peddy84

Lasse & Lone 10.09.2011

71 posts in this topic

Hejsa og velkommen til min tråd.

Da der kun er 82 dage tilbage til vores store dag tænkte jeg det var en god idé at få startet min planlægningsråd herinde også

Lidt om os

Jeg hedder Lone og er 27, jeg er i gang med at uddanne mig til Social- og sundhedshjælper, som jeg er færdig med Marts 2012, så skal jeg arbejde et år også læse videre til Social- og sundhedsassistent, når den så er færdig vil jeg arbejde 2-3 år også læse videre til jordemor (hvis økonomien tillader en SU.). Min kæreste er 30 og er ved at uddanne sig til kok, så er dejlig heldig med at han stort set står får alt madlavning hjemme ved os. Lige nu er det kun ham og mig i vores lille hyggelig lejlighed, men vi håber efter bryluppet at finde en større lejlighed og dermed også kunne udvide familien med en enkelt eller to (der er tvillinger i begge vores familier).

Frieriet

Vi havde været over ved mine svigerforældre og spise god mad, samt fejret min 26 års fødselsdag (som falder på Valentins dag), så da vi kommer hjem der over fra går min kæreste ind i soveværelset og jeg ind i stuen for at slappe af, han kalder pludselig på mig, jeg går ind i soveværelset og der ligger rosenblade ud over det hele, og en masse sterinlys er tændt, så falder han ned på knæ med en rose i hånden, fortæller mig hvor meget eg betyder og mens jeg står der med tårer trillende ned af mine kinder åbner han rosen og spørger om jeg vil gifte mig med ham, og selvfølgelig kunne jeg ikke andet end sige JA, han er ikke kun en rigtig dejlig kæreste men også min bedste ven.

PLANLÆGNINGEN

Dette er der styr på

Dette er vi i fuld sving med

Her har vi kun inspirationsbilleder

Det praktiske

KirkenSøndermarkskirken

FeststedetGrejsdalens gildesal

Menuen - Så er menuen fastlagt

MusikkenJukeboks med karaoke

TransportenEt vennepar har tilbudt at ligge bil til

Det kreative

InvitationerneEr modtaget fra trykkeri og er sendt

BordkorteneDisse er der kommet styr på billed kan ses længere nede

Bordplan - Mangler

Kurv til risposerEr færdig ser billeder længere om (side 3)

Gæstebog - Er færdig ser billeder længere om (side 3)

Borddekorationer - er bestilt ved den lokale blomsterhandler, bliver i hvid og lilla, der er et billed i stil med dem vi skal have på side 3

De vigtige personer

Forloveren - Gommens barndomsven

ToastmasterenGommens niece

Fotografen - i kirke, "On Location" og gæstebilleder – Er fundet

Bruden

KjolenEn fantastisk Lilly model

KjoleprøvningEr bestilt tid

Sløret- Ligger og venter på at blive brugt

SkørtetEr købt i lilly er så stort at det kan stå selv :)

Skoene- Er fundet i Deichmann - billedet kan ses længere nede

UndertøjetEr bestilt ved Change - Det passede perfekt

Strømpebånd - Er lavet - billedet kan ses længere nede

SmykkerneArvestykke (halskæde, skal have købt øreringe

Make up - laver min kærestes nice

Håropsætning - laver min kærestes nice

Gommen

JakkesættetHænger klar i skabet

SkjortenHænger klar i skabet

SlipsetHænger klar i skabet

Skoene – [Står klar i skabet

Manchetknapper - Det skal hentes om en uge

Det andet

Ringene- De er kommet hjem - billed kan ses længere nede

BukettenLaver jeg selv i brocher, meget utraditionel - er færdig billeder kan ses længere nede

Kagen- Niece´s Mormor laver den

BryllupsrejsenBliver der nok ikke noget af men, håber på en anden lejlighed i stedet også må rejsen vente lidt

MorgengaveVi ahr besluttet at give hianden en :) :) Jeg har købt min til HTB se den på side 3

Drikkevare - Alt er nu købt

Underholdning - Vi har lejet en juxbox med karaoke

Servering- Har lige fundet 2 :)

Edited by peddy84
0

Annonce ♥

Velkommen til dato-søster :thumbsupsmileyanim: .Glæder mig til at følge din planlægning!

Går ud fra i skal giftes i 2011?? Ved vielsesdatoen står der nemlig 2010 (oppe i øverste venstre hjørne).

Kram

1

Velkommen til dato-søster :thumbsupsmileyanim: .Glæder mig til at følge din planlægning!

Går ud fra i skal giftes i 2011?? Ved vielsesdatoen står der nemlig 2010 (oppe i øverste venstre hjørne).

Kram

Tak for det, den er rettet :thumbsupsmileyanim: Je glæder mig også til at følge med i din :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så fandt vi ringene i dag :) vi var kun i 2 butikker, men fandt dem i nr 2 som havde et kæmpe udvalg. :thumbsupsmileyanim:

Vi fik set på en masse men vi havde nået at se på nogen inden ekspedienten kom og det endte med det var dem vi købte :) så vi får dem om 2-3 uger, jeg har så mange sommerfugle i maven for det var godt nok et stort valg at træffe og måtte også lige ud og på lille går tur og få lidt luft inden jeg sagde ja til at købe dem :)

Men jeg er så glade for dem, de er unikke og er ikke af dansk design så der er ikke mange par af dem i landet :)

Der er 3 små sten i og min HTB foreslog at nu hvor det øverste og nederste af ringen af ens kan de 3 sten der er forovejen symbolisere vores vielse og nederst kan jeg få sat sten i når vi får børn, det gjorde mig bare vild glad at han tænkte sådan, for det har jeg selv tænkt på enten at få hlet klare sten i for hvert barn eller få en rød for pige/piger og blå for dreng/drenge :thumbsupsmileyanim::heart:

Så nu må det meget gerne snart blive september :c166:

0

Ihh en dato søster - velkommen til. Og så endda i samme område :-) Glæder mig til at følge dine forberedelser - skal selv giftes i Jelling kirke.

Glæder mig til at følge med i dine tråde :thumbsupsmileyanim:

0

Lidt opdatering:

HTB foreslog pludselig igår om vi ikke skulle køre over grænsen og få handlet lidt til bryllup, så vi ringede til mine svigerforældre og fik lov at låne bilen :thumbsupsmileyanim:

Så vi vendte snuden mod grænsen, så vi fik købt sodavand,øl,rødvin,hvidvin og sommersby (til dem der ikke drikker øl eller vin).

Så nu mangler vi blot lidt mere øl, rødvin, hvidvin og bailey, der var ikke plads i bilen til mere men jeg har ferie i næste måned så der køre vi igen :thumbsupsmileyanim:

Så mangler vi også champagnen som skal bruges som velkomstdrink sammen med bryllupskagen, men der er vi så heldig at Kvickly har tilbud i den uge vi kommer ind i så der skal jeg lige forbi og købe et par flasker, også ligger bianco lige i nærheden så skal lige ind og kigge på et par lækre brudesko jeg har fundet på deres hjemmeside så krydser finger for at de har i min størrelse :cheerleader3:

Og selvfølgelig lidt billeder :rolleyes:

post-44225-0-68498500-1309095881.jpg

post-44225-0-88596200-1309095892.jpg

0

Annonce ♥

Brudebuketten - billederne er som inspiration

Hej

Har du set den buket jeg har til salg? Den har det beste fra to verdener - bling bling og blomster :cheerleader3:

Du kan se den her:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=68283

Hvis du er interesseret så kan du maile mig på : ranumlone@gmail.com

Edited by lone2103
0

Brudebuketten - billederne er som inspiration

Hej

Har du set den buket jeg har til salg? Den har det beste fra to verdener - bling bling og blomster :cheerleader3:

Du kan se den her:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=68283

Hvis du er interesseret så kan du maile mig på : ranumlone@gmail.com

Den er godt nok rigtig flot :)

0

Sko prøvning ved bianco var en katastrofe, de sko som jeg havde forelsket mig i sad af H til, der var en elastik indeni i det som går hen overfoden og det skarvede rigtig meget, så prøvede en masse andre men de var bare ikke helt mig.

Men har lige betilt disse skønheder fra Brandos :thumbsupsmileyanim:

post-44225-0-69457400-1309444339.jpg

0

Annonce ♥

Tak allesammen jeg glæder mig også rigtig meget til at følge med ved jer :)

Skoene var rigtig søde på billedet, og da de kom hjem, men de var for små + der var desværre en masse pletter og et par sy fejl på dem, så de røget retur igen, men jeg havde set et par ved deichmann, hvor jeg havde fået dem til at bestille dem hjem i min størrelse, da jeg først lige prøvede dem var de for store (str 36) så var både ved at blive ked af det men også gal, og lidt panik, jeg skal nemlig ned og prøve kjolen på onsdag ved Lilly og deres sko, er udenfor mit budget :( men så, så jeg at de havde såler også spurgte jeg om de havde nogen såler man kunne prøve at få i skoene, og da de som kom i passede skoene perfekt og gled dled heller ikke længere ned i dem :) :)

Så nu er skoene fundet jubiiii :)

Undertøjet som jeg også står og mangler til onsdag har jeg bestilt på change hjemmeside, så krydser finger for at det når frem inden :)

Ringene har vi også hentet, vi fik ellers afvide at der kunne gå 2-3 uger før de om tilbage igen men efter en uge jubiii :) så nu går mig og H2B bare og kigger på dem og glæder os endnu mere til september.

Jeg har også i dag lige fået lavet mit strømpebånd færdig :) så det hele går frem ad.

Mangler dog stadig at finde ud af hvor vi skal have bryllupskagen fra, også mangler vi transport, vi vil gerne køre en bobbel da vi begge er helt vilde med dem men dem vi har fundet er over budget, men vi har et vennepar der gerne vil køre os hvis vi ikke kan finde noget og de skal selv med til brylluppet :)

Billederne:

Skoene

Ringene

Det færdig strømpebånd

Brudebuketten (den er meget pænere i virkleigheden) :biggrin:

post-44225-0-42750700-1310124003.jpg

post-44225-0-91101400-1310124020.jpg

post-44225-0-60727000-1310124048.jpg

post-44225-0-20466000-1310124109.jpg

post-44225-0-71255500-1310205279.jpg

Edited by peddy84
0

Annonce ♥

Lige en lille update

Manden har fundet sit tøj og skal ned og hente det hele næste fredag, jeg kommer ikke til at se det før dagen men har set det for et år siden nede i tøjeksperten hvor vi var ude og shoppe sammen.

Jeg er i fuldsving med at lave bordkort er godt halvvejs men mangler lige papiret hvor navnet skal stå på, renger med at købe det i næste uge sammen med gæstebogen som også skal pyntes op.

Har besluttet at lave et lille menu kort til hver gæst som skal ligge på bordet så har været i fuld gang emd at prøve at finde ud af hvordan de skal se ud :)

Har googlet brylupskager og har måske fundet frem til det jeg godt kunne tænke mig :) ihvertfald udseendet (billede neden under :metteholm )der skal være hvide og lilla blomster samme sted som på billedet undtagen på toppen der har vi en topfigur, der skal være et sort spiselig bånd rundt om og det på siden skal ikke være der, ved ikke med fyldet skal snakke med hende der skal lave den om hun har gode ideer.

Er næsten færdig med min tale skal lige fin pudses.

er dog stadig i vildrede om hvad jeg dog skal give HTB da han aldrig har nogen ønkser og ikke går med smykker (ure og halskæde). han interresere sig for fodbold og computer + playstation :) :)

er kommet vild meget i tvivl om brude buketten, den er ikke blevet som jeg har ønsket men hvis den skal blive som jeg gerne vil have den skal jeg ud og ofre ydelig 300 kr :( så den er jeg gået i tænke boks over, især efter svigermor og HTB niece så den og der var ikke den der WOW som jeg havde håbet på :unsure:

Så snart at bordkort og gæstebog er færdig kommer der lige billeder, finder også lige en af invitationerne til den tid :)

Med lidt over en måned igen synes jeg pludselig der er en masse der mangler selvom jeg synes jeg havde styr på det hele :pokey:

Mens i venter på de andre billeder får i lige et af mig og HTB, fra et bryllup i Januar 2011 :):loveshower: :loveshower:

post-44225-0-61364200-1312472077.jpg

post-44225-0-96244800-1312472156.jpg

Edited by peddy84
0

Lille opdate mere :)

På nuværende tidspunkt mangler vi:

• At HTB henter sit tøj - på fredag
  • At jeg prøver kjolen mandag 5.9 efter den er blevet tilrettet og henter kjolen den 9.9
  • De sidste bordkort - som bliver færdig i denne uge
  • Bryllupskagen skal laves
  • Jeg skal have farvet hår + en prøveopsætning mere
  • Have snakket med blomsterhandleren en sidste gang
  • Have bekræftet duge
  • Gæstebog skal laves
  • Samtale med præsten
  • Risposer skal laves
  • Have købt de sidste ting til DIY projekterne
  • Servietter skal købes + foldes
  • Brudevalsen skal øves - hvis HTB kan blive overtalt til det

:loveshower:

Edited by peddy84
0

MILEPÆL: 1 MÅNED TILBAGE

:loveshower::a1221::iloveyou::cheerleader3::c166::loveboard::loveshower:

Har købt gæstebogen i dag, den skal blot gøres lidt ved så er den klar også har je fået købt sort karton til bordkort og bordplanen så nu kan borkortene blive lavet færdigt.

Har lige fået ja fra noget af HTB familie, som skal komme og servere (de skal ikke med til festen det bliver nærmeste venner og familie)

Skal ned og købe tyl i morgen til risposer :)

Så der bliver noget at lave i weekenden med mindre at vi pludselig bliver hentet til vores PA eller ikke er raske :shooter: HTB og jeg render rundt og er begge små syge ikke særlig fedt da vi begge lige er begyndt i skolen igen og har en masse der stadig mangler :boohoo:

Edited by peddy84
0