Ceciliepil

Hvor skal i overnatte på selve bryllupsnatten?

43 indlæg i dette emne

Hej zillaer.

Jeg ville lige høre hvor i skal overnatte på jeres bryllupsnat? Locationen hvor festen holdes, derhjemme, hotel, venner osv.

Selv har vi booket en "romantisk pakke" på hotel Phoenix i København. Hotellet har en gammeldags romatisk stil med lysekroner ect, som er helt perfekt til bryllupsnatten :thumbsupsmileyanim:

post-43909-0-63372600-1308900077.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi nupper Hotel Niels Juel i Køge.. ikke noget fancy, men det ligger meget hyggeligt, og så var det mest for, at vi ikke skulle sove hos mine forældre. Festen bliver nemlig holdt i min barndomslandsby, som ligger ca 8 km fra Køge. Men der skulle ligesom ske ét eller andet anderledes!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har lejet et luksus sommerhus med pool og spa i en uge, så der tager vi ud på bryllupsnatten. Det ligger kun 10-15 km fra feststedet. :bed:

Der skal vi så være til onsdag alene bare mand og mig, derefter tager vi hjem og henter vores 2 døtre, også får vi lige fra onsdag til lørdag sammen med dem :loveflag:

Redigeret af Cindiej
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi sover på feststedet.

Der er plads til at vores 50 gæster kan overnatte og vi har det hele for os selv..... men det har vi faktisk ikke inviteret dem til :blush: . I stedet overnatter vi der sammen med vores allernærmeste, som vi står op dagen efter sammen med og spiser morgenmad med - og så gør vi rent. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal sove hjemme, håber på festen varer til den lyse morgen, så gider ikke betale for et hotelværelse og jeg skal i skole om mandagen, så heller ingen sommerhus - og tror nok vi er de eneste med nøgle til huset..... :-)Men regner med at invitere dem som sover i nærheden på morgenmad hos os, så måske det kan sætte en dæmper på deres udskejelser i huset hvis det lykkes dem at komme ind :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har booket brudesuiten på Hotel Royal i Holstebro, hvor der ved ankomst vil være blomster på sengen, iskold champagne, frugt og chokolade til os. Vi har booket det til mandag, så vi rigtig kan nå at nyde den første tid som mand og kone :loveshower:

post-35532-0-56865000-1311895598.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer