Josefine Lind

Foreslag til kidnapning

8 posts in this topic

Hej alle sammen.

Jeg er igang med at planlægge et polterabend for en kær veninde og jeg skal bruge nogle foreslag til hvordan vi kan kidnappe hende om morgenen for at komme ud til dagens strabadser.

kom endelig med foreslag eller hirstorier om jeres polterabend hvis i er blevet kidnattet på en sjov måde.

Hilsen Josefine

0

Annonce ♥

Jeg blev taget i Netto, da H2B og jeg var ude og købe ind - så kom mine to tøser ind med et stor banner, og jeg måtte gå gangen gennem kasser med en masse nysgerrige blikke :)

0

Jeg har været emd til 3 polterabends.

1: Veninden blev henetet på job, lige ½ time inden hun fik fri. Det var koordineret med hendes kollega som også var med på dagen.

2: Veninde blev hentet hjemme, hvor de havde gjort klar til mandens fødselsdag. De havde frabedt sig denne dag, men der var ikke andre datoer tilbage. Det var genialt, for vi troppede op derude med en lille kage til manden og sang for ham. Desuden havde de ikke andre planer den dag, og familien var selv. inviteret med til polterabend i stedet.

Anden grund var de havde en lille pige, så bruden skulle have tid inden dagen gik i gang til at pumpe mælk ud...

3: Da min mor skulle giftes havde jeg lavet en aftale med hende om vi skulle på tøsehygge dag, og min lillbror havde planlagt med stedfar de skulle ud og se på ny bil. Gruden til det skulle være hjemme, var fordi mor blev hentet på motercykel, så hun skulle lige finde hende MC grej frem og få det på.

Selvom det ikke var de vildeste steder de blev kidnappet, var dagen meget på deres præmisser og deres ånd. Og det har de sagt efterfølgende LIGE passede til dem...

0

Annonce ♥

Dengang jeg arbejdede i Skat var jeg med til at indkalde en til torskegilde hvorefter det gik op for ham at det var hans polterabend han gik ind til. Hvad laver vedkommende ? Kunne jo være det kunne aflede nogle forslag fra folk.

0

De polteraben jeg har været med til, og selv stået for, har vi alle gange, taget dem tidlig om morgen, så kom vi med rudstykker, ost, pålæg, juise og lidt sprut

og self...............noget meget grimt tøj som de jo skulle ha på :lol:

Så var der ligesom langt op til en sjov og hyggelig dag/aften/nat :thumbsupsmileyanim: som alle brudepar var meget glade for bagefter,osse fordi atvi vidste hvad de ville og IKKE ville,og det hørt vi jo efter da det var deres dag og ikke vores :)

0

Jeg har været med til at planlægge 2 PA.

Den ene var min søsters og foregik en fredag, hvor vi hentede hende på jobbet. Vi havde snakket med bossen, sådan at der kom en vikar for hende.

Den anden PA mødte alle venner og veninder op hos parret og vi havde taget ALT med til fælles morgenmad. Det var rigtig hyggeligt. Og da vi havde spist delte vi os op :)

0

Annonce ♥