carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,630 indlæg i dette emne

Uhhhhhhhhh hvor en fedt PA du var på, kan godt forstå du var en anelse brugt dagen efter tihi.

Og WOWOWOW hvor nogle kanon flotte modelbilleder. Du er jo gudesmuk!!!

Det var en fantastisk Polter, er så glad.. Det var bare en god dag... Men hold da op sådan en dag hår stærk... Tør slet ikke tænke på hvor hurtig brylluppet går :/

Og tak hvor er du sød!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhhhhhhhh hvor en fedt PA du var på, kan godt forstå du var en anelse brugt dagen efter tihi.

Og WOWOWOW hvor nogle kanon flotte modelbilleder. Du er jo gudesmuk!!!

Det var en fantastisk Polter, er så glad.. Det var bare en god dag... Men hold da op sådan en dag hår stærk... Tør slet ikke tænke på hvor hurtig brylluppet går :/

Og tak hvor er du sød!!

Bryllupsdagen kan også gå stærket, Bare husk at NYD det. stop op ind imellem og sug til dig, brug tid til at snakke med din mand i løbet af dagen. Det gjorde vi og dagen virkede næsten dobbelt så god og lang - og husk at drikke vand ind imellem også.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhhhhhhhh hvor en fedt PA du var på, kan godt forstå du var en anelse brugt dagen efter tihi.

Og WOWOWOW hvor nogle kanon flotte modelbilleder. Du er jo gudesmuk!!!

Det var en fantastisk Polter, er så glad.. Det var bare en god dag... Men hold da op sådan en dag hår stærk... Tør slet ikke tænke på hvor hurtig brylluppet går :/

Og tak hvor er du sød!!

Bryllupsdagen kan også gå stærket, Bare husk at NYD det. stop op ind imellem og sug til dig, brug tid til at snakke med din mand i løbet af dagen. Det gjorde vi og dagen virkede næsten dobbelt så god og lang - og husk at drikke vand ind imellem også.

Tak for tippet det vil jeg huske

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej igen.

Jeg forsvandt lige lidt tid, da det blev for hårdt at følge så meget dejlig planlægning og ikke selv kunne komme igang.

Hvor ser det hele bare godt ud og du er jo gudinde-agtig smuk på de billeder kameraet elsker dig virkelig, helt fantastisk synes jeg.

Held og lykke med brylluppet, som jo virkelig er meget snart nu, er rigtig spændt på at se billeder fra dagen og hvordan dit hår ender :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen.

Jeg forsvandt lige lidt tid, da det blev for hårdt at følge så meget dejlig planlægning og ikke selv kunne komme igang.

Hvor ser det hele bare godt ud og du er jo gudinde-agtig smuk på de billeder kameraet elsker dig virkelig, helt fantastisk synes jeg.

Held og lykke med brylluppet, som jo virkelig er meget snart nu, er rigtig spændt på at se billeder fra dagen og hvordan dit hår ender :)

Åhh jeg har faktisk tit tænkt på dig!!! Hvornår er din dag ig hvordan bliver det???

Tak for de søde ord om mine billeder!!

Puha jeg mangler vidst en kæææænpe opdatering her inde... Men er meget bagud og så er det jo bare vigtiger at få det færdigt i stedet for at side på BK!

Og så oveni så er jeg syg lige nu... Det sætter jo tempoet endnu længere ned!! Det er bare ikke en del af planen!! Åhh hvor er det træls, men har så været hjemme en halv dag i går og i dag... Så på trods af sygdom har jeg fået lavet noget!!

Snakkede med præsten i onsdag, skal hente kjolen i morgen..... Shit det er lige om lidt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

1 uge tilbage, større opdate!!

hmmm hvor skal jeg starte.... det er jo lige om lidt.... en uge tilbage!!! jeg har stresset helt vild, måtte bede om en fridag i mandags for at nå noget + min veninde og min mor kom og hjalp mig, super dejligt!!! jeg har desværre også lige været syg i nogen dage og er det endnu, og det hjælper jo ikke meget på det hele

nå vi har hentet drikkevarer i tyskland, og da vi skulle til Fyn og snakke med præsten i onsdags, tog vi også drikkevarer med over der

Det der præst

det var lidt mærkelig.... jeg ved godt at det tager 7 år at blive præst, men altså hende her var ikke en dag over 24!!! hun var i hvertfald meget ung.... sys hun var lidt svær at læse... og kan ikke lade være at tænke hvad tænker hun om os??? hun stiller selvfølgelig nogen spørgsmål, som vi jo godt ved... men der var bare noget ved hende der gjorde at der var svært at få sagt!! så er godt nok spændt på hvordan hendes tale bliver!!!

hun havde til gengel en meget fin stemme,så hun fangede mig hver gang hun læste noget op for os fra biblen!!!

vi fik lov til a få en sanger til at synge en sang for i kirken, og vi vores børn skal gå ind før mig til Mariehønen evigglad :cheerleader3: :cheerleader3: jaaaa ville jeg så gerne.. og det gik de med til.... når de så er kommet helt ind i kirken op til min mor, så kommer jeg ind til den melodi man nu kommer ind til ()()

jeg har fået købt undertøj.... ville egentlig ikke bruge på noget dyrt.... HogM er fint nok til mig.... sys det er for dyrt at gå i undertøjsbutikker og købe det!! men da H2B fandt ud af at jeg bare skulle have strømpebukser på og ikke selvsiddende med strømpeholder.... ja så måtte jeg købe noget ordenlig :tunge:

post-49013-0-83116100-1348353793.png

jeg har fået bestilr morgengaver.... håber bare snart de kommer.... har bestilt manchetknapper med hans initialer.... og så har den skønne miss lena været en kæmpe hjælpe for mig, og har lavet og bestilt min boudoir bog for mig + nogen af de billeder jeg har fået taget da jeg var model for miss lena.... er såååå taknemlig for hendes hjælp... jeg havde aldrig selv fået den færdig og var bare blevet endnu mere stresset og ked af at jeg ikke nåede det!!!! håber bare snart den kommer!!!!

har hentet kjolen i dag sammen med min mor og min veninde!!! jaaaa den er blevet syet fint ind, så nu er jeg bare klar!!. jeg skulle dog lige vente 2 timer med at få den hjem da de lige skulle dampe den, men okay så... så går vi da bare lige lidt i butikker og så tager vi da lige en frokost på fiskeresturent..... ej øv vi lige skulle bruge 2 timer :tunge: hmmmmm lækker mad og vi hyggede os!!!

post-49013-0-32385600-1348354099.png

nå H2B og jeg har kørt 100% på bryllup i dag, og har nået så meget.... så nu er vi vidst faktisk færdig med alle DIY.... ved ikke lige om der er noget vi mangler ???

post-49013-0-20802600-1348353913.png

jamen vi er vel egentlig ved at være klar..... jeg har ikke lige så mange billeder, men de skal nok kommer når jeg for taget nogen... i kan lige se dem jeg har!!

Redigeret af carinablicher
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det der præst

det var lidt mærkelig.... jeg ved godt at det tager 7 år at blive præst, men altså hende her var ikke en dag over 24!!!

Ahh, studiet er nu normeret til at tage 5 år (6 år, hvis man ikke har græsk og latin), så hvis hun er gået den slagne vej fra gymnasiet og så direkte på uni og har bestået alt til tiden, så kan det jo godt lade sig gøre :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det der præst

det var lidt mærkelig.... jeg ved godt at det tager 7 år at blive præst, men altså hende her var ikke en dag over 24!!!

Ahh, studiet er nu normeret til at tage 5 år (6 år, hvis man ikke har græsk og latin), så hvis hun er gået den slagne vej fra gymnasiet og så direkte på uni og har bestået alt til tiden, så kan det jo godt lade sig gøre :)

Er det rigtig???? Ja ung ar hun ihvertfald... Og jeg for tit at vide at jeg ser ungerne ud end jeg er... Men giver altså ikk ældre end mig!!!

Det var faktisk lidt underlig for mig... Men hobet hun kan gøre det godt!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op du har da haft dit at se til. Men kun 1 uge tilbage - husk nu at nyd dagen, her om under en uge faktisk LOL

Jeg er også helt færdig nu.... Total brugt!!!! Og nu vil vi gå i seng... Det må være det bryllup DIY for i dag!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det der præst

det var lidt mærkelig.... jeg ved godt at det tager 7 år at blive præst, men altså hende her var ikke en dag over 24!!!

Ahh, studiet er nu normeret til at tage 5 år (6 år, hvis man ikke har græsk og latin), så hvis hun er gået den slagne vej fra gymnasiet og så direkte på uni og har bestået alt til tiden, så kan det jo godt lade sig gøre :)

Er det rigtig???? Ja ung ar hun ihvertfald... Og jeg for tit at vide at jeg ser ungerne ud end jeg er... Men giver altså ikk ældre end mig!!!

Det var faktisk lidt underlig for mig... Men hobet hun kan gøre det godt!!!

Jeps, det er helt rigtigt :) Hun må jo gøre et eller andet godt, for ellers havde menighedsrådet ikke ansat hende. Så vær du bare helt rolig, I skal nok få en skøn dag :) :) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer