metteholm

♥ Mette & Jimmys FANTASTISKE dag ♥

456 indlæg i dette emne

Ankomst til reception - RIS!

Efter locationbillederne skulle vi videre hjem til receptionen som blev holdt i mine svigerforældres have :)

MEN inden vi fik lov at komme ind skulle der selvfølgelig kastes med ris, og jeg lover jer for vi fik ris, faktisk ALT for mange ris efter min mening haha. nogle havde bare kæmper poser med! Jimmys tøj blev rigtig beskidt og jeg måtte ud og have kjolen af... men nu er vi da i hvert fald sikret minimum 1000 børn!

post-39268-0-08586500-1310412320.jpg

post-39268-0-03724000-1310412326.jpg

post-39268-0-92253000-1312825400.jpg

post-39268-0-23125900-1312825403.jpg

post-39268-0-35925400-1312825405.jpg

post-39268-0-95800500-1312825407.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Suuuuuuuuk, hvor er det bare nogle VIDUNDERLIGE location-billeder Mette!!!! Og jeg elsker jeres fraklip-billede med dyret også!!! Rigtig sjovt billede, og selvom I ikke lige smiler eller kysser, så så I jo smukke ud. Jeg synes der er god humor over det :wink:

Og jeg er vild med ballonerne! Det hele virker bare så let og legesygt og kærligt. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I smukke!

Elsker elsker elsker det hvor i står mellem træerne og himlen er total fed!! Wauw :loveboard:

TAK! Ja det er blevet rigtig godt :)

Fantastiske billeder so far :cheerleader3:

Må se videoen når jeg er hjemme igen, den hakker noget her på min lille sølle mobile bredbåndsforbindelse i hytten :cowsleep:

SKØNT du lige kigger forbi! Håber i nyder ferien! haha ja den venter på dig ;)

Skoent, smukt, fantastisk og helt, helt vidunderligt :7himmel:

tak! :hug:

Suuuuuuuuk, hvor er det bare nogle VIDUNDERLIGE location-billeder Mette!!!! Og jeg elsker jeres fraklip-billede med dyret også!!! Rigtig sjovt billede, og selvom I ikke lige smiler eller kysser, så så I jo smukke ud. Jeg synes der er god humor over det :wink:

Og jeg er vild med ballonerne! Det hele virker bare så let og legesygt og kærligt. :)

tak Mette!!! Er også blevet rigtig glad for dem!

ja de balloner er bare skønne, glad for jeg havde dem med - selvom vinden var ret glad for dem også haha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op nogen fantastiske billeder :)

Hvor har I fået taget dem henne? Ude i Hedeland?

Ja lige præcis ude i Hedeland :) Det er så hyggeligt et sted! har ledt og ledt og ledt efter et sted med jernbaneskinner, men kunne ikke finde noget, undersøgte endda mange togstationer om vi måtte stille os ud på skinnerne hahaha, men så kom jeg i tanke om Hedeland, der kører jo ingen tog (undtagen om søndagen!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op nogen fantastiske billeder :)

Hvor har I fået taget dem henne? Ude i Hedeland?

Ja lige præcis ude i Hedeland :) Det er så hyggeligt et sted! har ledt og ledt og ledt efter et sted med jernbaneskinner, men kunne ikke finde noget, undersøgte endda mange togstationer om vi måtte stille os ud på skinnerne hahaha, men så kom jeg i tanke om Hedeland, der kører jo ingen tog (undtagen om søndagen!)

Synes nok jeg kunne kende det :) Den bænk du sidder på har jeg nemlig et billede hvor jeg sidder på den :cheerleader3:

Det er et helt fantastisk sted til billeder :thumbsupsmileyanim: Hvilket jo tydeligt ses på jeres :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I ser simpelhen så skønne ud!!! Utrolig flotte billeder - det skinner bare igennem hele vejen hvor gennemført det hele var!!! Glæder mig til at se resten og læse om hele dagen :D Indtil videre har jeg kun browset hurtig igennem billederne og gemmer ordenlig gennemlæsning til efter mit eget bryllup :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I ser simpelhen så skønne ud!!! Utrolig flotte billeder - det skinner bare igennem hele vejen hvor gennemført det hele var!!! Glæder mig til at se resten og læse om hele dagen :D Indtil videre har jeg kun browset hurtig igennem billederne og gemmer ordenlig gennemlæsning til efter mit eget bryllup :D

TAK! Ja nu er det jo meget sanrt din tur.. GLÆD DIG! :cheerleader3:

I love it :loveboard:

:loveboard:

Skønne skønne billeder !!! Nyder at læse det hele igennem , og det ser ud til i har haft en fantastisk dag !!! :loveboard:

Dejligt du nyder at læse det, og ja det var en fantastsik (!!!) dag :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ser jo bare ud til at være gået lige som det skulle. Og at billederne er blevet lige efter dit hoved.

Hvad var størrelsen på ballonerne? Og hvor var de fra? Så du selv fyldt dem. Kunne det betale sig. Har selv kigget på nogle i farver, men synes umiddelbart det er lidt pebret for luft til dem. Og det er svært at bedømme hvor store de skal være for at det ser fedt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op, hvor er I bare et flot par cheerleader3.gif Og så er det jo bare så fint og dejligt at se to mennesker stråle af kærlighed til hinanden :)

Min kæreste kom forbi computeren, da jeg så jeres video og hans første kommentar var "hun er da en ret pæn brud hva'?" hvilket oversat til pigesprog betyder "Hold da kæft, hvor er hun flot" thumbsupsmileyanim.gif

Hvad sagde Jimmy til kjolen? Kan huske at han havde ytret stærk modstand mod tyl, men al denne version glemte han fuldstændig, da du stod foran ham?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det ser jo bare ud til at være gået lige som det skulle. Og at billederne er blevet lige efter dit hoved.

Hvad var størrelsen på ballonerne? Og hvor var de fra? Så du selv fyldt dem. Kunne det betale sig. Har selv kigget på nogle i farver, men synes umiddelbart det er lidt pebret for luft til dem. Og det er svært at bedømme hvor store de skal være for at det ser fedt ud.

Ballonerne er 43 cm i damater og købt på ballontime.dk . Der er heliumen også købt og så fyldte jeg dem om morgenen, holder ca 6-7 timer står der (mine holfte dog længere...) tror jeg gav 5-600 kr i alt, men købte også lidt ekstra balloner jeg ikke har fået brugt endnu... Synes det var lidt smådyrt....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op, hvor er I bare et flot par cheerleader3.gif Og så er det jo bare så fint og dejligt at se to mennesker stråle af kærlighed til hinanden :)

Min kæreste kom forbi computeren, da jeg så jeres video og hans første kommentar var "hun er da en ret pæn brud hva'?" hvilket oversat til pigesprog betyder "Hold da kæft, hvor er hun flot" thumbsupsmileyanim.gif

Hvad sagde Jimmy til kjolen? Kan huske at han havde ytret stærk modstand mod tyl, men al denne version glemte han fuldstændig, da du stod foran ham?

iiih tak!! haha og tak til kæresten også :D

Haha tjoh, han er stadig ikke fan af tyl tror jeg, men synes jeg var smuk alligevel! han har siden brylluppet opfundet to koder: TT og TMT som betyder Tilpas TYL og Too Much Tyl -HAHA- -HAHA- han mener min kjole hører under kategorien TT heldigivis! og så synes han ikke det gjorde noget der var tyl når kjolen var så stram og viste min figur frem - og det vidste jeg betød meget for ham, så tror det var en perfekt kjole for os begge :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Reception

Så var det tid til at få sagt hej til alle de skønne mennesker! Der var mødt rigtig mange op til receptionen, dobbelt så mange som i kirken næsten, ærgeligt de ikke også var kommet i kirken, jeg ved faktisk ikke hvorfor de ikke troede de måtte det?! men hyggeligt de kom til receptionen i hvert fald!

Her er vi på vej ind efter at have fået ris! det er under halvdelen af folk der stod med ris her, resten stod omme i haven parat til at kaste der også, men nu sagde jeg altså stop haha!

post-39268-0-51636300-1312825969.jpg

Jimmy fik lidt mere ris mens jeg var inde og få kjolen af...

post-39268-0-36574800-1312825971.jpg

Så skulle der siges hej til veninderne og der skulle selvfølgelig kigges på ringen!

post-39268-0-16446800-1312825981.jpg

post-39268-0-55249900-1312825978.jpg

Der var lige tid til at få en enkelt bid tærte ned, men ingen cupcakes, havde så travlt med at komme rundt og sige hej! Det er faktisk et af de eneste billeder hvor man kan se mit banner. ville super gerne have haft et godt billede af bordet med banner, cupcakes og tærter osv, men det nåede jeg desværre ikke da vi jo havde fotografen med og ingen af gæsterne lige tænker på sdåan noget ;)

post-39268-0-36615600-1310481984.jpg

Inden vi skulle videre måtte vi lige stille op til en masse fotos i haven:

post-39268-0-06296800-1310481981.jpg

post-39268-0-12744800-1312825974.jpg

post-39268-0-67262800-1312825976.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Reception - Fotovæg

Mens vi havde været ude og få taget billeder havde gæsterne hygget sig med fotovæggen! ( link til video:

) vi nåede også lige selv med på et par stykker! det var et hit synes jeg!

Vi havde fravalgt traditionelle parbilleder. Mest fordi det tager så lang tid at få taget og også fordi vi ikke er sikker på at folk ville synes det var så sjovt at stille op til det. tilgengæld lavede vi fotovæggen for at være sikker på at få folk fanget på et godt billede :D

post-39268-0-67556800-1310482915.jpg

post-39268-0-44766900-1310482922.jpg

post-39268-0-47109000-1310482929.jpg

post-39268-0-45848500-1310482936.jpg

post-39268-0-90679800-1310482943.jpg

post-39268-0-97798000-1310482950.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer