a-dream

Brudekjole udsalg - Hvornår?

14 posts in this topic

Vi skal giftes 11/8 2012... Jeg tænker, hvornår holder diverse brudekjolebutikker udsalg ala januarudsalg?

:cheerleader3:

Jeg kan se et par stykker er startet nu, men jeg synes det er for tidligt at købe kjole nu, tør jeg vente til næste år juni med at købe??? Det kan man vel godt?

0

Annonce ♥

Det kunne jeg også rigtig godt tænke mig at høre mere om. Jeg ved, at Lilly holder udsalg i starten af Oktober, der sælger de ud af den nuværende kollektion, inden den nye kommer. Men kan godt allerede nu bestille en tid der, så man kan komme i starten mens der stadig er noget at komme efter.

Jeg synes Juni til næste år er for tæt på dagen, nogle steder tager der 2-3 md. før de har kjolen hjemme, og der skal jo også være tid til tilretning mm.

0

Det kunne jeg også rigtig godt tænke mig at høre mere om. Jeg ved, at Lilly holder udsalg i starten af Oktober, der sælger de ud af den nuværende kollektion, inden den nye kommer. Men kan godt allerede nu bestille en tid der, så man kan komme i starten mens der stadig er noget at komme efter.

Jeg synes Juni til næste år er for tæt på dagen, nogle steder tager der 2-3 md. før de har kjolen hjemme, og der skal jo også være tid til tilretning mm.

Jeg har talt med Lilly, og det er ikke den nuværende kollektion der kommer på lagersalget, men tidligere kollektioner fra 2010 og før.

Men mange steder bliver der også holdt udsalg i januar!....

MVH Brud-engang?

0

Ja jeg mener også det er omkring januar måned :)

0

Annonce ♥

Jeg har talt med Lilly, og det er ikke den nuværende kollektion der kommer på lagersalget, men tidligere kollektioner fra 2010 og før.

Men mange steder bliver der også holdt udsalg i januar!....

MVH Brud-engang?

Altså jeg har to gange fået af vide, at Lilly holder udsalg i oktober og at det er den nuværende kollektion der sælges ud af. De skal have solgt ud inden 2012-kollektionen kommer i butikkerne i november. Den ene gang var jeg tilfældigt en tur i Lilly i Aarhus hvor ekspedienten selv sagde det, efter jeg sagde jeg først skulle giftes til næste år. Hun anbefalede at jeg ventede hvis jeg fandt noget jeg kunne lide, fordi den nuværende kollektion bliver sat 40 % ned til oktober. Den anden gang var til min kjoleprøvning i tirsdags i Lilly Holstebro. Her anbefalede ekspedienten mig endda at bestille en tid allerede nu til starten af oktober, hvis jeg skulle være sikker på der var nogen kjoler i min str. Hun sagde også at det var den nuværende kollektion der blev sat ned i pris. Jeg er sikker på, at det udsalg de kører pt. er lagersalget, for det var kun kjoler fra kollektioner ældre end 2011 der var på udsalg da jeg var der i tirsdags.

Edited by eickhardt
0

Jeg ved Lilly i Vejle (lageret) holder lagerslag i oktober. Der kan man dog først bestille tid til, fra 1 aug.

Hvilke modeller der er der, er jeg ikke klar over, men kunne forestille mig det var en god blanding af restmodeller.

Derudover holdte Lilly i vejle gågade, udsalg i jan. 2010 hvor min mor fik hendes kjole, som var en 09 model, til 40% rabat.

Så der er da nogle muligheder for at købe kjolen på udsalg, nu hvor du har over 1 år til at finde den i :thumbsupsmileyanim:

0

Det er ikke altid at alle modeller fra nuværende kollektion der sælges ud af.

Jeg ved det fordi min model er en 2010 model og den kom ikke på udsalg.

Grunder er salgstallene, hvis der er godt salg i en bestemt model forsætter de nogle gange med at lave den.

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

kan fortælle at Glamour i Vejle lige nu har kjoler sat ned fra 8450,- til 500 ,-..

Så det kunne være at der var noget der.

1

Annonce ♥

kan fortælle at Glamour i Vejle lige nu har kjoler sat ned fra 8450,- til 500 ,-..

Går ud fra du mener 5000 kr og ikke 500kr???? Ellers så tager jeg sgu' toget hele vejen fra KBH.... :cheerleader3:

0

Går ud fra du mener 5000 kr og ikke 500kr???? Ellers så tager jeg sgu' toget hele vejen fra KBH.... :cheerleader3:

hnu mener 500 kr. :thumbsupsmileyanim: men lige nu har de ikke tilbudkjoler í vejle, det står der på deres hjemme side, men de har i odense :)

Edited by tschultz
0

Jeg synes at der er mange butikker der skilter med udsalg her i sommeren og efteråret. For den nye kollektion (2012 kollektionen) er jo begyndt at komme nu og kommer frem løbende frem til januar i de butikker jeg har spurgt. Så jeg vil mene at i januar er det fyldt med den nye kollektion.

0

hnu mener 500 kr. :thumbsupsmileyanim: men lige nu har de ikke tilbudkjoler í vejle, det står der på deres hjemme side, men de har i odense :)

Jep jeg mener 500 kr :thumbsupsmileyanim: Jeg har selv købt min kjole i Glamour i Odense, en 2010 model til -60% og så har de været så flinke at sende den til deres afdeling i vejle, så der hænger den så nu og venter på at skulle rettes til :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hej.

Jeg skal selv giftes d 4. august 2012, og har lige købt min hos Lilly... Den var sat ned fra 4395 til 1933 kr, ikke så lidt af en besparelse. Taber jeg mig kan det rettes til; jeg skal bare sørge for ikke at tage på... ;-))

Men de forskellige bryllupsforretninger holder udsalg uafhængigt af hinanden, så ring rundt og spørg...

(det skal lige siges at min kjole først får lavet de endelige tilretninger efter nytår...) :thumbsupsmileyanim:

0

Har lige set at der er udsalg i house of brides i Tåstrup

0