Posted June 23, 2011 · Report post hej piger.. Ja, jeg elsker at få folk ærlige mening. Og jeg har et problem med at vælge hvilket farve mine brudesko skal være. (det skal lige siges at vi til vores bryllup har farvetema bordeaux/elfenben) Hvilken sko synes I jeg skal kaste mig over?? Jeg elsker dem begge! 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Jeg ville nok vælge de bordeaux - men jeg elsker også farvede brudesko 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Ja jeg ville også tage de bordeaux - de er super elegante og hvis det passer til jeres tema syntes jeg det vil være vildt kækt med et par farvede sko 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Hvor har du iøvrigt fundet dem ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Bordeaux - men jeg er heller ikke til hvide sko. Og så kan de måske nemmere bruges bagefter ift de hvide?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Hvor har du iøvrigt fundet dem ? Man kan få dem flere steder. og har ikke helt fundet ud af hvor jeg køber dem henne.. Men kan bl.a. købe dem hos brandos.dk men kun i hvid og sort. og til en noget dyere pris. men de hedder: Badgley Mischka modellen er Randall 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Bordeaux - men jeg er heller ikke til hvide sko. Og så kan de måske nemmere bruges bagefter ift de hvide?? Ja det med bagefter har jeg nemlig også overvejet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Jeg kan rigtig godt lide farvede sko, men er ikke tosset med bordeaux. Så jeg ville vælge de ivory 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Helt klart de bordeaux. De er super flotte. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Jeg er på Miss-Lenas også.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Selvom jeg godt kan lide farvede sko ville jeg nu også vælge dem i ivory, og så nøjes med lade den bordeaux farve gå igen i blomster, et silkebånd i hår/på kjolen, og så naturligvis i bordpynt osv. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Jeg ville også vælge de farvede. De er skønne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 (edited) · Report post kan lide begge, men synes nu til dagen, at de skal være hvide Edited June 23, 2011 by sofie b 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Jeg stemmer på de bordeaux 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Synes de hvide flottest og mest elegante! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2011 · Report post Sikke nogle flotte sko! Nu er jeg ikke så meget til bordeaux, så synes de Ivory er flottest. MEN jeg går helt klart selv efter et par farvede sko, der matcher vores farvetema fordi, at de er mere anvendelige bagefter. Så synes helt klart du skal købe dem i bordeaux 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2011 · Report post Åååh.. Det er godt nok tæt løb.. svært at vælge. men tak for jeres input.. kom endelig med flere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2011 (edited) · Report post Jeg er så traditionel, så ville helt sikkert vælge de hvide. Men det er nogle VILDT flotte sko Og knaldhøje! Edited June 24, 2011 by MarieA 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 24, 2011 · Report post Jeg synes også helt klart de bordeaux, de er vildt flotte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2011 · Report post Helt klart de bordeaux, nøj hvor er de flotte! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2011 · Report post Bordeuax !!! er selv på udkig efter sko i samme farve , de skal bare helst være lidt mere flade da H2B og jeg er lige høje ca ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 25, 2011 · Report post Jeg stemmer på de hvide. Du kan farve dem bagefter. Så kan du bruge dem bagefter. :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2011 · Report post Hey piger tak for jeres tid.. det er godt nok tæt løb.. tror måske nok jeg har besluttet mig for de bordeaux, da min kjole er ivory og tror det ville blive skudt lidt ved siden af med helt hvide sko. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 27, 2011 · Report post Jeg ville vælge de farvede...;-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted July 5, 2011 · Report post Helt klart IKKE de hvide :0)..... Det giver lidt ekstra hvis du løfter op i kjolen under festen..... Jeg selv skal have lillae sko på ;0) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites