metteholm

♥ Mette & Jimmys FANTASTISKE dag ♥

456 posts in this topic

*PIIIIIIIIIIIIIFT*

Tina Liv har lige lagt Mettes labre boudoir billeder på sin Facebookside.. Hvor er de bare GODE alle sammen, virkelig god inspiration til jeg selv skal have taget.. :)

Jep jeg har også set det! WOOP! bliver jo helt genert når man ser sådan noget på facebook haha

0

Annonce ♥

*PIIIIIIIIIIIIIFT*

Tina Liv har lige lagt Mettes labre boudoir billeder på sin Facebookside.. Hvor er de bare GODE alle sammen, virkelig god inspiration til jeg selv skal have taget.. :)

Jep jeg har også set det! WOOP! bliver jo helt genert når man ser sådan noget på facebook haha

Jeg er lidt dum til sådan noget her, men hvordan kommer man ind og ser de billeder?

0

*PIIIIIIIIIIIIIFT*

Jeg er lidt dum til sådan noget her, men hvordan kommer man ind og ser de billeder?

Du finder dem på Tina livs side på facebook. søg efter "fotograf tina liv" derinde ;)

0

Swit swiu for en hottie!!!

0

Annonce ♥

Swit swiu for en hottie!!!

:kiss:

0

Lørdag - ANKOMST TIL KIRKEN

iiih hvor er i tålmodige hehe, venter i spænding på at kunne gå igang, men VIL altså vente til jeg har de redigerede billeder og i høj opløsning. men vens vi venter kommer her en lille teaser til det ehe (dog er billedet i lav kvalitet, men håber det går alligevel!)

Efter jeg havde fået kjolen på begynder stressen af melde sig. nogle biler skal byttes rundt og mig og far står til sidst alene og venter på limousinen med en masse sprælske balloner vi forsøger at holde styr på - uden at give slip!Limosuinen kommer præsic 12.45 som aftalt, og så er det ellers lidt af en kamp at få både kjole og balloner til at opføre sig pænt. jeg må nærmest ligge ned inde i den hehe, men det var en rigtig hyggelig tur alligevel - mig og min far og en masse balloner!.

Vi er forholdsvis rolige, min far virker ganske fattet og det smitter nok en hel del af på mig... men har hele tiden den der NU ER DET NU følelse i mave. Da vi kommer op til kirken er den 3 minutter i, så helt perfekt. Da vi går fra bilen og mod kirken begynder kirkeklokkerne at bimle, SÅ kommer der altså sommerfulge i maven!

post-39268-0-89764700-1309455326.jpg

Da vi kommer ind i våbenhuset kommer Stine-Helene og tager imod mig men må indrømme jeg ikke husker ret meget fra det. puha det hele kørte bare rundt, men holdte godt fast i min far og vi var klar og parate og jeg glædede mig heelt vildt til dørene skulle gå op om kun et par sekunder...

0

Hvor ser du skøn ud :loveboard:

Er stadig langt fra overbevist om, at jeg virkelig kan undvære en Jannie Baltzer... :rolleyes:

0

Hvor ser du skøn ud :loveboard:

Er stadig langt fra overbevist om, at jeg virkelig kan undvære en Jannie Baltzer... :rolleyes:

TAK!

Haha selvfølgelig kan du det :kiss: du blir fab med den du allerede har købt! Lover det!

0

Annonce ♥

Oh my god Mette, hvor er du smuk. Fantastisk billede af dig på vej op til kirken, så smukt så smukt

0

Hvor ser du skøn ud... Og glad :biggrin:

0

Skoent billede :loveboard:

0

Du ser bare fantastisk smuk ud, Mette :loveflag:

Og så jeg virkelig rose jeres fotovæg - hvor har I fået en masse gode og sjove billeder ud af den! Og genialt musik til videoen.

Jeg glæder mig til at læse og se meget mere om jeres vidunderlige dag :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Aherm.... Havde vi ikke en snak om det der perfektons noget? *indsæt utålmodig præste smiley* ;) billeder billeder billeder

0

Aherm.... Havde vi ikke en snak om det der perfektons noget? *indsæt utålmodig præste smiley* ;) billeder billeder billeder

-HAHA- og tjek din mail stine-helene, du har selvfølgelig fået ekstra sneak-peak fordi du er præsten ;) de andre herinde må vente lidt endnu :wink:

0

-HAHA- og tjek din mail stine-helene, du har selvfølgelig fået ekstra sneak-peak fordi du er præsten ;) de andre herinde må vente lidt endnu :wink:

Ej hallo, Mette!!! Det er ikke cool!! Og bestemt ikke fair!! Stine-Helene var der jo, det var vi andre ikke!! :o

Hihi.. Mere!! :cheerleader3: Du er så smuk

0

SÅÅ cool... Jeg drøner fluks på mailen! Så behøver du ikke skynde dig :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Uhh hvor er du smuk !!! Og kjolen er da bare perfekt til dig , godt valgt :thumbsupsmileyanim:

0

Hold op hvor ser du godt ud :thumbsupsmileyanim:

Har du købt hårpynten her i DK? Var lige inde og tjekke hendes hjemmeside, men synes ikke jeg kunne se hvor de forhandles...

0

Har du købt hårpynten her i DK? Var lige inde og tjekke hendes hjemmeside, men synes ikke jeg kunne se hvor de forhandles...

TAK!

ja jeg har købt den af hende her i DK. Jeg tog ud og besøgte hende og så talte vi lidt frem og tilbage og jeg prøvede lidt forskelligt. send hende evt en mail, hun er super sød!

0

Ej hallo, Mette!!! Det er ikke cool!! Og bestemt ikke fair!! Stine-Helene var der jo, det var vi andre ikke!! :o

Hihi.. Mere!! :cheerleader3: Du er så smuk

Lige præcis! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

TAK!

ja jeg har købt den af hende her i DK. Jeg tog ud og besøgte hende og så talte vi lidt frem og tilbage og jeg prøvede lidt forskelligt. send hende evt en mail, hun er super sød!

Var det hjemme hos hende privat eller har hun en butik? Vi skal 3 dage til Kbh i august, så tænkte at jeg måske kunne få det til at passe med når vi er derovre.... Kan man have slør på samtidig? Eller bliver det for meget.... Hvor meget gav du for din?

0

TAK!

Var det hjemme hos hende privat eller har hun en butik? Vi skal 3 dage til Kbh i august, så tænkte at jeg måske kunne få det til at passe med når vi er derovre.... Kan man have slør på samtidig? Eller bliver det for meget.... Hvor meget gav du for din?

ja det er faktisk privat hos hende. ville klart prøve at høre hende om du kan komme forbi der så :) Tror ikke jeg ville have slør på samtidig, synes det er så smuk i sig selv.. kan faktisk ikke huske prisen, men du kan se prisen på hjemmesiden, der står den vist i dollar, så det er jo bare at gange med ca. 6 :)

0

Ihh, Hvor er du altså bare overdrevet smuk :c166: Glæder mig til flere billeder, kom så... :wink:

0

Ihh, Hvor er du altså bare overdrevet smuk :c166: Glæder mig til flere billeder, kom så... :wink:

TAK!! og vil altså også bare SÅ gerne vise billederne snart!

har lavet endnu en video, denne gang med vielsen, tuder hver gang jeg ser den hehe. den får I selvfølgelig at se så snart jeg først lige har vist billederne fra vielsen. håber vi får dem i løbet af weekenden, men er ikke sikker...

0

Billedeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr!!!! kom nu, kom nu, kom nu.....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargggggh er jo SÅ spændt på at se flere billeder! F5F5F5F5F5F5F5F5F5F5! :toot:

0