LouiseogThomas

Er bare sååååå ked af det:-(

20 indlæg i dette emne

Øv øv øv.... så er det på lørdag det er den store dag... og havde virkelig håbet på tør vejr... forlangte hverken sol eller høje temperature ... bare TØRVEJR!!!! men niks biks:-( det bliver både en våd og blæsende dag:-(

Har faktisk siddet og tudet over det i dag... synes virkelig det er rigtig øv...

Vi skal have taget billeder udenfor + vi har fundet det smukkeste sted med den smukkeste udsigt.. men meget går af det bnår det skal være sådan et møg vejr...

Andre der skal giftes på lørdag som også er lidt ked af vejret:-(

Knus en bedrøvet Louise

Ps. kunne godt tænke mig nogle succes historie med andre som har oplevet møg vejr på en bryllupsdag...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først en masse :bearhug::bearhug::bearhug:

Jeg kan sagtens forstå du er rigtig ked af at vejret bliver sådan.

Vi blev gift pinselørdag og de sidste 14 dage op til tjekkede jeg vejrudsigten hver dag og ofte flere gange om dagen, men det endte med at vi havde tørvejr under vielsen og det meste af receptionen, der kom lidt regn og paraplyen måtte findes frem og jeg var lige pluselig rigtig glad for at paraplyen var indkøbt.

Måske i skulle prøve og se om i kan finde nogen inde lokation hvor i kan få taget billeder, hvis det bliver så slemt som de har lovet, men det kan altså sagtens nå og ændre sig mange gange endnu.

Er sikker på uanset vejret får i en hel igennem fantastisk dag :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det regnede til vores bryllup den 18. juni i år, og vi overlevede. :wink: Bryllupskage-spisning om eftermiddagen blev rykket inden for. Vi fik taget masser af billeder (glæder mig til at se dem) mens det regnede, og jeg var kun en smule irriteret over mit slæb blev meget vådt af græsset, men absolut intet der ødelagde noget for os. Og så er der bare blevet taget de sødeste billeder af os under paraply uden for kirken.

Jeg var også ked af det inden dagen kom, men jeg glemte det helt igen. Regnvejr er fantastisk. Nyd dagen!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev gift d. 28/5 i regn, blæst og kulde! Vi brugte omkring 2 timer på at få taget billeder udendørs med paraply (og uden som fotograf vil man bare have sine egne billeder bliver som man havde ønsket hehe). Vi har fået nogle fantastiske billeder og ja vi var pænt våde da vi kom ind i bilen og skulle køre tilbage, men det kan tørre og det er slet ikke det værd at ødelægge sin store dag med at bekymre sig om noget man ikke selv kan styre!

Jeg glæder mig bare over al den lykke og rigdom vi nu får efter det har regnet på bruden :)

En anden god ting var at festen blev indenfor og der var færre rygepauser :)

Så glæd dig til din dag den bliver fantastisk!!!! :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Felixia
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skal også giftes Lørdag og er så surt med det regnvejer...., men vi tåler jo lidt regn nu skal jeg bare have købt en paraply, så får det bare regne lidt vi skal heldigvis holde festen indnen for men tage billeder nede i skoven her vi bor....håber det går

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj, sådan må du altså ikke tænke...Der er bare IKKE NOGET der kan ødelægge ens bryllupsdag...Men det mærker man som regl først på selve dagen, da dagene op til går med alle mulige og umulige bekymringer....

Forbedred på det bedste...find fx en rigtig flot paraply som kan give lidt fis og ballade på billderne..brug gummistøvler..Bare brug din fantasi, så bliver billederne bare noget af det bedste.

Min bedste venindes bryllup d. 28 maj i år var også fyldt med regn (det styrtede ned hele dagen), men dagen blev bare så god alligevel og billderne de fik taget i kirken, blev næsten bedre end mine egne...

Op med humøret op og op på hesten igen...Din bryllupsdag bliver den bedste dag alligevel uanset hvad du tænker lige nu :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at søg på Google på wedding rain , der kommer nogle rigtige smukke billeder frem .. Og så vil jeg da foreslå at købe et par FEDE gummistøvler som du kan vise frem ved at løfte op i kjolen , tror der kunne komme et par fede billeder ud af :)

RAIN RAIN RAIN RAIN :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger.... I er sgu de bedste... Jeg må ud og finde mig en paraply og så er det jo heldigvis et sted med masser af kæmpe træer vi skal fotograferes så det kan ikke gå helt galt:-) og festen er indenfor i et dejligt lokale...

Har os indset at værre ting kunne ske og at det IKKE skal ødelægge min store dag:-)

Igen tak for jeres beroligende ord, det har gjort at jeg nu er rolig igen.. :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anden god ting var at festen blev indenfor og der var færre rygepauser :)

Så glæd dig til din dag den bliver fantastisk!!!! :thumbsupsmileyanim:

Det er nemlig rigtigt. Ved de bryllupsfester hvor det er meget varmt kan der næsten være ulideligt indenfor - Folk sidder med vifter under middagen og middagen trækker nemt ud fordi der skal holdes mange pauser. Også pauser hvor der kan trækkes anden frisk luft end røg. Man skal jo tænke på at det ikke er alle steder hvor air-conditionen er lige effektiv hvortil kommer at mange aircondition anlæg larmer så meget at man må slukke for dem under taler m.v. Selv i lørdags hørte jeg nogle sige at der var meget varmt i lokalet selvom vejret ikke var fantastisk. Der plejer jeg at sige til dem at de skulle prøve at være til bryllup når det er hedebølge. Når det regner eller iøvrigt er halvkoldt udenfor oplever man at selskaberne er mere samlet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er sikker på du bliver så smuk, selv det skulle regne.. og måske kan det være der slet ik kommer så meget

men det skal som de andre piger ikke slå dig ud, synes ideen med paraply og et par fede gummistøvler var god.

Så op med næbet og se lyst på det.... få det bedste ud af det... stort :bearhug: til dig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi blev gift 14. maj i regnvejr. Jeg havde selv sørget for en masse paraplyer (hvis der var nogle der skulle have glemt det) og det havde gæsterne også. Vi tænkte slet ikke over det regnede og fik de fedeste billeder ved vandet alligevel. (se evt min beretning, hvor man rigtigt kan se vind i kjolen og sorte skyer. Såå fedt)

vi fik også taget nogle billeder i skoven, og som du selv siger virker det ikke så voldsomt med de store træer. de tager rigtig meget af vandet.

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Til dig, jeg ved hvordan du har det. Man er især meget føelsesladet her ugen op til, men bare rolig. Når du først begynder på hår og make up lørdag, glemmer du alt om stress, problemer og vejr.

NYD DET :7himmel:

Og så glæder jeg mig til at se nogle fede regnvejrsbilleder af det smukke ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også giftes på lørdag.

Nu er meteorologer jo ikke guder og spåmænd! De ændrer mening fra dag til dag og vejret kan være så forskelligt fra sted til sted. Det eneste i mit liv som jeg er optimist omkring det er vejret :-) Det kan man alligevel ikke ændre på, så det skal ikke ødelægge ugen op til brylluppet at jeg bekymrer mig om det :-)

Jeg tror på at netop vores lille have er tør på lørdag og garanteret at jeres feststed også får en solstråle eller to :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal også giftes på lørdag og vi skal holde det udendørs og kun med en lille bitte pavillon! Jeg har holdt meeeget øje med vejrudsigten og jeg synes de ændrer det konstant :rolleyes: Der har stået alt fra solskinsvejr og ingen regn til 25 mm :shooter:

Jeg håber inderligt at det bliver nogenlunde vejr for der er simpelthen ikke plads til at alle vores gæster kan være indenfor. Lige nu ville jeg ønske at jeg ikke havde valgt et havebryllup, meeen mon ikke det går alligevel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan godt forstå du er trist over det! var også selv meget nervøs for vejret men endte heldigivis me at det var perfekt. solen var fremme det meste af dagen, men fotografen bandede den tit langt væk hehe, så billeder når det er overskyet er altså gode, kan jeg også godt se her bagefter selvom jeg altså selv nød solen hehe. men hvis jeg var dig ville jeg have en god plan B i tilfælde af meget kraftig regn, for bilelder hvor det drypper er fine men ØSER det ned og blæser så tor ejg det er meget godt med en plan B. Men synes ikke vejret ser så slemt ud mere lørdag faktisk!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer