Guest HelleogJesper

Mineral makeup & blitz - Problem eller ej?

9 indlæg i dette emne

Hej alle sammen

Nu har jeg læst rigtig meget på nettet, da jeg selv skal lægge min brude-makeup og gerne vil bruge Bare Minerals makeup, som jeg også bruger til daglig. Men i udlandet (England og USA) advarer alle de makeup artister, jeg har set på Youtube og læst på sider med makeup råd specielt til bryllup om, at mineral makeup ser forfærdelig ud på billeder, når der bruges blitz, og det vil jeg da ikke risikere.

Men nu er det store spørgsmål, om nogle af alle jer piger har brugt mineral makeup til jeres bryllup og fået fine billeder alligevel?

Jeg håber meget, at I vil hjælpe mig i dette lille dilemma :ilovebryllupsklar:

På forhånd mange tak!

Venligste hilsner

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt mineral make up fra Youngblood og sys ikke der er noget at se på billederne. (du kan evt se billederne i min beretning) Jeg har hørt du skal passe på med glimmer. for noget make up har jo "shimmereffect" og det skal du gå laaaangt udenom da blitzen fanger glimmeret og så ser det sjovt ud ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde youngblood mineralfoundation på, og jeg synes faktisk jeg ser RET shiny ud på nogle af billederne fra gæsterne. Men heldigvis kan der jo gøres noget ved det må de "rigtig" billeder.

Fik du rispudderen og hidef pudderen henover ? For rispudderen forhindre man fedter og den anden gør så huden ser finere ud på billeder ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har også læst rigtig meget om at man ikke skal bruge mineral make up.. og da det er hvad jeg bruger til dagligt blev jeg lidt ærgerlig over det.

Men jeg vil heller ikke risikere at ligne et spøgelse på mine bryllupsbilleder så jeg har valgt at bruge MAC i stedet for..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej tøser

Mange tak for jeres besvarelser! Det er dejligt at høre, de fleste af jer ikke har set hvide ud på jeres billeder, hvor der er brugt blitz. Så tør jeg også godt :cheerleader3:

Men det er da sjovt at så mange i udlandet advarer mod brugen af mineral produkter, hvis det ikke er et problem. Jeg så også en video på en anden (dansk) bryllupsside, hvor en (dansk) makeup artist giver gode råd til brudemakeup'en og der anbefaler hun mineral pudder uden at nævne nogle problemer på billeder.

Gittepit:

Du nævner Hidef pudderen fra Youngblood - fungerede den godt for dig på billederne (også med blitz)?

Min makeup artist har nemlig bedt mig købe den, men jeg var lidt betænkelig, da den jo er lysreflekterende, men omvendt lyder den jo helt fantastisk.

Tak, piger.

Venligste hilsner

Helle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer