Miss-Lena

Hit eller shit?

76 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan rigtig godt lige nederste del af kjolen. Er ikke så vild med overdelen.. Men ved ikke om det bare at fordi den er lidt for stor til dig, at den får sådan lidt rustning agtigt udtryk.. Men elsker skørtet.. Faktisk ret meget et lignende jeg havde i tanker til min søsters brudepigekjole. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det kan godt være at det er det, der gør det..

Ja jeg er i hvert fald spændt.. Hehe.. Hun ved det ikke endnu.. kjolen og "titlen" skal være en overraskelse, til når den er så færdig at den bare mangler at blive tilpasset hende..

Har stjålet en kjole, som jeg ved hun passer perfekt, og så lånt min mors gine og indstillet den. Så er virkelig spændt på resultatet. Og om det kan lykkes mig at gøre min meget smukke , men meget sporty og muskuløse lillesøster til en yndig sylfide. hehe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes den er et hit. Minder mig egentlig ikke så meget om Høvring ;) Altså alle brudekjoler kan jo minde om hinanden på en eller anden måde.

Jeg tror det ville være flot, hvis skørtet startede lidt længere nede. Altså at toppen var lidt længere :)

Eller gad vide hvordan den ville være, hvis skørtet startede en anelse smallere...?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer