LindaG1986

Størrelser på brudekjoler

11 indlæg i dette emne

Jeg har et spørgsmål til alle jer zillaer herinde omkring størrelser på brudekjoler, for er det samme størrelse som det du bruger i tøj normalt eller er de mindre eller større? Aner virkelig ikke hvordan det hænger sammen så søger lidt råd og erfaring fra jer :ilovebryllupsklar::cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Mange hilsener Linda :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar og kan se at jeg skal regne med at det er samme størrelse som mit eget tøj, selvom jeg lige nu ikke er klar over hvilken størrelse jeg er det, da jeg er i gang med et ret stort vægttab.. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Snuske: Hvor er din kjole fra? Men ja jeg kunne godt forestille mig at de franske kjoler er noget mindre end normalt :unsure:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar og kan se at jeg skal regne med at det er samme størrelse som mit eget tøj, selvom jeg lige nu ikke er klar over hvilken størrelse jeg er det, da jeg er i gang med et ret stort vægttab.. :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Snuske: Hvor er din kjole fra? Men ja jeg kunne godt forestille mig at de franske kjoler er noget mindre end normalt :unsure:

Min kjole var fra Trés Chic...

0

Del dette indlæg

Det første sted jeg prøvede kom jeg i en 54/56 er ikke helt sikker, men ihvertfald 2-3 størrelser end normalt men da jeg så kom ned i lilly endte jeg med at komme i en 46, så var super lykkelig, havde fundet drømmekjolen, sparet et ton af penge og gået 4 størrelser ned i forhold til den første :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer