Meggers

Hvor tit/Hvor mange gange kontakter I festestedet?

13 indlæg i dette emne

Hos os er der bare dukket ting op HELE tiden... Så har nok ringet og mailet til vores feststed mindst 10 gange, hvis det kan gøre det. :rolleyes: De er søde og tålmodige, men er begyndt at overveje om de er ved at få trækninger i ansigtet af os :blush:

Hvor mange gange har I kontaktet jeres feststed? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg tror det sidste halve år havde jeg nok fat i dem en 10-20 gange, og særligt sidst på planlægningen. Men vi havde nu også nogle gode samtaler med dem, da vi var ude og snakke med dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
:lol: Vi har været der ude 2 gange, sendt dem 3 mails og ringet sammen med dem 2 gange. Jeg tager derud dagen inden brylluppet og aflevere menuer, servietter, bordkort og selvlavede pompomer, men ellers tror jeg ikke at vi behøver mere kontakt med dem.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, rart at høre at jeg ikke (er den eneste, der er) helt umulig mht. at kontakte en masse gange. :)

Måske var det bare lige hende, jeg snakkede med i tirsdags, er var lidt utålmodig med mig... Hende vi plejer at snakke med og hende jeg snakkede med igår virkede såmænd heller ikke som om, at der var noget galt i at vi ringede igen. :)

(Og det var egentlig meget godt at vi ringede, for kommunikationen var kikset et eller andet sted, så de havde skrevet 4 for mange på til kagen :blink:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har nok skrevet jeg ved ikke hvor mange mails, og nu er det sådan noget med, "har vi nu det hele, er der styr på det"??

vi skal så holde det hjemme, men have maden, telt, borde, stole alt leveret. så jeg panikker lidt og har jeg nu selv styr på det hele.. ej men altså :biggrin:

Redigeret af N&B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Okay, rart at høre at jeg ikke (er den eneste, der er) helt umulig mht. at kontakte en masse gange. :)

Måske var det bare lige hende, jeg snakkede med i tirsdags, er var lidt utålmodig med mig... Hende vi plejer at snakke med og hende jeg snakkede med igår virkede såmænd heller ikke som om, at der var noget galt i at vi ringede igen. :)

(Og det var egentlig meget godt at vi ringede, for kommunikationen var kikset et eller andet sted, så de havde skrevet 4 for mange på til kagen :blink:)

Hun havde nok bare travlt! Tror de er meget vant til os tossede brude der ringer igen og igen. Synes bare du skal slå dig løs! :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes godt man kan tænke på at samle sin kommunikation sammen, så man ikke skal kontakte feststedet hver gang man har en lille ændring.

Vi talte med dem da vi bestilte, så var vi ude ca 1½ mdr. før for at aftale menu og så var vi i kontakt 14 dage før med endelige deltagerantal etc. og så tror jeg der var en et par mails og så var jeg ude med bordkort og blomster dagen før.panlægge

Jeg har sev været i branchen og ved de aligevel ikke begynder at før end 1-2 uger før.

KH fru R

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også bare at du har fanget hende på et "dumt" tidspunkt. Det er ikke alle der er lige gode til at sige må jeg lige ringe tilbage).

Jeg tror at feststederne har det lidt på samme måde som os andre. Jeg er heller ikke meget for at tale ned i detaljer med brudepar på et tidspunkt hvor jeg har 3-4 andre bryllupsfester inden da for så flyder det nemt sammen, men jeg gør det da og skal så bare huske at skrive det ned. Der er det en stor fordel med mailkorrespondance for så har man alt sort på hvidt.

Men der er vi helt nede på detaljeniveau; Overordnede oplysninger om deltagerantal, ændringer etc. skal man naturligvis ikke give dem i sidste øjeblik. Det samme med uoverensstemmelser og der kan også være deciderede spørgsmål til stedet som man godt vil have afklaret her og nu, og så skal man bare skyde løs. Det er jeres fest og de er til for jer og ikke omvendt. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer