Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Lesbian bride

Tøj til 2 brude

12 posts in this topic

Jeg skal jo giftes om et års tid.

Jeg vil gerne i hvid kjole. Det behøver dog ikke at være en traditionel kjole, men smuk skal den være.

Min kommende kone vil ikke have kjole på (I ved, sådan er nogle lebber!), så min kjole skal være så simpel at den ikke overskygger hendes tøj.

Ellen Degeneres (eller hvad hun nu hedder) og Portia (plus noget mere) har jo klaret det på smukkeste vis.

Vil I ikke hjælpe mig til at finde både enkle kjoler til mig, men især et flot sæt til min B2B.

0

Annonce ♥

Jeg vil gerne i hvid kjole. Det behøver dog ikke at være en traditionel kjole, men smuk skal den være.

Min kommende kone vil ikke have kjole på (I ved, sådan er nogle lebber!), så min kjole skal være så simpel at den ikke overskygger hendes tøj.

Ellen Degeneres (eller hvad hun nu hedder) og Portia (plus noget mere) har jo klaret det på smukkeste vis.

Vil I ikke hjælpe mig til at finde både enkle kjoler til mig, men især et flot sæt til min B2B.

Hvad med denne (Øverst til højre)

TRYK HER

0

Hvad med denne (Øverst til højre)

TRYK HER

0

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke, hvordan din tilkommendes kropsform er, men jeg eeeelsker de her jumpsuits og ville ønske, jeg selv kunne bære dem.

post-45668-0-49748500-1309085154.jpg

post-45668-0-56591400-1309085166.jpg

Så kunne du sagtens have en enkel hvid brudekjole på ved siden af :loveboard:

0

Love it

post-45668-0-72688300-1309085814.jpg

0

Har fundet lidt billedeinspiration til jer. Og nej, vi kommer jo ikke uden om Ellen og Portia <3 De er sgu lidt for lækre de to! Er selv straight, men.... ;-)

post-39220-0-24753000-1309086862.jpg

post-39220-0-27410200-1309086882.jpg

post-39220-0-58686700-1309086907.jpg

Edited by lone2103
0

Annonce ♥

Åh Portias kjole er for fab :loveboard:

0

Ih hvor har I fundet fine billeder og fint tøj.

Jeg tror desværre ikke jeg får kæresten i sådan en dragt, selvom de er flotte. Hun synes hun har for store lår :rolleyes:

Jeg selv er sådan ret lille i det på alle måder :D

0

Jeg så to brude få taget billeder i en park i Hong Kong for et par år siden, og de var såååå smukke! Kunne ikke få mig selv til at tage smugbilleder af dem, desværre... Men den ene havde et fantastisk skræddersyet champagnefarvet jakkesæt på, hvid bluse og blomster i håret. Den anden havde en kortere hvid kjole på, sådan lidt 50'er agtig til lige under knæene, et champagnefarvet silkebånd i taljen, og en lille brudebuket som selvfølgelig machede blomsterne i den andens hår. Det lyder måske for meget med alt det matcheri, men det så virkelig godt ud!! Øyh hvor det ærgrer mig at jeg ikke var fræk nok til at tage et billede :)

0

Annonce ♥