cmtoft

♥ Vores romantiske bryllupsweekend i Italien ♥

218 indlæg i dette emne

Mens vi var vaek med vores fotograf, saa havde mine veninder og deres maend soerget for at faa gaesterne til at gaa ind og faa taget et billede af dem. Der er sjove billeder, almindelige billeder, pudsige billeder og det er altsaa noget, jeg sagtens kan anbefale. Vi er glade for at have dem og har taenkt paa at sende billedet med ud, naar vi sender takkekort ud :)

Da aperitivoen var ved at ebbe ud og folk gik op i den store have, saa fik vi trukket vores fire vidner til side og givet dem hver deres takkegave. Det endte med henholdsvis et par Swarovski oerestikkere, et par store blondeguldoereringe, en laederhalskaede med maskulint vedhaeng og Swarovski manchetknapper. Det virkede til at de alle blev glade for deres gaver :thumbsupsmileyanim:

♥ Aperitivo i hotellets have slut ♥

Spring direkte til naeste afsnit her

post-46023-0-87219500-1309876741.jpg

Redigeret af cmtoft
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fantastisk!!! Billederne af dig og din mand der går gennem gaderne og bare ser fuldstændigt lykkelige og afslappede ud... jeg er målløs og helt rørt :blush: Det lyder til at have været en helt fantastisk vielse, og din beskrivelse af Dejlig er Jorden (som også er min yndlingssalme) gav mig en klump i halsen!Fortsæt fortsæt fortsæt :cheerleader3:

Tusind tak! Det var virkelig uforglemmelig og smuk vielse :heart:

Virkelige skønne billeder! Det er virkelig specielt at følge jeres dag :loveboard: Dit hår ser forresten fantastisk ud!! :thumbsupsmileyanim: Smukke mennesker... :cheerleader3: F5 F5 F5

Uhh, tak, og udover at jeg ogsaa var virkelig glad for frisuren, saa sad den hele brylluppet igennem :respekt:

Skøn beretning. Sidder er og bliver helt rørt :)

:kiss:

Jeg kom til at læse med igen og sidde med tårer i øjnene.. IH! Jeg er jo slet ikke stærk.. Men hvor er det bare smukt alt sammen :7himmel: Har også lige besluttet mig for at jeg vil have et genopfriskningskursus i italiensk! Elsker simpelthen det sprog... Og så kan det være jeg kan overtale htb, når nu jeg kan sproget igen... hihi :)

Aah, jeg er heller ikke staerk... :hug:

Italiensk - I love it :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøønt! :D :loveboard::cheerleader3::thumbsupsmileyanim: Jamen ser simpelhen så skønt ud! Jeg har kun lige hurtigt browset det igennem og kigget billeder, sidder selv nu på Island og hækler på livet løst... min dag nærmer sig - og hvis kun jeg bliver halv så smuk som dig, og vejret halv så perfekt som I havde, så bliver det perfekt :D Uhh glæder mig til at se billeder fra festen, næste gang jeg har tid til at kigge forbi computeren :)

Du bliver da saa smuk og vejret bliver alletiders - glaeder mig saadan til at laese DIN beretning :7himmel:

Godmorgen - så er vi klar til at læse videre :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

-HAHA- som om jeg er vaagen saa tidligt :wink:

Jamen altså :D Det er jo fantastisk :)loveflag.gif

:thanks:

GENIALT /suk :loveboard: Jeg kan lige høre mandolin-spillet og "that's amoooore" i mit hovede :lol:

Ha ha, mandolin, alligevel? Men jo,meget amore :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er smukt og fantastisk! :loveboard: Den tur i gik gennem byen må bare have været skøn... Minder mig og vores tur i central park hvor alle lykønskede os, tog billeder og sendte lange blikke efter os :heart: Enhver brud fortjener den slags opmærksomhed, den er ubeskrivelig!Jeg glæder mig ustyrligt til mere, for din beretning er eminent min pige. Men bliver virkelig påvirket af din måde at beskrive og fortælle. Jeg fik gåsehud da du skrev om gudstjenesten. :kiss:

Dio mio, hvor er du soed, Ane-pigen :kiss: Jeg er saa glad for endelig at kunne berette om vores dag og synes der er saa meget smukt at berette :ilovebryllupsklar:

Jeg giver dig saa meget ret i at enhver brud boer have den slags opmaerksomhed - det var virkelig unikt, ligesom jer i Central Park :heart:

Hvor er det bare sødt det billede af dig, hvor du gemmer dig under sløret for ris :loveboard:

Aarh, tak, jeg blev ogsaa helt varm indeni, for det er et af de faa oejeblikke, som jeg har indeni :rolleyes:

Det ser simpelhen så perfekt ud!! :) :) :)

:thanks:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

♥ Beretningen om et brag af en fantastisk havefest ♥

Haven

Vi havde besluttet os for at holde festen oppe i den nyistandsatte Dante & Beatrices have. Haven er flot, perfekt i stoerrelsen og graenser op ad landsbyens taarn. Vi havde sat borde og stole op i den ene side og lagt bordplan med brud og gom ved eget bord og familierne ved bordene paa hver sin side. I den anden side af haven er der traeer, som danner en lille hyggepark med baenke. Her havde vi i den ene ende lavet buffet, saa personalet kunne komme let til. I den anden ende havde vi indrettet bar, saa gaesterne selv kunne forsyne bordene med drikkevarer. Ved siden af havde vi placeret bandet og lavet et aflangt dansegulv. Midt imellem traeerne havde vi placeret en gazebo til bryllupskagen.

Jeg havde lavet bordpynten af konservesglas med baand og blonder, hvor der var lavendelbuket i et, hvid paeonbuket i en anden og stearinlys i de sidste 3. Saa var der traditionsskiltet med danske traditioner paa den ene side og italienske paa den anden. Sidst men ikke mindst havde HTB og hans tante lavet traeskiver og skrevet bordenes oe-navne herpaa, hvilket gav noget rustikt til vores borde. Bordkortene var manila-maerker med en perlemorsknap, som blev bundet paa hvert vinglas. Blomsterne blev sat i vaseren i sidste oejeblik, da vinden lagde sig helt i haven og gaesterne begyndte at finde paa plads :)

Ved indgangen havde jeg planlagt et velkomstbord til confetti, gaestebog, stearinlys og snore, hvor gaesterne kunne finde navn og den oe, de skulle sidde ved. Min plan var at stille traegrene i to glasvaser med sten, men det blaeste for meget til at det kunne staa oprejst. HTBs gudfar maatte derfor improvisere og lave et traestativ at stille omkring bordet. Det blev selvsagt slet ikke som jeg havde planlagt det, men paa en maade bare hyggeligt alligevel og helt ligegyldigt, at det blev anderledes :)

post-46023-0-19666000-1309892980.jpg

post-46023-0-97277400-1309892994.jpg

post-46023-0-50790900-1309893011.jpg

post-46023-0-40796700-1309893022.jpg

post-46023-0-55611300-1309893053.jpg

post-46023-0-42690700-1309893070.jpg

post-46023-0-35687400-1309893078.jpg

post-46023-0-23685200-1309893091.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Buffet - svigerfar i sving

Under den sidste del af vores aperitivo var svigerfar i koekkenet - i jakkesaet og med forklaede :lol: Han har en stor del af aeren for hele vores succesfulde buffet og vi vidste godt at han ikke ville vaere i stand til helt at overlade det til personalet.

Paa et tidspunkt maatte jeg lige bemaerke overfor min kaere mand Se engang, hvordan selv italienerne staar paent og taalmodigt i koe! Normalt ikke tilfaeldet, men dansken maa have gjort positiv indflydelse paa dem :respekt:

Det gik saa godt med maden, som var en stor succes :cheerleader3: Bruden fik ikke saa meget ned, end ikke af livretterne, men det hoerer vist med til at vaere brud :rolleyes:

post-46023-0-48639500-1309893817.jpg

post-46023-0-83546300-1309893830.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den med at slaa paa tallerkner - en succes :thumbsupsmileyanim:

Saerligt en af de danske traditioner slog hurtigt igennem! Da foerst dansken havde slaaet en omgang paa tallerkenerne, saa var det som om de bare ventede og ganske rigtigt - italienerne havde fanget den og glemte helt at de normalt raaber BACIO, BACIO :biggrin:

Det var saaledes italienere, og kun italienere, der herefter fik brudeparret op at kysse - eller ned under bordet for at kysse :)

I og med at vi sad alene og kunne skaale med alle fra vores helt egen oe, Koh Samui, saa kunne vi ogsaa nemt tillade os at rejse os og gaa rundt til hver anden oe for at hilse paa vores gaester og skaale med dem :loveflag:

post-46023-0-38915800-1309894330.jpg

post-46023-0-81874000-1309894340.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fars tale

Min far havde allieret sig med vores toastmaster, som oversatte hans tale til italiensk. Det var en skoen tale, roerende og min far var meget bevaeget. Italienerne klarede det lige med sidde stille og vaere nogenlunde stille og alle rejste sig til det traditionelle danske hurra :heart:

post-46023-0-11413900-1309894691.jpg

post-46023-0-57918600-1309894738.jpg

post-46023-0-03325500-1309894749.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ahhh Camilla... har ellers pauseret den lidt herinde fra, men fedt at "komme tilbage" og læse din über skønne beretning.

Alt er lige som jeg havde forestillet mig :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Varmt, kærligt, smukt og ITALIENSK.

Love it :loveboard: :loveboard: :loveboard:

Mange gange tillykke igen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:heart: :heart: :heart:

Der skete lige pludselig det at min helt idol-agtige mormor paa 82 rejser sig og slaar paa glasset. Hun faar en mikrofon og holder en tale for os - paa engelsk! Vi har et taet forhold og forstaar hinanden saa godt. Der stod hun og talte om os, om hende og om min morfar - helt rolig og fattet... Hun er i sandhed den sejeste kvinde i mit liv og der var ikke et oeje toert (heller ikke nu...) :heart:

Bagefter kom flere hen til hende og gav hende komplimenter for hendes mod - baade for at kunne klare rejsen og saa at klare talen :loveflag:

post-46023-0-21229500-1309895164.jpg

post-46023-0-15962200-1309895178.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg forlod festen et oejeblik, saa gik de loes paa min mand. Omvendt, hvis min mand gik sin vej, men det var desvaerre ikke noget alle fangede... Pyt :tunge:

Mine seje veninder fra altid holdt tale og fik hver dansk par til at love at sende mig noget dansk indenfor det naeste aar :loveboard:

Mine tre skoenne veninder fra uni fik os igennem en leg, hvor vi skulle have en af hver af vores sko og svare paa sporgsmaal om os. Hvem er for eksempel bedst til at koere bil og hvem er bedst til at bruge penge :unsure: Det lykkedes os syv ud af ti gange at raekke samme sko op, saa vi har vundet en middag, naeste gang vi er i Aarhus :thumbsupsmileyanim:

post-46023-0-53303300-1309895654.jpg

post-46023-0-70239600-1309895668.jpg

post-46023-0-62763800-1309895678.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:rolleyes:

Min mand kyssede mig og gik ned for at klargoere kagen - my hero, som bare havde brugt saa meget tid paa den kage, oveni alt det andet :loveboard:

Imellemtiden hjalp min smukke, lille niece paa 3 mig med at faa danseskoene paa, for jeg kunne maerke, at det var tid :)

Haven var smuk i skumringen og vores gaester hyggede sig, snakkede og dansede :7himmel:

Vores band er helt fantastisk og de fortjener virkelig al den ros, de kan faa, for en fest er en fest er en fest, men med dem blev det bare et brag af en fest :cheerleader3:

post-46023-0-14180000-1309896385.jpg

post-46023-0-33256300-1309896397.jpg

post-46023-0-64009700-1309896414.jpg

post-46023-0-58951500-1309896438.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

The cake :metteholm

HTB kom op i haven med en temmelig stor kage, baaret af 4 maend :o

Han bad mig komme op til kagen og vores gaester samledes omkring os. Vi fik et glas virkelig laekkert ekstra brut spumante :)

post-46023-0-94601000-1309896825.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer