cmtoft

♥ Vores romantiske bryllupsweekend i Italien ♥

218 indlæg i dette emne

Åh hvor er det altså bare fantastisk at læse om jeres store dag. Jeg kan næsten ikke klare at læse mere :heart:

Din beretning har rørt mig dybt, du er simpelthen en fantastisk kvinde, siger jeg uden egentlig at kende dig IRL, men jeg elsker din tilgang til livet, med et positivt sind, og der skal meget til for at få dig ud af fatning! Du sætter pris på de små ting og giver udtryk for det.. Fx som du beskriver de dråber der kom sidst på aftenen, som ikke irriterede dig, men nærmere fuldendte din lykke :7himmel: Du fortjener evig lykke med din søde htb!

Glæder mig til at se flere fraklip (der stod nemlig slut-måske, og det må betyde at der kommer lidt flere billeder :rolleyes: )

Ane, darling, I blush :blush: Det er naesten alt for smukke ord, som viser dit store overskud som menneske, men de varmer mig helt ind i hjertet :heart::thanks:

Jeg haaber, at der stadig er gode fraklip at hente ude i det danske land og jeg ved at der ogsaa er to, der har optaget noget paa video, men de ville ikke udlevere det. Jeg er spaendt paa om der kommer en overraskelse paa et tidspunkt :cheerleader3:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg hjemme, og har læst din beretning - SKØN beretning - tak fordi vi måtte "være med"!Sikke en romantisk Italiensk stemning i kirken, gaderne og haven - det er da bare helt helt perfekte omgivelser til Jeres bryllup! Og hvor ser du bare skøn ud - naturlig og smuk!! Og jeg elsker at kærligheden bare lyser bare ud af Jer! :iloveyou: Og fraklippene - he he - der er intet som et par sjove billeder - selv på ens bryllupsdag er man jo ikke perfekt! :griner:-

Tusind tak :)

Jeg plejer at sige at det er de smaa imperfektioner, der skaber det helt perfekte og saadan var det helt sikkert paa vores dag :7himmel:

Har jeg stirret mig blind? Jeg synes ikke jeg kan finde venedig beretning... Selvom der stod et sted (vist i din planlægning) at du ville indsætte den der :kiss:

Hrm, hrm.... det kender jeg ikke noget til :fløjt:

Aj, tror jeg har lidt overskud imorgen eller i overmorgen :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der mangler en bellissimo - smiley!! :) :) Det ser ud til at have været en helt igennem perfekt dag!! :) Og billederne er simpelhen så flotte, god stemning, og jeg elsker at det blev mørkt og festen bare fortsætte :)

Jeg har nogle gode italienske venner, så jeg kan godt forestille mig det du skriver om at få dem til liiiiiige at sidde stille og ikke råbe for meget mens talerne var i gang. Men gik det ellers godt med at samle de to kulturer i festen ? Kunne alle følge med, eller var det meget at den ene halvdel grinte med mens den anden halvdel ikke forståede så meget ?

Jeg er virkelig gået i gang med at overbevise H2B at vi kommer ned til jeres hotel til efteråret på en romantisk udflugt :) Vi får se - kan du måske sende en PM til mig med jeres hjemmeside ? og måske hvor det er billigst at fly til til at komme derhen :)

Igen - det ser simpelhen så flot, hyggeligt og romantiskt ud! Sikker på at I kan live på minderne i laaaaaaaang tid :D :D :loveboard: :loveboard: :loveboard::cheerleader3:

Ha ha, ja, der mangler lidt italienske smileys :lol:

Jeg er saa glad for vores billeder, ogsaa selvom de baade er fra min professionelle svoger og saa tilfoejet lidt hobby-billeder - de er bare lige i oejet og fortaeller mere end mange ord :loveflag:

Det var heldigvis saa godt at det var varmt, selvom solen ikke havde braendt dagen lang og saa var haven indrettet saa fint med lys de rette steder og vores gaester var i feststemning. Det var lige lidt tungt for italienerne at der alligevel var "saa mange" taler og min kusine var da ogsaa ovre og aflevere et rasende SHHH! ved et enkelt bord... Jeg fik ogsaa tysset med fingeren for munden et par gange og brudens tegn blev nogenlunde respekteret. Der skulle maaske have vaeret den glade sang med paptallerkner paa oererne og snapseglas paa oejnene til lige at bloede den dnaske tradition lidt op, men det gik fint alt taget i betragtning :) Men de er ikke gode til det, de italienere! Derimod var de gode til at danse og feste :balloon:

Jeg sender dig lige en PM en af dagene, men her er vores hjemmeside - I er velkomne :)

Ville bare lige fortsætte den to-kulture snak:min dejlige islandske gæster var heller ikke perfekte til at tie under talerne, men det gik med lidt påmindelse :-) derudover gik det glimrende at få dem alle til at forstå og feste sammen :-)

Og så en lille nyhed til dig: jeg fik en rejse til Italien fra min mand i morgengave, men dog til lidt sydligere del af landet (rejser til Napoli og tilbage fra Rom). :-) vi kommer en dag til jeres søde hotel og hilser på :-)

Glæder mig til stille dage i næste uge hvor jeg kan læse hele din beretning og nyde :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der mangler en bellissimo - smiley!! :) :) Det ser ud til at have været en helt igennem perfekt dag!! :) Og billederne er simpelhen så flotte, god stemning, og jeg elsker at det blev mørkt og festen bare fortsætte :)

Jeg har nogle gode italienske venner, så jeg kan godt forestille mig det du skriver om at få dem til liiiiiige at sidde stille og ikke råbe for meget mens talerne var i gang. Men gik det ellers godt med at samle de to kulturer i festen ? Kunne alle følge med, eller var det meget at den ene halvdel grinte med mens den anden halvdel ikke forståede så meget ?

Jeg er virkelig gået i gang med at overbevise H2B at vi kommer ned til jeres hotel til efteråret på en romantisk udflugt :) Vi får se - kan du måske sende en PM til mig med jeres hjemmeside ? og måske hvor det er billigst at fly til til at komme derhen :)

Igen - det ser simpelhen så flot, hyggeligt og romantiskt ud! Sikker på at I kan live på minderne i laaaaaaaang tid :D :D :loveboard: :loveboard: :loveboard::cheerleader3:

Ha ha, ja, der mangler lidt italienske smileys :lol:

Jeg er saa glad for vores billeder, ogsaa selvom de baade er fra min professionelle svoger og saa tilfoejet lidt hobby-billeder - de er bare lige i oejet og fortaeller mere end mange ord :loveflag:

Det var heldigvis saa godt at det var varmt, selvom solen ikke havde braendt dagen lang og saa var haven indrettet saa fint med lys de rette steder og vores gaester var i feststemning. Det var lige lidt tungt for italienerne at der alligevel var "saa mange" taler og min kusine var da ogsaa ovre og aflevere et rasende SHHH! ved et enkelt bord... Jeg fik ogsaa tysset med fingeren for munden et par gange og brudens tegn blev nogenlunde respekteret. Der skulle maaske have vaeret den glade sang med paptallerkner paa oererne og snapseglas paa oejnene til lige at bloede den dnaske tradition lidt op, men det gik fint alt taget i betragtning :) Men de er ikke gode til det, de italienere! Derimod var de gode til at danse og feste :balloon:

Jeg sender dig lige en PM en af dagene, men her er vores hjemmeside - I er velkomne :)

Ville bare lige fortsætte den to-kulture snak:min dejlige islandske gæster var heller ikke perfekte til at tie under talerne, men det gik med lidt påmindelse :-) derudover gik det glimrende at få dem alle til at forstå og feste sammen :-)

Og så en lille nyhed til dig: jeg fik en rejse til Italien fra min mand i morgengave, men dog til lidt sydligere del af landet (rejser til Napoli og tilbage fra Rom). :-) vi kommer en dag til jeres søde hotel og hilser på :-)

Glæder mig til stille dage i næste uge hvor jeg kan læse hele din beretning og nyde :-)

Ihhh, super god morgengave - og jeg vil blive glad for at se en anden BK'er hernede hos mig!

Ja, kulturforskelle er altsaa bare til at proeve at leve med, tsk tsk...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

♥ Luna di Miele a Venezia ♥

Saa er det vist tid til en lille runde billeder fra vores dejlige mini honey moon i Venedig, som ganske vist ligger tilbage i juni, men bestemt har sin plads :)

Vi var afsted fra torsdag til mandag og sejlede ud til Lido di Venezia, hvor vi havde booket hotel. Fra Lidoen kan man baade komme til Venedig paa ingen tid med en af de mange vaporettoer(vandbusser, red.), og man kan tage en tur til stranden og slappe af.

Vi lagde ud med frokost ved stranden og var en tur i Venedig ved aftentid. Dagen efter var vi desvaerre lidt solskoldede (hvor er vi bare for gamle til den slags :blink: ), saa vi benyttede lejligheden til at besoege et nyt kvarter og shoppe lidt, for saa at finde en god restaurant til om aftenen.

Dagen efter moedtes vi med en gammel ven af familien, som var gondolier igennem mange aar - han foerte os til et af vores nu yndlingspizzariaer - hvem siger at Italien behoever dreje sig om meget andet end mad :lol: Vi elsker begge at gaa rundt i Venedig og opdage nye smaa hjoerner, butikker og saerheder, saa det gjorde vi :)

Da klokken naermede sig fem-seks stykker, saa maatte vi som altid have en aperitivo og se gondolerne vippe ved Markuspladsen. Det er feriens must at sidde der en enkelt gang og det er virkelig vaerd at glaede sig til det oejeblik fra gang til gang. Vi fandt en plads og fik den rigtig gode spritz med oliven og snacks. Turisterne gik traette forbi, mens varmen lettede og solen saenkede sig en smule - I love it :loveboard:

Den sidste dag tog vores gode ven og soen af gondolieren - ja, og ioevrigt selv gondolier - os med ud at sejle i lagunen, sammen med hans kone og datter. Vi havde en rigtig hyggelig dag med en overdaadig fiskefrokost paa en perle af en restaurant paa den lille oe Torcello, foer vi sejlede tilbage og saa solnedgangen over Venedig fra kajen paa Lido di Venezia :7himmel:

Saa er det vist tid til billederne :rolleyes:

post-46023-0-94167600-1312749172.jpg

post-46023-0-46911700-1312749190.jpg

post-46023-0-61934100-1312749208.jpg

post-46023-0-97332100-1312749222.jpg

post-46023-0-51625200-1312749238.jpg

post-46023-0-46746100-1312749261.jpg

post-46023-0-27759000-1312749278.jpg

post-46023-0-18947700-1312749296.jpg

post-46023-0-17597600-1312749307.jpg

post-46023-0-84523900-1312749321.jpg

Redigeret af cmtoft
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihh hvor ser det LÆKKERT ud!! Jeg vil SÅ gerne til Venedig, så er altså en lille smule misundelig alligevel :fløjt: :biggrin:

Du kommer afsted foer eller siden :kiss:

ÅH NEJ, jeg har aldrig været i Venedig, og det er da en stoooooor fejl kan jeg se :boohoo: Skønne billeder, – det må man sige!!!!! Nu har jeg så fået et nyt punkt på min "must see before I die" - liste :thanks:

:thumbsupsmileyanim: skoent at inspirere og jeg synes jo ikke at man har set noget som helst, hvis ikke man har set Venedig :loveboard:

Hvor ser det bare skønt og romantisk ud!! Åh hvem der dog ikke lige kunne sidde med en spritz i solnedgangen :7himmel: Hvornår er det I tager til Thailand?

Aah, ja, hvem der lige havde et par dage til at tage afsted igen :7himmel:

Vi tager til Thailand i Januar - mener, det er den 13/1 og saa 16 dage frem(2 naetter i Bangkok og 10 paa koh Samui :cheerleader3:

Skal lige have fundet ud af hvordan det er med vaccinationer og bettenok i maven, hvis det er saadan, det skal vaere... En rawfood-veganer-yoga-ven til HTB siger, at man ikke skal vaccineres for at tage dertil, hvor vi skal hen, ligesom vores italienske rejsebureau siger det... :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En virkelig skøn dag i har haft.

Fantastiske omgivelser, hold da op, virkelig smukt og stemmnings fyldt.

Der hvor i spiste er det omkring hotellet også.?

En sød historie, hvordan i mødtes og blev kærester. Kærlighed er universal ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke dog en inspirerende beretning. Superflot oppyntning i den have I holder fester I. Jeg synes det er kanonafstemt med din brudebruket og din fars slips. Det er noget af en frisk mormor du har dig der, min kan ikke engang tale engelsk.

Til sidst vil jeg bare sige at det er superflot bryllupskage og genial ide med en bryllupsrejse til Venedig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En virkelig skøn dag i har haft.

Fantastiske omgivelser, hold da op, virkelig smukt og stemmnings fyldt.

Der hvor i spiste er det omkring hotellet også.?

En sød historie, hvordan i mødtes og blev kærester. Kærlighed er universal ;-)

Tusind tak, det var en fantastisk dag, altsaa, og kaerlighed er virkelig universal :)

Vores landsby er en gammel borg i 3 plan. Vi blev gift i den kirke, der ligger paa oeverste plan, fik alle vores gaester ned i hotellets have paa det midterste plan, ja, og saa op igen paa overste plan. vi havde jo 136 gaester, saa det kraevede lidt plads. Festen med spisning blev holdt deroppe i en have, og vores eget koekken stod for buffetten. Faktisk findes der billeder af svigerfar(som ogsaa er kok) i jakkesaet og forklaede, hi hi. :lol:

Sikke dog en inspirerende beretning. Superflot oppyntning i den have I holder fester I. Jeg synes det er kanonafstemt med din brudebruket og din fars slips. Det er noget af en frisk mormor du har dig der, min kan ikke engang tale engelsk.

Til sidst vil jeg bare sige at det er superflot bryllupskage og genial ide med en bryllupsrejse til Venedig.

Tusind tak - det er jo alt for meget og sidder helt med taarer i oejnene. Er godt nok hoejgravid, men det er skoent at mindes... :heart:

Stort tillykke med bryllupsdagen!!

Håber på at lille Noah kommer til verden i dag!

Tak, darling :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer