Ceciliepil

Hvor skal i overnatte på selve bryllupsnatten?

43 posts in this topic

Vi overnatter i brudesuiten på Hotel Frederiksminde, oppe i tårnet :loveshower:

post-42479-0-43150600-1311912183.jpg

Edited by Tidemann
0

Annonce ♥

Vi overnatter naturligvis i en suite på Tyrstrup kro efter en, forhåbentlig, forrygende festlig aften

:loveshower: .

Vi booker samtlige værelser på kroen til vores gæster, og håber de vil benytte sig af tilbuddet om morgenmad sammen med os dagen efter :loveshower:

0

Vi skal holde festen på Sonnerupgaard Gods og skal sove i brudesuiten derude. Næste morgen spiser vi brunch sammen med de gæster, der også har valgt at overnatte derude :)

0

Vi skal overnatte på Comwell Borupgaard, hvor vi også holder festen, så det er gratis for brudeparret :cheerleader3: . En del af gæsterne overnatter også, så dem spiser vi brunch med næste dag.

Havde ellers først overvejet, om vi ikke bare skulle stikke af efter festen, men det synes jeg gør sig bedst, hvis man skal direkte på bryllupsrejse, og det skal vi ikke...

0

Annonce ♥

Vi skal holde festen på hotel Amerika i Hobro og brudesuiten er med i prisen. Så der putter vi.

Da vi og de fleste af vores gæster kommer fra Randers overnatter næsten alle på hotellet.

Så kan vi også spise brunch med vores gæster dagen derpå. Det glæder vi os meget til.

0

Vi havde booket et hotelværelse inde i byen 2 min. kørsel fra feststedet. Vi kom i seng ved 5 tiden og skulle være ude af værelset igen kl.11 om formiddagen så der var ikke meget tid til at nyde værelset og hinanden.

Til jer der skal overnatte på hoteller, herregårde og lign. vil jeg anbefale at man tager en ekstra nat så man kan sove længe og ikke skal stresse af sted næste morgen. Jeg følte mig i hvertfald ikke udhvilet da vi forlod hotellet. Vi nåede ikke rigtig at nyde morgenen sammen men havde travlt med at få pakket og forladt hotellet. Havde jeg vidst bedre havde jeg booket en ekstra nat så vi rigtig kunne have nydt at være nygifte. :loveboard:

0

Vi overnatter på feststedet - der er overnatningsmuligheder for 36 personer så - næste morgen spiser vi brunch med en del af vores gæster :)

Så vi overnatter på Allégaarden

0

Vi overnatter på Hotel Phønix i Brønderslev, som er 2 min. kørsel fra feststedet.. De har egentlig en regel om, man skal være ude kl. 12, men ejeren sagde, at det skulle vi ikke tænke på - det er bare superdejligt! Hun virkede rigtig sød og havde fuld forståelse for, vi nok kom ind midt om natten og derfor gerne ville sove længe..

0

Annonce ♥

Jeg regnede med jeg skulle på hotel, fordi det var meget vigtigt for mig at kunne nyde vores bryllupsnat/morgen. Vi har 2 små børn og skulle vi sove derhjemme ville det blive formeget hverdag med de små kommer hjem og så er alt som det plejer. Men manden meldte mig at det skulle vi ikke, men i stedet køre vi til Hamborg på hotel East i 3 dage. Det er bare helt perfekt, glæder mig helt vildt, selv om jeg blev meget ked af det først.

Kh JAnni

0

Vi overnatter i brudesuiten på Næsbyholm slot hvor vi også holder festen... indtil videre har alle meldt ud at de også overnatter der så der er brunch og gaveåbning morgenen efter sammen med alle gæsterne ( vi bliver 47 ).

0

Vi overnatter ved feststedet ... som er hjemme hos os selv :thumbsupsmileyanim:

(Regner dog med at vi sover i huset og ikke i haven, hvor festen egentlig skal holde :biggrin: )

0

Jeg havde regnet med, at vi bare skal sove hjemme, men kæresten har vist planer om n oget andet - hvad det er, ved jeg endnu ikke! :unsure:

0

Annonce ♥

vi har lejet feststedet fra torsdag til torsdag, så der sover vi... der er plads til flere af gæsterne også. vi kommer fra Esbjerg men vi skal giftes på Fyn, H2B familie kommer fra Fyn og bor præcis i den by hvor vi holder festen, så de bliver altså ikke inviteret til at overnatte, hvor derimod venner og min familie skal have et sted at sove.... når gæsterne tager hjem søndag, vil der stadig være nogen af gæsterne (som vælger) der bliver sammen med os til torsdag og feter videre, hygger, bader i pool osv.

iiiii glæder mig!!!

odensevej-104-122.jpg

odensevej-104-93.jpg

odensevej-104-9.jpg

odensevej-104-104.jpg

0

Vi skal også hodle vores bryllup på hotel så indtil videre er planen at sove på feststedeet i den store suite :)

0

vi skal overnatte på feststedet, hvor der også er værelser til vores gæster... og vi glæder os meget til at spise morgenmad sammen med vores gæster....

0

Annonce ♥

Vi skal overnatte i brudesuiten på Næsbyholm Slot, hvor vi også holder bryllupsfesten!

De fleste af vores gæster overnatter også på slottet og dagen efter vil der være fælles morgenmad.

post-44988-0-52556300-1315573931.jpg

Edited by Mynte
0

Vi holder fest i forsamlingshus på Samsø. Vi bor ikke selv derovre, men bor ved mine forældre når vi er derovre. Vi regner med et leje et hotelværelse, som ingen kender til, for at slippe for ris i sengen. Så gæsterne tror vi overnatter ved mine forældre, men vi er på et lejet værelse (et sted hvor jeg startede som opvasker som 14årig).

0