peddy84

Lasse & Lone 10.09.2011

71 indlæg i dette emne

PA – beretning

:balloon:

Lørdag den 20 august kl ca 9.45

Blev Lasse og jeg hentet på vores bopæl, der væltede ind med folk i vores lille lejlighed, vi var ved at gøre os klar til en tysklands tur sammen med svigermor vi havde aftalt at køre kl 10.00 så jeg rendte rundt i bukser og bh og skulle lige ordne det sidste mens Lasse var ved at riste noget brød, men så ringer det på døren og ind vælter det med 15 nære venner 6 af dem var tøsser der kom og hentet mig, men jeg var jo som sagt ikke helt i tøjet endnu så jeg skyndte mig in d i soveværelset for at få tøj på men da jeg hænger mine håndklæder på døren efter jeg har været i bad ville den ikke lukke og jeg tænkte bare f***, f***, men jeg kommer i tøjet og siger lige hej ind i stuen som bare er pakket med menneskert og skynder mig ud på badeværelset for at ordne mit hår og få mascara på. Men vi får så afvide at vi skal pakke noget tøj og tage noget på der godt må blive beskidt og at jeg skal have gummistøvler med, det skynder vi os at pakke.

Vi følges i fællesskab over til svigermor hvor der er dækket op med et kæmpe morgen bord med rundstykker med tilbehør og wienerbrød, da vi er færdige med at spise siger Lasse og jeg farvel til hinanden, gutterne smutter og vi tøsser siger farvel til mine svigerforældre og smutter over til bilerne hvor gutterne er ved at drikke en øl inden de køre (læs: undtagen chaufførene) en af mine veninder åbner bagklappen og der står en kølertaske med øl, sodavand og somersby så jeg får stukket en sumersby i hånden og en hårbøjle med plys, hvor der er 2 vinger på og en plys glorie, så jeg så rigtig yndig ud. :thumbsupsmileyanim:

Vi køre et godt stykke og pludselig ser jeg et skilt hvor der står Billund og min veninde der køre siger vi kan da ud at flyve en tur, må indrømme der var lidt nerver på der, men hun forsætter og vi kommer ud til noget der hedder Borring, ude omkring Tørring og det, her får jeg så afvide at jeg skal følge med, vi kommer over i en stald hvor der står 2 heste, den ene er en shetlandsk pony (rigtig nuttet), men hun siger så du kan vil godt regne ud at du skal ud og ride nu ik? Hvor jeg svare jo, jeg får besked på at den skal strigles og have renset hove, det skal siges det er 15 år siden jeg sidst har været ude og ride og det var på en pony, på en rideskole hvor min veninde havde en hest, så jeg kunne jo ikke huske det hele så måtte lige visses hvordan man renser hove så jeg ikke gjorde noget forkert, da vi så kommer ud i gården viser hun mig lige hvordan jeg kommer op, og med lidt hjælp fra en veninde kommer jeg op i sadlen, det er super skønt at side der igen men også lidt nervepirrende, vi kommer over på en mark jeg skal ride på hun slipper hesten, og inden jeg ser mig om ligger jeg nede i græsset (læs: selvfølgelig det eneste sted med brandnælder), i stedet for at skridte rundt så sætter hesten i trav og jeg hopper som en sæk kartofler og kan mærke at jeg er ved at glide så jeg lader mig falde, får slåer luften ud af mig men har ellers ikke ondt.

Jeg kommer op på den igen og denne gang skridter jeg rundt med hesten også bliver det de andres tur til at prøve, det var super hyggeligt at se dem på en hest også selvom det kun var 2 af dem der ville prøve den ene havde sandaler på og de 2 andre er ikke så glade for heste.

Men jeg skal ride den tilbage til stalden hvor hun holder fast i den, også halvvejs derover er der en knallert der starter som heldigvis kun forskrækker hesten lidt men jeg når at tænke åh nej nu ryger jeg af igen men på asfalt denne gang, men der skete ikke noget og vi kommer sikkert over til stalden igen hvor jeg får lov at tage sadle og hovedtøjlerne af og slippe den ud på græs.

Efter det tager vi videre til fårup sø hvor vi skal ud i nogen vand cykler, hende jeg er sammen med spørger om jeg vil styre og jeg siger ja, lidt efter siger hun du skal altså også træde i pedalerne, vi griner rigtig meget af det, og har det rigtig sjovt da der er lidt bølger på søen som gør det endnu sjovere, vi sejler rundt i en halvtime hvor de 4 andre skyder med vand pistoler på os. Da vi er på vej ind igen er jeg ved at styre os ind i badebroen og det meste af sejlturen har foregået baglæns da vi synes det var nemmere.

Vi kommer af med vores redningsveste og de finder frokost frem det er lav selv sandwich og vin igen rigtig hyggeligt.

Efter frokosten køre vi hjem til en af mine veninder (bor i hus), hvor en af de andre tøsser fra vennekredsen dukker op derefter står den på tøj skift og velkomstdrink i Martini glas rigtig sex and the city agtig- som jeg bare ELSKER- vi går så i gang med noget gæt og grimasser som de 2 der har sørget for polterabenden har fundet på nettet og selv fundet på, og fundet noget på nettet, så nogen af sætningerne var: Maria er fuld, går ind i en lygtepæl og besvimer, en anden var Lone invitere til strikkeaften men Rikke kan ikke prikke, det var så morsomt, og vi forsætter med noget der hedder cranium, det er tegn og gæt, gæt og grimasser og modeller voks blandet sammen, det var så sjovt at side og spille, en skulle lave en hummer af modellervoks, mit hold skulle vi være en dukke med dukkefører, og jeg skulle lave en papirsflyver ud af modeller voks det var så sjovt og mit hold vandt :cheerleader3::cheerleader3:

Efter lidt tøsse snak kom gutterne ind af døren, de skulle også lige skifte/ i bad da de havde været på et museum med spillemaskiner – de gamle dages med et joystick og knapper, dem man har set på grillbarer – i Ikast, hvor de havde fået mønter til at spille for, efter det var de taget videre ud for at spille paintball.

Der blev tændt op i grillen og de begyndte at forberede maden som stod på lav selv burger, vi blev sat ved et lille rundt bor med stof servietter og 2 lys, og mens vi spiste var der en tjener til os hver som kom med alt vi bad om, det var så skæg og hyggeligt, der blev skålet for os, det kommende brudepar.

Efter maden gik nogen af gutterne nedenunder for at spille billard mens vi andre sad og snakkede og fik ryddet af bordet, vi gik så neden under alle sammen til deres bar og festede videre, med drinks, øl og shots, det var så morsomt og skæg og hyggeligt og en helt igennem uforglemmelig aften, som for os sluttede ca. 3.30 vi ville gerne feste videre men Lasse havde bestilt en taxa men lige inden den kom spurgte han om vi skulle blive det ville gerne begge men, vi ombestemte os desværre, da der var 2 andre der også skulle med. Vi kom hjem snakkede lidt og Lasse fik sig lidt at spise også snork sov vi begge 2, næste dag vågnede jeg op med ondt i ryggen, mave og lår muskler :rolleyes:

Billederne er fra da jeg var ude at ride anden gang - de blev taget med min mobil, resten af billederne kommer ind så snart jeg får dem :tunge::biggrin:

Ved virkelig ikke hvad det er jeg ligner :fløjt:

post-44225-0-32161400-1314798259.jpg

post-44225-0-97187100-1314798277.jpg

post-44225-0-77752100-1314798288.jpg

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:loveshower: UPDATE :loveshower:

I får også lige en lille update fra mig :biggrin:

Vi har besluttet at droppe de træer som vi havde snakket om at sætte ind i lokalet da vi ikke kan finde pengene tild et i budget og står og mangler lyskæder med mere.

Men ellers er der ved at være styr på det hele

Mønt i skoen, jeg har besluttet at prøve at finde en 50 øre fra 2008 da det er det år vi begyndte at komme sammen

Præsten, vi var oppe at snakke med præsten det var super hyggeligt hune r rigtig sød og meget afslappet, vi fik også lige øvet det oppe ved alteret :iloveyou: det var vild sødt/sjovt men også meget nerve pirrende

Kuløren, da jeg er meget bleg har jeg besluttet mig for at hoppe i solarie et par gange inden brylluppet havde overvejet spray tan men synes ikke jeg har tid til at kunne nå det, så jeg startede i mandags, med 5 minutter og man kunne se jeg havde fået sol men ikke sådan jubii lidt kulør, så jeg snakkede med en klasse kammerat der foreslog babyolie inden man hopper i maskinen, så det prøvede jeg i dag og et andet solcenter, så efter 8 minnutter, fik jeg en mere jævn brun kulør i ansigtet og ikke den der fregnede brun som jeg plejer så det er jo bare super mums så kan anbefale babyolie, det skal prøves i et kar bad i weekenden også så jeg får mums blød hud :thumbsupsmileyanim:

Menukort er printet og skåret - se billed - HTB var med til at vælge og har rettet lidt i den så det er rigtig dejlig

Gæstebog er blevet færdig - se billed - efter 2 forsøg lykkes det og jeg er super glad for resultatet

Borddekorationer + knappenålsblomster - se billed - vi var oppe at snakke med blomsterhandleren igen igår for lige at opdatere vores bestilling og aflevere nogen af de ting som vi gerne vil have at hun bruger, men som vi sagde til hende kun hvis det ser pænt ud. Min kommende mand var så sød igår da vi stod oppe ved blomsterhandleren og snakkede om blomster hun havde dekoreret en med de blomstetr vi havde valgt tilbage i påsken, helt tilfældigt så den købte HTB til mig fordi han lige synes jeg skulle have en blomst, han er bare så sød og dejlig :heart::a1221::7himmel: så det er den der er billeder af, den kommer så til at være i en firkantet potte af glas med lilla/sølv bånd rundt om, der kommer hvide roser i og lilla texasblomster (magen til dem på billedet) og 2 farvet texas blomster i lilla og hvid

Ris kurv- se billed - er færdig og er rigtig glad for den, det er samme bånd som på risposerne og samme sløjfe bare en dobbelt.

Brudebuket - se billed - har jeg været meget i tvivl om men da jeg pakkede den ud igår, iden vi skulle over til blomsterhandleren blev jeg 110% bekræftet i at det bare skulle være den, min nødplan var spørge hvor billig hun kunne gøre det, jeg elsker den bare.

Morgengave - se billed - vi fandt penge i budgettet til at give hinanden morgengave, så jeg har købt et ur til min mand som jeg selv er fuldstændig vild med. Vi er bare kommet i tvivl nu for hvornår giver man hinanden den morgengave? er det på selve den dag man bliver gift eller er det dagen efter? hvis det er på selve dagen så ser jeg jo ikke HTB åbne den og det synes jeg måske er lidt ærgeligt og tager lidt af romantikken i at give hinanden en morgengave.

Det var vist alt for nu :biggrin:

post-44225-0-41433500-1314799805.jpg

post-44225-0-83032800-1314799839.jpg

post-44225-0-98594900-1314799846.jpg

post-44225-0-81359500-1314799854.jpg

post-44225-0-82498000-1314799862.jpg

post-44225-0-92015700-1314799886.jpg

post-44225-0-21287200-1314800016.jpg

post-44225-0-83839500-1314800027.jpg

post-44225-0-40517500-1314800041.jpg

post-44225-0-84123200-1314800051.jpg

post-44225-0-30740500-1314800059.jpg

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for de søde ord :)

Må sige at ja vi har forskellige smag, og billedet gør den ikke retfærdighed i hvor flot den er i virkeligheden, det samme gælder min brudekjole, ellers er det bare mig der ser det sådan fordi jeg er så forelsket og er på en lyserød sky :7himmel::a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super ting :) Hvor har du fundet træet til gæstebogen henne?

Mange tak :) den har jeg fundet ved at google træ på dansk eller engelsk, det er længe siden jeg fandt den så kan ikke huske det men jeg kan sætte original billedet ind, jeg har bare beskåret det nederst væk inde på computeren, billedet er super god til at man kan lave større og minde uden det ændre sig og bliver pixlede

post-44225-0-50775200-1315139422.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er dagen endelig kommet, om små 7 timer så går jeg op af kirkegulvet med et ton af sommerfugle i maven, jeg har været så heldig at kunne sove i samme rum som min fantastiske kjole hænger i :-) er så spændt og vild lykkelig lige nu det er en ordentlig cocktail af følelser at vågne op med, og nerverne er så småt ved at sætte ind med lidt små ryttelse i armene, så der er meget lang tid til kl 14

Jeg ønsker for alle de andre skønne brude og gomme der skal giftes i dag får en super fantastisk dag som bliver uforglemmelig :-)

(Har lige måtte rette lidt da min mobil drillede hele lørdag og skrev vrøvle ord :) )

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer