carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,630 posts in this topic

Vores bryllups planlægning!!

Så blev dagen sat, og en flaske rødvin blev åbnet

:heart:

29-09-2012

:heart:

Vil lige starte med at fortælle jer min lille historie.

weekenden i uge 12 2011 er min lille familie og jeg på weekendophold/familie tur (min mor, far, lillebror, svigerinde, farmor, farfar, 2x onkler, tante og 6 fætre kusiner)

vi har lejet et rigtig lækkert herregård på Fyn hvor vi tilbringer weekenden.

vi har super flot vejr, går ture, køre atvér, fantastisk god mad og en masse hygge!

lørdag bruger flere timer på at stege et godt stykke kød som jo bare skulle være perfekt, vi aftaler at vi senest skal spise kl. 19.00 da vi skulle se landskamp på storskærm i et lille hjemmelEavet biograf!

kl. blev 19.30 inden vi kom til bords, og min kæreste havde sjovt nok ikke travlt med at spise... Der bliver klinget på glasset, han rejser sig op, sige tak og fortæller min familie en masse søde ting!

Alle sider og tænker, nej hvor hyggelig med en lille tale, men hvorfor??? blink.gif

så gik turen til mig, jeg bliver bedt om at rejse mig op, ser at han trækker en lille æske op af lommen og jeg udbryder "NEEEEJ"

han fortæller mig en masse søde ting (og her for jeg desværre et blakeout... kan virkelig ikke huske hvad han siger) han ender med at sætte sig på knæ og siger så de 6 fantastiske ord "Vil du gifte dig med mig"

JAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! der er intet jeg hellere vil!!! øj jeg blev lige til tudeprinsesse der!!! :heart::boohoo:

fantastisk at det skete i min families selskab, fedt at have nogen at dele med bagefeter :heart:

Aftenen ender med at vi ser fodbold lidt forsinket og vi bliver godt fulde, for vi har ikke fået noget af den lækre mad... kunne bare slet ikke spise noget... :oops:

Han fortæller så faktisk at han med alle gode gamle manér har spurgt min far om lov til at tage min hånd nytårsaften 2010-2011, køber ringene 2 uger senere, som han har haft med på vores skiferie i uge 8, har haft med op til nogen venner uge 11 men det blev så den 24/3 :kiss:

hvor er det bare en fantastisk følelse!!

:loveboard:

så vil jeg så småt begynde at skrive vores planer ned

GRØN = ER GJORT

RØD = MANGLER

Praktisk

Kirken - Marslev kirke

Tid - kl. 15.00

Kørsel - mangler

Musik - har bestil levende musik til middagen og DJ til festen

Fotograf - Bliver nok ikke noget problem med 2 i familien

Menuen - Kommer fra Havnensgourmet

Bryllupskage - Har aftalt med en bager

Tilbehør

Invitationer - Er ved at lave foreslag

Menu -

Bordkort -

Skilte til de overnattenes værelser -

Favoræsker -

Blomster -

Bordplan -

Andet sjov -

Outfit

Hans tøj - mangler

Børnenes tøj - mangler

Ringe - bruger forlovelsesringene

Hår - Finder inspiration

Sko - Har en idé

Hårpynt eller slør - Har købt slør

Edited by carinablicher
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil rigtig igang med planlægningen nu!

Vielsen finder sted

Marslev kirke på Fyn

29.09.2012 kl. 15.00

Bryllupsfesten skal holdes

På Allégaarden på Fyn, her skal vi feste en hel uge!!!

er kommet til at lave en tråd inden jeg kom rigtig igang med planlægginstråden, så her kan i se flere billeder

Mit link

odensevej-104-122.jpg

Edited by carinablicher
0

Annonce ♥

Kjolen!!

Er købt, er kommet hjem!

bestilt i Kina, fandt den for 4 måneder siden og ved bare det er drømme kjolen!!

ljLy.jpg

Vi vil se den på:):a1221:

hehe, skal komme snart, har nemlig også købt slør men som jeg er lidt i tvivl om så det må i hjælpe mig med whistling.gif

0

Annonce ♥

Kjolen!!

Er købt, er kommet hjem!

bestilt i Kina, fandt den for 4 måneder siden og ved bare det er drømme kjolen!!

ljLy.jpg

Samme her :cheerleader3: Overvejer også en kina kjole :ilovebryllupsklar:

0

Kjolen!!

Er købt, er kommet hjem!

ljLy.jpg

Samme her :cheerleader3: Overvejer også en kina kjole :ilovebryllupsklar:

jeg kan ihvertfald anbefale en Kina kjole,søde menesker man snakker med, hurtig levering, rigtig rigtig finkvalitet, og BILLIG!!!!

min er købt igennem **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**

0

Halløj :balloons:

Har du fået kjolen hjem?

Og må vi ikke gerne se de forslag til invitationer, du omtaler?????

Knus

Jep har fået kjolen hjem, regner med at jeg lige Skal i den igen i den her uge så skal jeg nok tage nogen billeder.

Min mor har været så sød at købe du slør til mig som vi har kigget på, men jeg ved squ alligevel ikke helt, så der for Jeg nok brug for jer.

Indbydelser er jeg ikke helt klar med, nu er det sådan at jeg laver lidt indbydelser og den slags for andre på bestilling, så har lige du bryllup Jeg skal være færdig med, men det er leg også snart

Knus

0

Annonce ♥

Synes jo det er en fantastisk kjole ;) jeg var i hvert fald glad for den, og klart min drømmekjole! Den var bare super god at have på hele aftenen, det håber jeg også kopien er ;)

jeg prøvede den for ca 4 uger siden da den kom hjem og jeg bliver helt bestemt glad for den, er glad for den. den er jo bare en drøm!!!

jeg har fulgt lidt med i din fantastiske dag og opdagede at det var den samme kjole, lidt sjovt thumbsupsmileyanim.gif og hvor var du flot!!

0

Synes jo det er en fantastisk kjole ;) jeg var i hvert fald glad for den, og klart min drømmekjole! Den var bare super god at have på hele aftenen, det håber jeg også kopien er ;)

jeg prøvede den for ca 4 uger siden da den kom hjem og jeg bliver helt bestemt glad for den, er glad for den. den er jo bare en drøm!!!

jeg har fulgt lidt med i din fantastiske dag og opdagede at det var den samme kjole, lidt sjovt thumbsupsmileyanim.gif og hvor var du flot!!

0

ja synes også den er super smuk! lidt prinsesse men samtidig elegant, og si giver den bare en god figur ;) Sider virkelig tight de rigtige steder haha

0

Annonce ♥

ja synes også den er super smuk! lidt prinsesse men samtidig elegant, og si giver den bare en god figur ;) Sider virkelig tight de rigtige steder haha

haha ja det var også min tanke prinsesse men elegant, jeg har fået 2 børn, men er ikke blevet særlig stor af det, så det er jeg lidt stolt af og vil derfor gerne vise min figur... og så ve jeg at H2B gerne vil se min figur og det må man jo sige at han kommer til thumbsupsmileyanim.gif

0

Jeg glæder mig til at se billeder af dig med kjolen på :cheerleader3:

Du må da lægge billeder ind af de indbydelser du laver på bestilling. Det kunne jo være, at vi andre kunne en del inspiration

0

Virkelig flot flot kjole du har fundet dig.

Som de andre, så glæder jeg mig også til at se den på! Overvejede selv at få en kjole der sådan viste figuren frem, men så vandt min indre prinsesse og valgte en "større" kjole for den ene dag. Men når man ser jeres kjoler får man jo helt lyst til at blive gift igen :wink:

Glæder mig til at følge med i din planlægning.

Hilsen Cecilie

0

Min kjole

har lige været en smut forbi min mor og fik taget billede af kjolen så i kan se

biggrin.gif

MEN det skal altså siges at jeg helt med vilje har bestilt kjolen lidt for stor, så hvis jeg skulle gå hen og ligge mig lidt ud så er der mulighed for og ellers skal den bare sys ind!!

Så bare lige så i ved det, så er det jo ikke "den endelige" kjole

den skal sys ind omkring hofter og lidt på maven, men den bliver fin når jeg skal have den på til den store dag!!

jeg ligner altså ikke ligefrem en der har gjort særlig meget ud af mig selv, for jeg har ferie og nyder det hehe

whistling.gif

har slettet billedet, da jeg har fundet ud af at nogen forkerte kigger!!

Edited by carinablicher
1