carinablicher

Carina og Jesper <3 29-09-12 <3 lykkelig gift... Beretning igang!

1,630 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde Carina

Håber at du har fået min besked :)

Jeg har ikke været så meget på pc'en i weekenden... Men jeg skal nok arbejde videre med billederne i kommende uge...

...Og så kan jeg ikke lade være med at tænke på om du mon får lønforhøjelse her indenfor nærmeste fremtid :wink::biggrin::loveshower:

hej søde

det er helt okay, som sagt skal du ikke haste med det, du tar bare den tid du skal bruge.... bare inden sep. hehe... jeg er bare så glad for at du gider!!

... haha du siger noget... jeg spørg squ i morgen!!! jeg for sikkert nogen dumme kommentar, så kan jeg lige smide den tilbage og være klar hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sneakpeek!!!

tænker det er okay, jeg lige smidder et enkelt billede eller 2 :b223: som skønne Dorte/dofo har redigeret for mig :loveshower:

jeg vil gerne vise flere, men i må lige vente lidt endnu :tunge:

*PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIFT* hvor er du bare smuk, søde!!! Er helt vild med dine billeder - det kan han da ikke blive andet end totalt lykkelig for!!! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Carina - hvor er du smuk!

:) Synes det er nogle gode billeder du har fået taget.. Er du sikker på der ikke er andre af de 600 der har potientale??

Der kan altså gøres MEGET ved en enkel redigering.. Har leget lidt med dine billeder - sig til hvis jeg skal slette dem igen - så gør jeg det gerne! :)

DK63b.pngZXuU.jpg

W4akF.jpg

GS91P.jpg

HubGE.jpgyiJTo.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har skam sendt lidt flere til dorte.... men der var satme mange ud af de 600 (eller mer) der bare var noget L**T og kommer ikke til at se dagens lys hehe

Uuuuhhh glæder mig til at kunne samle det hele i en bog!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ihh jeg må lige sige igen at dine billeder er så fine.. Kan godt være er der er mange uheldige imellem, men bare der bliver nok gode så er det jo super.. Du har helt klart givet mig mod på at "ordne det selv" en gang.. min h2b har ikke nogen videre interesse i sådanne billeder "medmindre han selv må tage dem".. Hehe..... Men jeg tænker stadig på at få nogen taget og give som et eller andet gave til ham en gang.. Mest for min egen skyld :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror alle gør dette mest for sin egen skyld... Det er jo også fedt at have sådan nogen billeder enegang!!

Men tror min mand bliver glad.... Kunne også godt forestille mig han ville være med til at tage dem... Men det tror jeg ikke jeg kunne tage seriøst!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror alle gør dette mest for sin egen skyld... Det er jo også fedt at have sådan nogen billeder enegang!!

Men tror min mand bliver glad.... Kunne også godt forestille mig han ville være med til at tage dem... Men det tror jeg ikke jeg kunne tage seriøst!!!

Nej nemlig.. Jeg kunne lige forestille mig min h2b tage en masse billeder med dumme vinkler og ikke tænke på hvordan jeg lige ser ud, fordi jeg er let påklædt, helst nøgen hehe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror alle gør dette mest for sin egen skyld... Det er jo også fedt at have sådan nogen billeder enegang!!

Men tror min mand bliver glad.... Kunne også godt forestille mig han ville være med til at tage dem... Men det tror jeg ikke jeg kunne tage seriøst!!!

Nej nemlig.. Jeg kunne lige forestille mig min h2b tage en masse billeder med dumme vinkler og ikke tænke på hvordan jeg lige ser ud, fordi jeg er let påklædt, helst nøgen hehe..

Hehe mon der over hovedet ville blive taget nogen billeder ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror alle gør dette mest for sin egen skyld... Det er jo også fedt at have sådan nogen billeder enegang!!

Men tror min mand bliver glad.... Kunne også godt forestille mig han ville være med til at tage dem... Men det tror jeg ikke jeg kunne tage seriøst!!!

Nej nemlig.. Jeg kunne lige forestille mig min h2b tage en masse billeder med dumme vinkler og ikke tænke på hvordan jeg lige ser ud, fordi jeg er let påklædt, helst nøgen hehe..

Hehe mon der over hovedet ville blive taget nogen billeder ?

Måske inden :blink::a1093:

Ahh det tror jeg nu nok, for han spørger tit om han må tage billeder.. Men jeg er bare hundeangst for nøgenfotos digitalt og lige pludselig er de på nettet og i omløb..

Kender nogen der filmede :a1093: og fik så stjålet deres pc, så det endte med at filmen var i omløb i sønnens klasse, ikke for sjovt..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej nej nej... Det er squ også uheldigt!!!

Filme kommer jeg squ heller aldrig til... Nej puha... Hvad skal man også bruge det til ?

Sys da du skal hive ham lov... Tænk en oplevelser i for sammen... Og gode billeder!!'

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej nej... Det er squ også uheldigt!!!

Filme kommer jeg squ heller aldrig til... Nej puha... Hvad skal man også bruge det til ?

Sys da du skal hive ham lov... Tænk en oplevelser i for sammen... Og gode billeder!!'

Hehe jeg tror bare at fotograferingen bliver hurtigt overstået for hans vedkommende.. Men jo det vil da nok bare være sjovt.. Det bliver en gang når jeg lige har lidt sjovere undertøj... Efter nogle år i dette sømandserhverv er mine bh'er derhjemme bare røget ud når de blev slidt uden at blive erstattet.. Så står pt. i undertøjskrise med 2½ bh og en del sportsundertøj (for det kan komme i vask og tumbler, når jeg er på søen) Har bare ikke fundet tid til at gå ud og prøve undertøj endnu (hvilket jeg hader, for synes det som regel ikke sidder ordentligt når jeg får noget købt)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da lige op en smuksak. Det er da nogle vildt flotte billeder og hold da op et garn du har. :fløjt: I want... :blush:

Tror da også lige du reddede din Souschef's aften ved at sende sådan et billede til ham. Men jeg var sgu nok også blevet lidt rød i kammen når jeg så ham efterfølgende. :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da lige op en smuksak. Det er da nogle vildt flotte billeder og hold da op et garn du har. :fløjt: I want... :blush:

Tror da også lige du reddede din Souschef's aften ved at sende sådan et billede til ham. Men jeg var sgu nok også blevet lidt rød i kammen når jeg så ham efterfølgende. :griner:-

Hehe det er ikke altid lige fedt at have det garn... Men har vi ikke alle det sådan??

Og tak for kompliment ;)

Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle sige da han kom tilbage fra ferie i går.... Brød isen med at sige at jeg forventer at få lønforhøjelse ;)

Vi snakkede lige om det, også var det det... Men i dag kom hans kærestes storebror ud i butikken... Og jeg kunne bare se det.... Han ved det noooooo!!!!!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da lige op en smuksak. Det er da nogle vildt flotte billeder og hold da op et garn du har. :fløjt: I want... :blush:

Tror da også lige du reddede din Souschef's aften ved at sende sådan et billede til ham. Men jeg var sgu nok også blevet lidt rød i kammen når jeg så ham efterfølgende. :griner:-

Hehe det er ikke altid lige fedt at have det garn... Men har vi ikke alle det sådan??

Og tak for kompliment ;)

Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle sige da han kom tilbage fra ferie i går.... Brød isen med at sige at jeg forventer at få lønforhøjelse ;)

Vi snakkede lige om det, også var det det... Men i dag kom hans kærestes storebror ud i butikken... Og jeg kunne bare se det.... Han ved det noooooo!!!!!

:griner:- Det er da humor. Sorry, men set fra sidelinjen er det sgu da lidt skægt. Og selvfølgelig har han vist det billede til nogen. Han er jo da trods alt en mand. :fløjt: Og nej, vi vil vel allesammen gerne ha det som de andre har. Har man glat hår, vil man ha krøller og omvendt. Men fedt ser det ud. :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da lige op en smuksak. Det er da nogle vildt flotte billeder og hold da op et garn du har. :fløjt: I want... :blush:

Tror da også lige du reddede din Souschef's aften ved at sende sådan et billede til ham. Men jeg var sgu nok også blevet lidt rød i kammen når jeg så ham efterfølgende. :griner:-

Hehe det er ikke altid lige fedt at have det garn... Men har vi ikke alle det sådan??

Og tak for kompliment ;)

Ja jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle sige da han kom tilbage fra ferie i går.... Brød isen med at sige at jeg forventer at få lønforhøjelse ;)

Vi snakkede lige om det, også var det det... Men i dag kom hans kærestes storebror ud i butikken... Og jeg kunne bare se det.... Han ved det noooooo!!!!!

:griner:- Det er da humor. Sorry, men set fra sidelinjen er det sgu da lidt skægt. Og selvfølgelig har han vist det billede til nogen. Han er jo da trods alt en mand. :fløjt: Og nej, vi vil vel allesammen gerne ha det som de andre har. Har man glat hår, vil man ha krøller og omvendt. Men fedt ser det ud. :tunge:

haha, ja jeg har squ også selv grinet vild af det.... og det irritere mig at jeg ikke kan fortælle H2B det!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser bare godt ud. En fotobog bestilt fra nettet med de billeder, det bliver et fund for pengene... hvor er det rart at der er piger der vil hjælpe med at give nogle skønne billeder det sidste professionelle touch :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ser bare godt ud. En fotobog bestilt fra nettet med de billeder, det bliver et fund for pengene... hvor er det rart at der er piger der vil hjælpe med at give nogle skønne billeder det sidste professionelle touch :ilovebryllupsklar:

ja det er fantastisk med hjælpsomme piger!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej sødeste Carina

Se hvad jeg fandt i morges da jeg træt og morgen-gnaven skulle lukke hundene ud i haven... En pakke som posten havde lagt oven på vores dørklokke (og som jeg slet ikke havde set i går da jeg kom hjem)... Ih, hvor blev jeg glad og rørt og morgenen blev bare lige DET bedre.... :loveshower:

Hvor er du SØD :heart:

Strømpebåndet er fantastisk og lige som jeg har ønsket mig det - og det at du har lavet det, gør at det pludselig også har en betydning for mig :)

pakke.JPG

TUSIND, TUSIND TAK... :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer