yousofine

Hvor er kjolen?

18 posts in this topic

Annonce ♥

Lige nu hænger den herhjemme omme bag det forhæng, der fungerer som skab. Fik dog at vide, at den meget gerne måtte blive dampet 14 dage inden bryllup, og så skulle den pakkes ind i lagen. Er stadig lidt rådvild, aner ikke, hvordan jeg lige klarer den :blink: .. men måske det bare ender med, at jeg fjerner meget tøj fra mit "skab" så den kan hænge der i sit lagen. De fleste andre jeg kender, har kat eller hunde og stoler trods alt på, at min egen hund ikke flår kjolen i stykker, så hellere have den her under opsyn :wink:

0

Annonce ♥

Når jeg får min hjem kommer den direkte ud til min mor og hænge, for har ingen mulighed for at skjule den hjemme, så på dagen ta´r min mor den med ud til min veninde/brudepige hvor jeg skal skifte efter jeg har været til frisør :)

0

Pas!

Jeg får min kjole hjem idag :cheerleader3: - men jeg aner ikke hvor jeg skal opbevare den. Hvis ikke min familie boede så pokkers langt væk havde jeg fået den opbevaret der. De fleste af mine veninder har katte og jeg stoler altså ikke på de kræ :angry:

Jeg tror, at det ender med at den kommer ind i skabet på vores søns værelse og hænge og så bliver HTB forment adgang dertil!

0

Den lå i en kuffert hjemme. Nogle dage før brylluppet kom den op og hænge ved naboen. Det var også der jeg klædte om

Nu har kjolens materiale selvfølgelig meet at sige, men bliver en kjole ikke mast fuldstændig sammen deri så den er krøllet til uigenkendelighed?

Jeg har set billeder af din (meget smukke!) kjole, og enten har du haft en stor kuffert eller en meget smart krølfri-kjole :biggrin:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Gode løsninger.

Og også godt at høre, at man selvfølgelig godt kan have den hjemme. Jeg havde sjovt nok en opfattelse af, at den ikke kunne/måtte være her hjemme. Men manden skal nok kunne holde sig væk fra at snage -og jeg skal gøre klar her hjemme, så det er nok det, jeg ender med.

Tænkte også på, om der var nogen, der havde den hængende i butikken til selve dagen.

Men det er jo også bøvlet at skulle hente den.

Overvejer selv, at min mor skal hente den, at den så hænger hos hende, og hun så tager den med her hjem på dagen, når hun kommer.

0

Min hang hos mine forældre i over et år. På selve bryllupsdagen tog de den med ind til mig på det hotel, hvor jeg havde overnattet. Så kjolen var i realiteten ikke sammen med mig før 45 minutter før vielsen :blink: Tænk hvis de var punkteret på vejen ind :griner:-

0

Annonce ♥

Min kjole hænger i butikken - har endnu ikke aftalt hvornår jeg skal hente den, men håber indtil ugen optil brylluppet og at de så damper den, for jeg aner ikke hvordan man damper sådan en (hvordan har I andre dampet jeres kjoler? - MacMus, du havde den 'med i bad'? Vil det sige du gik i bad mens kjolen var på badeværelset, og så sørgede for at bade så længe at der var meget damp?? Undskyld at jeg er helt lost på det punkt).

KH Camila...som ikke får arbejdet nær nok i dag :badgirl:

0

Min kjole hænger i butikken - har endnu ikke aftalt hvornår jeg skal hente den, men håber indtil ugen optil brylluppet og at de så damper den, for jeg aner ikke hvordan man damper sådan en (hvordan har I andre dampet jeres kjoler? - MacMus, du havde den 'med i bad'? Vil det sige du gik i bad mens kjolen var på badeværelset, og så sørgede for at bade så længe at der var meget damp?? Undskyld at jeg er helt lost på det punkt).

KH Camila...som ikke får arbejdet nær nok i dag :badgirl:

Lige præcis, jeg lukkede døren og slukkede for blæseren og tog et langt bad.

Min kjole var ikke synderligt krøllet, men skrædderen gav mig rådet, så det fulgte jeg.

0