metteholm

♥ Mette & Jimmys FANTASTISKE dag ♥

456 posts in this topic

Endelig fik jeg mulighed for at læse din beretning. Hvor er den skøn Mette. :thumbsupsmileyanim: Alle de smukke billeder, fotografen fik skudt er simpelthen så perfekt Og ikke mindst så er du gude smuk i den kjole. Tak for den skøn beretning om prinsen der fik sin prinsesse :loveshower::loveshower:

TAK! sikke en sød besked :)

Ihh jeg er helt forelsket i kagen og i dit hår frisure! Du så så godt ud! :D Sys din kjole minder om min Nora fra Maggie Sottero. Hårbåndet ka jeg også godt li' hvor det fra?. (:

TAK! :D var simpelhen også SÅ glad for min frisure. Sådan en lidt god blanding af Kronprinsesse Mary og Amy winehouse haha.

Kjolen er også en Maggie Sottero - så nok derfor de minder lidt om hinanden ;)!

Mit headpice er fra Jannie Baltzer!

0

Annonce ♥

Hej

Super flot beretning.

Total drømmebryllup.

Det er så mange flotte detaljer som jeg vil "låne" lidt fra. :rolleyes:

Hvor har du købt bordløbende fra??

Knus Tina

0

Hej

Super flot beretning.

Total drømmebryllup.

Det er så mange flotte detaljer som jeg vil "låne" lidt fra. :rolleyes:

Hvor har du købt bordløbende fra??

Knus Tina

Hej Tina!

Tak skal du have :hug:

Bordløberne er fra stoldækdig.dk :)

0

Ihh så det derfor, men den er også rigtig pæn (:

Ja, præcis hihi..

Rigtig flot bånd, men nok ikk et jeg har råd til :/ har du nogle overvejelse om at sælge din?

Hvilke blomster har du brugt til brudebukket, den er også fin som alt andet.. Har du et billede af den? Ballonerne er jeg også vild med, fed ide :)

0

Annonce ♥

Ihh så det derfor, men den er også rigtig pæn (:

Ja, præcis hihi..

Rigtig flot bånd, men nok ikk et jeg har råd til :/ har du nogle overvejelse om at sælge din?

Hvilke blomster har du brugt til brudebukket, den er også fin som alt andet.. Har du et billede af den? Ballonerne er jeg også vild med, fed ide :)

nej har desværre ikke tænk mig at sælge mit hårpynt, bruger det stadig tit til almindelige fester :)

Den er lavet af calla og hvide roser. viklet sort blondebånd i og så er der en broche som stammer fra min bedstemors bryllup, og ja har selvfølgelig billeder:

post-39268-0-00875800-1314180978.jpg

post-39268-0-56258100-1314180979.jpg

post-39268-0-57886900-1314180978.jpg

1

men vil lige sige angående hårpynten at man kan få mang der ligner og minder om den til billigere penge hvis du ikke har råd til en fra Jannie :) Hvis det nu lige er drømmen så kan du jo vælge en man kan bruge bagefter ligesom jeg har gjort, det er ikke så brudeagtig at den ikke kan bruges til fest :thumbsupsmileyanim:

0

Ja, forstår jeg godt den er jo så fin og så vil man gerne beholde den :) Ja, det er nok en go' ide at den også ka bruges senere.. Hmm jo kender du nogle steder jeg ku finde et billigere, har søgt en del sys ikk rigtig jeg fandt noget ..

Jo tak for billederne :)

0

Ja, forstår jeg godt den er jo så fin og så vil man gerne beholde den :) Ja, det er nok en go' ide at den også ka bruges senere.. Hmm jo kender du nogle steder jeg ku finde et billigere, har søgt en del sys ikk rigtig jeg fandt noget ..

Jo tak for billederne :)

Lisbeth dahl har nogle gange nogle, eller laver miss-lena herinde fra nogle ting på bestilling, så hør evt hende :)

0

Annonce ♥

Kæreste Mette!

Jeg har nydt at læse din beretning! Du er superfiks på fingrene & en superskøn person - og jeps! noget af en bridezilla med alle de projekter du ABSOLUT selv ville stable på benene til brylluppet. Jeg grinede meget af dig den dag du sad i min have i forbindelse med din boudoirbog og fortalte om alle de mange mange mange ting du skulle nå, fordi du ikke ville uddeligere arbejdet... -HAHA-

Tak for tilliden til mig i forbindelse med din boudoirfotografering - uden at ane det mindste om mig og hvad jeg kunne med et kamera og lidt fantasi mødte du op på det grimmeste hotelværelse i København! Det var en supersjov oplevelse, og samtidig en begyndelse på et venskab på tværs af landet! :loveshower:

Jeg glæder mig meget til at fotografere dig igen - i din gudeskønne brudekjole, og til at hilse på din mand! :thumbsupsmileyanim:

:BKSTREET: til dig! :)

Nååårh hvor er du bare skøn!! :loveboard:

haha ja husker haven, det var nok der der var ved at være godt stress på med hele det bryllupsfis haha! puha! Godt det er overstået hahaha! men glæder mig nu også heeeelt vildt til endnu engang at skulle i kjolen og igen stå foran din linse!! kun få dage nu! Håber på godt vejr!!!!

og tror Jimmy er rigtig spændt på at møde dig, han er efterhånden ved at forstå at enten sidder jeg på facebook, på bryllupsklar eller snakker med dig :griner:-

love ya! GP

1

Trash the Dress!

lige et lille sneak peek! Alle TTD billederne kan ses i min planlægningstråd :)

post-39268-0-98422000-1315161131.jpg

Fotograf Tina Liv

post-39268-0-99693300-1315161132.jpg

Fotograf Tina Liv

0

Flere.............. ;-)

0

WOW kan jeg vist kun lige få frem gennem tårerne. Ja din skønne beretning og alle de dejlige billeder, har sørme tændt for vandfaldet her. Du og Jimmy er bare så smukke sammen!!!

Tusind mange gange tak for at dele både din planlægning og beretning med os andre, jeg har nuppet mange af dine ideer som inspiration.

0

Annonce ♥

WOW kan jeg vist kun lige få frem gennem tårerne. Ja din skønne beretning og alle de dejlige billeder, har sørme tændt for vandfaldet her. Du og Jimmy er bare så smukke sammen!!!

Tusind mange gange tak for at dele både din planlægning og beretning med os andre, jeg har nuppet mange af dine ideer som inspiration.

Nåårh hvor er du sød!! :loveboard:

Glad for du kunne finde noget inspiration :kiss:

0

Video fra vielsen

Så kommer der altså ikke flere billeder for i dag! Locationbillederne VIL jeg altså have i ordentlig opløsning før jeg viser jer dem :)

Men I skal da lige se min lille hjemme-video fra vielsen optaget af Jimmys søster :)

Den får mig til at græde nærmest hver gang jeg ser den...

enjoy!

Bliver så rørt af at se den video!!

0

Meget meget smukt og rørende! :) En historie fuld af kærlighed :loveshower: Tusind tak for de mange ideer og tips. Super glad for dette forum, da jeg ikke er den mest kreative sjæl selv. Jeg håber I stadig føler jer som nygifte og at jeres liv er fuld er lykkelige stunder. Wishing you all the best in the future with lots of :kiss: from your husband.

0

Hej Mette

Dit bryllup ser bare fuldstaendig perfekt ud Jeg har nydt at laese det hele Skal bare lige hoere dig hvilken fotograf som I brugte

0

Annonce ♥

Hej Mette

Dit bryllup ser bare fuldstaendig perfekt ud Jeg har nydt at laese det hele Skal bare lige hoere dig hvilken fotograf som I brugte

Hej tak skal du have!

Det var en hel vidunderlig dag.

han hed Paw Jakobsen

0

WOW!! :o Jeg er dybt imponeret over alle dine gode ideer!! og ikke mindst jeres fotobog! :loveshower: Årh glæder mig helt til det hele er overstået på den gode måde altså, så vi også kan få sådan en fin bog! :heart:

0

WOW!! :o Jeg er dybt imponeret over alle dine gode ideer!! og ikke mindst jeres fotobog! :loveshower: Årh glæder mig helt til det hele er overstået på den gode måde altså, så vi også kan få sådan en fin bog! :heart:

taak :) ja sådan en fotobog er bare fantastisk, sidder ofte og kigger i den :lol:

0

Det tror jeg også jeg kommer til at ende med at gøre, i det album vi skal have lavet :)

0

Annonce ♥

Hej Mette,

Sikke nogle fantastiske billeder!! Wauw!! :o) I er gudesmukke og kærligheden stråler ud af jer... Hvem var jeres fotograf? :)

0

Hej Mette,

Sikke nogle fantastiske billeder!! Wauw!! :o) I er gudesmukke og kærligheden stråler ud af jer... Hvem var jeres fotograf? :)

tak skal du have :):hug: sender dig lige en PM

0

Hej Mette, var på bryllupsmesse i weekenden og dit billed med ballonerne er jo nærmest overalt. Det betyder at jeg nu har fået overalt min kære H2B om at det skal vi også. Hvor meget helium brugte du til at fylde ballonerne?

Hilsen Natasja

0

Hej Mette, var på bryllupsmesse i weekenden og dit billed med ballonerne er jo nærmest overalt. Det betyder at jeg nu har fået overalt min kære H2B om at det skal vi også. Hvor meget helium brugte du til at fylde ballonerne?

Hilsen Natasja

Haha over alt, var det ikke bare i magasinet bruden?

Har liget prøvet se på vores helium og der står faktisk ikke hvor stor den er men kun at den er til 50 balloner. Men vores balloner var lidt større end normalt.

0

Hilsen Natasja

Haha over alt, var det ikke bare i magasinet bruden?

Har liget prøvet se på vores helium og der står faktisk ikke hvor stor den er men kun at den er til 50 balloner. Men vores balloner var lidt større end normalt.

Hvor købte du det og hvor meget betalt i? Synes altid sådan noget et hundedyrt... :unsure:

0