Malene C

Hvilket armbånd skal jeg vælge?

26 indlæg i dette emne

Hej alle med Zillaer

Jeg så jo at mange af jer bruger siden www.etsy.com til at finde diverse tilbehør og det måtte jeg jo så også lige prøve. :thumbsupsmileyanim: Det er jo en skøn side.

Jeg fandt så to armbånd, som begge er i den stil jeg havde forestillet mig, jeg skulle have på til mit bryllup.

Så er der bare lige dét, at jeg ikke kan vælge imellem dem, så derfor må jeg jo høre hvad I søde mennesker siger...? :loveflag:

Her kommer så de to muligheder:

post-51781-0-80022600-1309542823.jpg Armbånd 1

post-51781-0-39665200-1309542833.jpg Armbånd 2

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine armbånd begge to :)

Det første kunne godt se ud som om det var lidt mørkere, men ved ikke om det er lyset? Men måske kan dét hjælpe dig til at vælge (altså hvis du vil være helt klassisk, hvor alt syner hvidt, så vælg armbånd to, og hvis du er til lidt mere knald og kunne finde på at have f.eks. sorte detaljer, så vælg nr. 1)

Jeg tænker også, at det første jo er noget mere fyldigt end det andet, så måske kan du fornemme på dine håndled om du er bedst til et større armbånd eller et mindre?

Men altså, når jeg bare kigger på de to, så tror jeg nok, at jeg synes nr. 2 er smukkest :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Fine armbånd begge to :)

Det første kunne godt se ud som om det var lidt mørkere, men ved ikke om det er lyset? Men måske kan dét hjælpe dig til at vælge (altså hvis du vil være helt klassisk, hvor alt syner hvidt, så vælg armbånd to, og hvis du er til lidt mere knald og kunne finde på at have f.eks. sorte detaljer, så vælg nr. 1)

Jeg tænker også, at det første jo er noget mere fyldigt end det andet, så måske kan du fornemme på dine håndled om du er bedst til et større armbånd eller et mindre?

Men altså, når jeg bare kigger på de to, så tror jeg nok, at jeg synes nr. 2 er smukkest :)

Jeg synes personligt at nr.2 er pænest, men igen så kommer det selvfølgelig an på kjolen. Begge to er virkelig flotte så kan da godt forstå du har svært ved at vælge. Hvordan ser din kjole ud?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fine armbånd begge to :)

Det første kunne godt se ud som om det var lidt mørkere, men ved ikke om det er lyset? Men måske kan dét hjælpe dig til at vælge (altså hvis du vil være helt klassisk, hvor alt syner hvidt, så vælg armbånd to, og hvis du er til lidt mere knald og kunne finde på at have f.eks. sorte detaljer, så vælg nr. 1)

Jeg tænker også, at det første jo er noget mere fyldigt end det andet, så måske kan du fornemme på dine håndled om du er bedst til et større armbånd eller et mindre?

Men altså, når jeg bare kigger på de to, så tror jeg nok, at jeg synes nr. 2 er smukkest :)

Jeg synes personligt at nr.2 er pænest, men igen så kommer det selvfølgelig an på kjolen. Begge to er virkelig flotte så kan da godt forstå du har svært ved at vælge. Hvordan ser din kjole ud?

hihi.. og det var her det viste sig at jeg er lidt mere end normalt tosset. Jeg har faktisk ikke kjolen endnu. :fløjt:

Men er overbevist om at jeg gerne vil have en kjole i hvid eller en nuance af hvid.

Jeg har lige været inde og finde et billede af en kjole, fra en butik jeg skal ind i når jeg skal finde min kjole. Så kan du i hvert fald se den stil jeg går efter.. :biggrin:

post-51781-0-86605800-1309549429.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

personligt ville jeg til den kjole du viser billede af vælge nr. 2 :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Hvor har du fundet de smukke smykker?

Jeg har fundet dem inde på Etsy.com - en side jeg har set så mange af jer andre tale om. og så måtte jeg selv lige se hvad jeg kunne finde.

Hende der sælger dem hedder: Lolas jewelry

Jeg tror måske jeg ender med at vælge armbånd nr 2. Men jeg er noget så ubeslutsom, så jeg kan nå at ændre mening en masse gange endnu.

det kan også være min ubeslutsomhed resulterer i at jeg køber dem begge.. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer