metteholm

♥ Mette & Jimmys FANTASTISKE dag ♥

456 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor er det bare en skøn beretning :a1221:

Du er så smuk, I ser så forelskede og lykkelige ud, omgivelserne - fantastiske! .. det hele er så gennemført.

:loveboard:

tak!! Kunne heller ikke have drømt om et bedre bryllup, ville ikke ændre noget som helst :)

:loveboard:

WOW!

Så fik man lige lyst til at blive gift påny - med den samme mand :iloveyou:

Husker starten på din planlægning, da jeg selv gik igang forrige år, og det har derfor været hyggeligt at få lov at kigge med og se hvordan det hele artede sig. Hold op en dag I har haft - og hvor er I smukke - begge to!

Jeg var selv til bryllup for 2½ uge siden, og fik i den forbindelse sat hår af Tanja (som også lagde make-up og satte hår til vores bryllup sidste år), og jeg kunne fortælle hende, at jeg havde set nogle af jeres billeder, og at I havde haft en skøn dag, og at hun havde stylet dig SÅ GUDESMUKT! :a1221:

Tak for en hyggelig beretning - sidder faktisk og ærgrer mig lidt over, at vi ikke blev fotograferet i Hedeland - taget i betragtning af at vi blev viet i Reerslev Kirke lige ved siden af :biggrin:

Jeg ønsker jer et lykkeligt ægteskab - tillykke med hinanden :blush:

Kh. Maria

TAK skal du have :D

Ja vildt det er så længe at planlægningen begyndte, og endnu vildere at det nu er helt slut!

Fantastisk beretning fra en fantastisk dag!!!

Tusind tak fordi du vil dele den med os!!!

Utroligt alt det du har fået arrangeret til dagen og fået alt til at gå op i en højere enhed.

Det lyder til (og ser ud på billederne som om ) i havde en helt vidunderlig dag, som man kun kan drømme om!

Stort tillykke igen og bravo for al din planlægning!

Hvor må det være dejligt at have bryllupsrejsen at gå og glæde sig til!

TAK! jamen selvfølgelig vil jeg dele, elsker selv at læse og kommentere andres beretninger :) Så selvfølgelig vilm jeg dele med jer :)

Ja vi glæder os ENORMT til bryllupsrejsen!

Sikke et dejligt bryllup. og skønt at I nu er mand og kone :loveboard:

Ja det er fantastisk. synes stadig der er de sidste løse ender der lige mangler at blive løst i forbindelse med brylluppet, men der er da altid tid til at nyde at være mand og kone :)

Sikke I udstråler kærlighed... fantastisk beretning og flotte billeder. Hvor er det skønt at dagen levede op til dine forventninger.

Tak fordi vi måtte kigge med.

Så lidt, glad for i kigger med - trist hvis ingen gjorde det haha!

0

Så skønt at læse jeres beretning. Du har virkelig også arbejdet hårdt for at skabe de perfekte rammer til jeres fest og gæster.

Jeg har glædet mig til at høre om jeres dag og helt vildt til at se jeres billeder.

Tak fordi jeg har fået lov til at kigge med fra sidelinjen.

Du er en inspiration.

0

Video - Brudevalsen

haha og I skal da ikke snydes for en lille video:

Nogle vil måske mene vi er lidt ude af takt, jeg vælger at sige at det var musikken der var ude af takt ;)

ÅÅhhhh jeg sidder og tuder.... hvor er det hele bare skønt!!! og hvor er du bare smuk

det er ikke så længe siden jeg meldte mig ind her, men det har været en fornøjelse at følge dig, tak for dettak.gif

og endnu engang tillykke

0

Annonce ♥

Så skønt at læse jeres beretning. Du har virkelig også arbejdet hårdt for at skabe de perfekte rammer til jeres fest og gæster.

Jeg har glædet mig til at høre om jeres dag og helt vildt til at se jeres billeder.

Tak fordi jeg har fået lov til at kigge med fra sidelinjen.

Du er en inspiration.

TAK! det var så sødt sagt :hug: Glad for jeg kan være med til at inspirere andre :)

0

ÅÅhhhh jeg sidder og tuder.... hvor er det hele bare skønt!!! og hvor er du bare smuk

det er ikke så længe siden jeg meldte mig ind her, men det har været en fornøjelse at følge dig, tak for dettak.gif

og endnu engang tillykke

Haha tak skal du have! :blush:

0

TAK for en SKØN beretning - jeg har nydt alle billederne og din beskrivelse - ja jeg føler næsten at jeg har været med!!

Det er tydeligt hvor højt I elsker hinanden, det stråler bare ud af Jer - det er så dejligt at se! :iloveyou:

Jeg er sikker på at I får et langt og lykkeligt liv sammen!

TAK!

glad for du har nydt det :) og skønt det giver følelsen af at have været med :)

0

AJ, hvor er det dog en SKØN beretning og nogle helt fantastiske billeder!!! I ser så tætte og lykkelige ud - præcis som er brudepar skal se ud på dagen, men den følelse som kan være svær at fange på billeder :loveboard: Elsker de billeder hvor i er alene og tror at ingen ser jer.

STORT tillykke med den fantastiske dag og al held og lykke fremover - må solen skinne på jer hver dag.

0

Annonce ♥

TILLYKKE. Det er dejligt at se så meget kærlighed mellem to mennesker og så endda "kun" på billeder hvor i bare stråler :)

Hvad sagde din mand egentlig til din morgengave? Og hvad fik du?

0

TILLYKKE. Det er dejligt at se så meget kærlighed mellem to mennesker og så endda "kun" på billeder hvor i bare stråler :)

Hvad sagde din mand egentlig til din morgengave? Og hvad fik du?

;)

http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=68811&view=findpost&p=1117099

Han blev glad for det! synes det var flotte billeder og havde slet ikke gættet på det overhovedet.

0

Så Mette kom jeg endelig igennem din fantastiske beretning om en romantisk og smuk dag :)

Hvor ser det bare ud til at have været en super dag... Elsker det billede af jer ude i parken, som en gæst lige fangede, det er så smukt, at I bare står der og holder i hinandens hænder, billederne i solnedgangen er også super gode og ja.. det hele er bare dejligt :loveshower:

Det ser bare ud til at have været præcis den dag I drømte om og ønskede jer.. :loveboard:

0

Annonce ♥

Så Mette kom jeg endelig igennem din fantastiske beretning om en romantisk og smuk dag :)

Hvor ser det bare ud til at have været en super dag... Elsker det billede af jer ude i parken, som en gæst lige fangede, det er så smukt, at I bare står der og holder i hinandens hænder, billederne i solnedgangen er også super gode og ja.. det hele er bare dejligt :loveshower:

Det ser bare ud til at have været præcis den dag I drømte om og ønskede jer.. :loveboard:

hej Maja!

Ja det var en super dag! Glæd dig til den snart bliver din tur :heart:

jeg er måløs.... helt fantastiske billeder.... det ser ud som om ALT bare var helt perfekt den dag. Kan kun sige tillykke med brylluppet selvfølgelig men også tillkke fordi du har formået at planlægge dette fantastiske bryllup.

Jamen alt var også bare perfekt, ligesom vi havde drømt om :)

0

Video fra vielsen

Så kommer der altså ikke flere billeder for i dag! Locationbillederne VIL jeg altså have i ordentlig opløsning før jeg viser jer dem :)

Men I skal da lige se min lille hjemme-video fra vielsen optaget af Jimmys søster :)

Den får mig til at græde nærmest hver gang jeg ser den...

enjoy!

Må sige sidder med en lille tåre i øjenkrogen, du er super smuk i den kjole :)

0

Video - Brudevalsen

Nogle vil måske mene vi er lidt ude af takt, jeg vælger at sige at det var musikken der var ude af takt ;)

:) hvor længe øvede i den?

0

Annonce ♥

Video - Brudevalsen

:) hvor længe øvede i den?

vi tog den sådan lige en enkelt gang engang imellem om aftenen, måske 10-15 gange har vi prøvet den...

0

SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER beretnign og billeder man kan virkelig se kærligheden mellem jer på hvert et billed, elsker det billed hvor i lige er jer selv som bliver fanget af en gæst :thumbsupsmileyanim::BKSTREET::cheerleader3:

0

SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER beretnign og billeder man kan virkelig se kærligheden mellem jer på hvert et billed, elsker det billed hvor i lige er jer selv som bliver fanget af en gæst :thumbsupsmileyanim::BKSTREET::cheerleader3:

taaak!! :hug:

0

[Nogle vil måske mene vi er lidt ude af takt, jeg vælger at sige at det var musikken der var ude af takt ;)[/size]

Såvidt jeg lige kunne høre (lyden er ikke den bedste fra en computer) var den brudevals I dansede til også hurtigere end den gængse. Til gengæld er det ikke så normalt at man får lov at danse brudevalsen til ende på den måde som I gør det her.

0

Annonce ♥

[Nogle vil måske mene vi er lidt ude af takt, jeg vælger at sige at det var musikken der var ude af takt ;)[/size]

Såvidt jeg lige kunne høre (lyden er ikke den bedste fra en computer) var den brudevals I dansede til også hurtigere end den gængse. Til gengæld er det ikke så normalt at man får lov at danse brudevalsen til ende på den måde som I gør det her.

brudevalsen er jo faktisk rigtig hurtig i sin orginalform - her er den sat 5-10 procent ned, det havde vi aftalt med dem, men ja den er stadig hurtig!

0

Hej Mette jeg synes det er super fedt at i har fået optaget nået af brylluppet men var det håndholdt eller på stativ?

Overvejer det samme selv

det var bare gæsterne der gjorde det. filmen fra under vielsen er med rigtig videokamera filmet af min svigerinde, brudevalsen er bare bestmanen der lige filmer med mobilen ;)

0

Fraklip

kan se mange af jer viser lidt fraklip, og har selv riiigtg mange billeder der vist kan høre til den kategori! dem får i lidt af her:

Et forsøg på at trække vejret dybt da jeg kommer ind i kirken, men kunne ikke fordi kjolen sad så stramt, istedet ligner det et lille gab ;)

post-39268-0-77472500-1311868249.jpg

Ude foran kirken! haha alle de kys bliver lidt klamt til sidst :D

post-39268-0-86627200-1311868251.jpg

Ude foran kirken. fint billede men en lille fjer har sneget sig på afveje

post-39268-0-49385600-1311868253.jpg

De balloner var utrolig svære at styre i blæsevejr!

post-39268-0-47351300-1311868234.jpg

post-39268-0-09759700-1311868237.jpg

Og de blev hele tiden filtret sammen:

post-39268-0-94651400-1311868240.jpg

Retter på jimmys hår

post-39268-0-68034400-1311868243.jpg

Så må bruden altså lige indstille det kamera!

post-39268-0-04760400-1311868246.jpg

behind the scenes fra solnedgangen

post-39268-0-96870900-1311868247.jpg

0