omvendt er jeg også fristet af tanken om ikke at skulle bruge penge på transport, da budgettet er stramt i forvejen.

Lad mig endelig høre jeres tanker! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej alle sammen

Jeg håber, I kan hjælpe mig lidt med noget, jeg har grublet over. :unsure:

Vi skal giftes i Herlufsholm kirke i Næstved til næste år. Og da det er et ret naturskønt område, vil vi også gerne have taget billederne her.

Nu er mit spørgsmål så omkring transport - hvis der overhovedet skal være nogen.

Normalt kører man jo fra kirken til der hvor man skal have taget billeder og så videre til receptionen/festen. Vi holder en reception, som vi skal ud til på en måde, men det kunne jo lige så godt være i vores egen bil.

Min tanke er mere lige efter kirken, når der er kastet ris osv. Hvor man plejer at sætte sig ind i bilen og hvor gæsterne herefter tager afsted. Det virker jo lidt fesent at sige hej hej og så gå om bagved og få taget billeder? Og jeg ville egentlig helst undgå, at der var nogen, der gik med og kiggede!

Jeg har også overvejet, at man kunne tage en tur rundt i byen og så komme tilbage og få taget billeder, men jeg ved ikke, om et bare er fjollet?

Omvendt er jeg også fristet af tanken om ikke at skulle bruge penge på transport, da budgettet er stramt i forvejen.

Lad mig endelig høre jeres tanker! :biggrin:

Hvis i alligevel skal have taget nogle billeder inde i kirken, kan folk vel tage afsted i mens i får gjort det, og så er folk jo væk når i skal ha taget billederne udenfor.

Er da bare spild af tid, vil jeg mene, at skulle køre lidt rundt først.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker også at det er både spild af penge og tid hvis man kører rundt bare for at køre rundt. Men man kan jo sagtens sige til folk, når de er færdige med at kaste ris osv. at de nu kan køre til receptionen og I vil møde dem senere da I skal have taget billeder. Er der nogle der følger trop må man jo sige på en pæn måde at det er noget i gerne vil gøre uden publikum, men at de gerne må se billederne på et senere tidspunkt i "papirform" :)

Vi skal giftes i Frederiksberg Slotskirke og tænker nemlig også at vi vil have taget vores billeder i haven og evt. nogle med slottet som baggrund, så det er i hvert fald hvad jeg tænker at jeg vil gøre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt I kan sige til gæsterne, når de er færdige med at lykønske jer og kaste ris, at de nu skal køre til receptionen mens I får taget billeder.

Kan godt forstå I gerne vil have taget billeder der, der er enormt smuk. Jeg har netop løbet Danmarks Stafet langs åen og gennem skoven i dag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kunne også, hvis I gerne vil køres væk fra kirken, aftale med en af jeres venner der har en pæn bil, at han/kun kører jer og kort efter kører tilbage til der hvor I skal have taget billederne.

Vi har gjort det, at vi har nogle venner i Sverige, der har en gammel Cadillac fra 50'erne. De har lovet at køre herover i den og lave bryllupskørsel for os. Vi har så tilbudt dem en overnatning på kroen, så det kommer kun til at koste os 600 kr.

Vi har en veninde med en lille bitte hvid bil. Hun tilbød faktisk også at køre os.

Så hvis I gerne vil køre, så tag en almindelig bil og vink farvel :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer