mhahm85

Mette & Eilif ♥ 18. Juni 2011 ♥

168 posts in this topic

Aah, Mette, skoen, skoen beretning om jeres smukke og helt igennem hjertelige bryllupsdag :7himmel:

Igen - stort tillykke til jer begge :denmarkflag:

Tak for alle de flotte ord Camilla. Og ja det var bare en fantastisk dag og hjertelig bryllupsdag :iloveyou: Og skønt at du syntes om beretningen, jeg har læst din en del gange, og tror jeg skal ind og kigge et par gange igen :loveflag:

0

Annonce ♥

Rigtig, rigtig skønne billeder :loveboard:

Især er jeg vil med dine sko og bordpynt/opdækning. Og sikke en brudebuket :cheerleader3:

I ser bare så lykkelige ud :loveflag:

:thanks: Var også selv vild med mine sko, og det bedste af det hele er at de er FANTASTISKE at have på. :cheerleader3: Dejlig med rosen af vore borddækning. Vi var også selv ret godt tilfreds, og gæsterne var ret imponeret :griner:- Og brudebukketten ja, den var bare alt ud over det forventede den var bare såååå smuk :heart::biggrin:

0

Så er jeg kommet hjem og har fået læst hele din beretningn igennem!

SKØN beretning fra Jeres dejlige dag! Jeg har nydt hvert et billede og dine ord!

I ser bare så søde og lykkelige ud - det er nogle rigtig dejlige billeder!

:thanks:

Håber i har haft en fantastisk rejse :heart:

Dejligt at du syntes om beretningen og om billederne, det er altid dejligt når nogle som ikke har været med også kan sætte sig ind i hvor fantastisk dagen har været :bearhug:

Håber at vi snart få nogle billeder fra jeres dag :biggrin:

0

Annonce ♥

Det er nogle helt fantastiske billeder Mette, jeg har set dem flere gange nu og får gåsehud hver gang.

Du er bare så smuk :heart:

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak Charlotte hvor er du bare sød :bearhug:

Får også bare sådan en klump i halsen hver gang jeg ser dem. :biggrin:

Ihhh glæder mig så meget til at se billede fra jeres nu er der heller ikke længe til :balloons:

0

Det er nogle helt fantastiske billeder Mette, jeg har set dem flere gange nu og får gåsehud hver gang.

Ihhh glæder mig så meget til at se billede fra jeres nu er der heller ikke længe til :balloons:

Der er lidt underligt der er under en uge til. Men jeg bruger tiden på at nyde alle de beretninger der her inde.

Det er jo skønt når man har fuldt med i planlægninger og man så kan se resultat :)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Der er lidt underligt der er under en uge til. Men jeg bruger tiden på at nyde alle de beretninger der her inde.

Det er jo skønt når man har fuldt med i planlægninger og man så kan se resultat :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Ja, kan godt huske at ugen op til. Jeg syntes det var helt uvirkeligt at nu var det på lørdag at man skulle giftes. Meget mærkeligt :griner:-

1

Annonce ♥

Ihh Mette, hvor ser I bare søde, lykkelige og meget forelskede ud. Dejlige, dejlige billeder! Hvor er det skønt at høre at dagen i den grad levede op til forventningerne :cheerleader3: Stort tillykke endnu en gang og hvor har det været spændende at følge med i din planlægning og beretning.

Må al held og lykke følge jer i ægteskabet :heart:

0

Ihh Mette, hvor ser I bare søde, lykkelige og meget forelskede ud. Dejlige, dejlige billeder! Hvor er det skønt at høre at dagen i den grad levede op til forventningerne :cheerleader3: Stort tillykke endnu en gang og hvor har det været spændende at følge med i din planlægning og beretning.

Må al held og lykke følge jer i ægteskabet :heart:

1000 tak for din søde søde hilsen. :hug: Dejligt at vores kærlighed til hinanden kan brænde så meget igennem på billeder. Og ja vi havde en helt fantastisk dag. Det er stadig helt fantastisk at kigge på billederne, og samtidigt meget følelsesmæssigt.

Tak fordi du har fulgt med i det hele lige fra planlægningen til beretningen :bearhug:

0

Skøn beretning og skønne billeder fra en dejlig dag! :)

Tak søde Pia :hug: Hyggeligt at du stadig kigger forbi :kiss:

Jaaaaamen jeg kan jo ikke lade være! Skal jo se alle jer skønne kvinders beretninger! :blush: Synes desuden det er rigtig svært at slippe bryllupshalløj - Tager mig selv i at kigge brudekjoler, når jeg går forbi brudebutikker... :rolleyes:

"Godt" man bliver 30 næste år, så kan jeg forhåbentlig fordybe mig i noget planlægning der :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Skøn beretning og skønne billeder fra en dejlig dag! :)

Tak søde Pia :hug: Hyggeligt at du stadig kigger forbi :kiss:

Jaaaaamen jeg kan jo ikke lade være! Skal jo se alle jer skønne kvinders beretninger! :blush: Synes desuden det er rigtig svært at slippe bryllupshalløj - Tager mig selv i at kigge brudekjoler, når jeg går forbi brudebutikker... :rolleyes:

"Godt" man bliver 30 næste år, så kan jeg forhåbentlig fordybe mig i noget planlægning der :thumbsupsmileyanim:

Ja, det er meget svært at slippe. Må inddrømme at jeg også stadig er herinde ret ofte. Min mand har også kommenteret, om jeg ikke snart er færdig med det der bryllupsklar :griner:- Men kan alligevel godt mærke at jeg ikke er helt lige så meget med i planlægningen, men mere i bertningerne :)

0

Aj Mette, hvor er det en dejlig beretning du har skrevet, og hvor er det nogle skønne billeder :cheerleader3:

Jeg har nydt at følge med, både i din planlægning og nu i beretningen :loveboard:

Tak Louise. Dejligt når der er nogle der har fulgt med i det hele. Og dejligt at du har nydt vores billeder. Er stadig helt høj over hvor god en dag vi havde, og hvor godt vores billeder fortæller det :loveboard:

0

Annonce ♥

Så er vores takkekort kommet fra tdc. Nu skal der bare lige skrives en personlig hilsen i dem alle.

Først dem til festgæsterne

Forside

post-40403-0-66308100-1310755024.jpg

Midten

post-40403-0-19083200-1310755105.jpg

Bagsiden

post-40403-0-54789500-1310755219.jpg

Og et hvor kortet står på bordet

post-40403-0-82848100-1310755257.jpg

Edited by mhahm85
0

Sikke en skøn beretning Mette! Og nøj hvor blev i begavet, kan man vidst godt tillade sig at sige. :) Jeg synes i ser skønne ud på billederne og man kan rigtig se glæden og kærligheden strømme ud af jer. Stort tillykke til jer begge to.

0

Annonce ♥

Sikke en skøn beretning Mette! Og nøj hvor blev i begavet, kan man vidst godt tillade sig at sige. :) Jeg synes i ser skønne ud på billederne og man kan rigtig se glæden og kærligheden strømme ud af jer. Stort tillykke til jer begge to.

1000 tak for din søde hilsen Katrine. Ja vi havde en rigtig skøn dag :loveshower: og ja det var et utroligt gavebord vi havde. Er lige nu i gang med at skrive næsten 100 takkekort :super:

0

Fine takkekort!! Skønt at komme i gang med dem! skal selv til at begynde på vores i aften!! helt underligt det er det sidste projekt sådan i forbindelse med brylluppet...

Ja Mette, det er lidt mærkeligt at sidde med det sidste "Projekt" Men samtidig også skønt at få det hele færdig. Nu har vi jo også snart været gift i 1 måned. Syntes tiden flyver :loveshower:

0