Line Hojlund

Bryllup med sort/hvid tema

26 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig flotte billeder du har fundet!

Htb vil rigtig gerne have et sort/hvid farvetema, men jeg har altid været bange for at det måske blev for kedeligt/dystert. Men syntes det er nogle rigtig flotte og stilfulde ting, så nu har jeg fået mere mod på det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig flotte billeder du har fundet!

Htb vil rigtig gerne have et sort/hvid farvetema, men jeg har altid været bange for at det måske blev for kedeligt/dystert. Men syntes det er nogle rigtig flotte og stilfulde ting, så nu har jeg fået mere mod på det :)

Vi har sort/hvid tema, og jeg var også lidt skeptisk til at starte med, men fandt hurtigt ud af at det faktisk kan blive rigtig elegant og stilfuldt, så jeg synes helt sikkert at i skal go for it :cheerleader3: Men hvis i synes det er for dystert eller mangler lidt liv kan i jo altid give det en ekstra farve sammen med det sort/hvide :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også sort/hvid tema - men med en snert af rødt... Feks. har vi på indbydelserne sat et lille rødt satin hjerte, samme hjerte kommer på bordkortene og så satser jeg på blomsterne på bordene bliver rødt - var bange for det blev for kinky med det røde, men det bryder egentlig meget godt :-) Og rart at høre at vi ikke er de eneste der har fået ideen med det sorte til bryllup - har ellers godt nok fået hørt nogle meninger om dette!!!

Og super inspiration de billeder giver!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror egentlig også bare at vi kører på med det sort/hvide - er faktsik blevet helt vild med det :)

Og mon ikke også Robert bliver lykkelig for at få lov til at bestemme NOGET til det bryllup -HAHA-

Tror måske også at der bliver sat en ekstra farve ind, men det er mere med hensyn til blomsterne. Dem er jeg ikke så glade for er sorte, selvom de er rigtig flotte på billederne. Hmm... Eller så skal det bare være total gennemført? Men hvor får man pæne sorte blomster?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder faktisk og tænker over at man også bare kunne lave blomsterdekorationerne i kun hvid. Alle mulige forskellige hvide blomster. Har et billedet i mit hovedet hvordan det hele kunne se perfekt ud.

Skal prøve om jeg kan finde et billede :)

Desuden er htb meget glad for at jeg har sagt ja til et sort/hvid tema og det vælter ud af ham med ideer :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder faktisk og tænker over at man også bare kunne lave blomsterdekorationerne i kun hvid. Alle mulige forskellige hvide blomster. Har et billedet i mit hovedet hvordan det hele kunne se perfekt ud.

Skal prøve om jeg kan finde et billede :)

Desuden er htb meget glad for at jeg har sagt ja til et sort/hvid tema og det vælter ud af ham med ideer :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at han engagerer sig så meget :thumbsupsmileyanim:

Altså på bordene regner jeg ikke med vi skal have blomster, der skal vi have hvide bloklys på et guldfad med et sort bånd om og så noget pynt foran på båndet :)

Men til brudebuket og brudepigebuketter vil jeg ikke have en helt hvid buket, og jeg eeeeelsker mørkerøde roser, så dem vil jeg gerne have i. Det har HtB også fået besked om :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh men han er helt med, tror der er en lille zilla gemt i ham :thumbsupsmileyanim:

Det lyder da også rigtig fint med bare lys og pynt. Tror bare jeg er mere ala "den gamle skole" hvor der skal blomster på bordet - og så Elsker jeg bare hvide blomster, så jo flere undskyldninger jeg har for at bruge dem så gør jeg det :fløjt:

Han har også fået besked på hvordan min buket skal se ud og har vist billeder i massevis :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er også meget "old school", men vores budget er ikke så stort så for at spare penge har vi valgt lys istedet for blomster, da vi skal have 7 borde, så det ville rende ret langt op prismæssigt selvom jeg kender en der kan lave dekorationerne for os, men regner med at lysene bliver simpelt og elegant :rolleyes:

Redigeret af Line Back
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg helt bestemt at de gør ! Det lyder super smukt. Og det er da også en kanon idé, har nemlig også siddet og grublet lidt over det med blomsterbudgettet, da vi også nok render op i de 7-8 borde.

Men på den anden side så sparer vi på vores tøj da Robert skal have uniform på og min far står for regningen af min kjole :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det kan de da garanteret også :) Men de penge vi sparer på vores tøj, det har vi da for længst brugt op et andet sted i budgettet :blush:

Hehe ja det kan man nemt komme til :rolleyes:

Ja, man burde have en bundløs konto når det kom til bryllup :rolleyes:

Så lige i din planlægning at I bor ved Holstebro. Vi skal derover til næste år (vi bor i kbh), pga htb´s arbejde. Er der nogle småbyer udenom du kan anbefale?

(Ved godt jeg bevæger mig LANGT væk fra bryllup, men håber du bærer over med mig :lol: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer