Guest Delilah

KOKKEN BRÆNDTE OS AF

36 posts in this topic

Den store dag var i lørdags, og kokken brændte os af!

er simpelthen grædefærdig lige nu... måneders omhyggelig planlægning i samarbejde med hvad jeg troede var et proffesionelt (og dyrt) og skide godt cateringfirma (må jo ikke nævne navne) gik det hele bare i vasken..... Flere gange nævnte ejeren at her kørte de Noma stil!

Tjenerne kom for sent, omkring samtidig med gæsterne.... Første besked til mig var xxxx kokken kommer ikke! i stedet kom vikar kokke og vikar tjenere der rystede da de skulle skære kagen af nervøsitet.... Resten af dagen ...alt hvad vi planlagde gik helt helt i vasken!

Er simpelthen så ked af det så kan ikke skrive mere nu.... vi er lige blevet præsenteret for at alt den planlægning vi har haft med ejeren (som også er kokken) af firmaet, var en ekstra service som vi ikke kunne forvente at få alligevel. Den mand skulle skamme sig, at ødelægge vores store dag og så ikke engang have den pli at beklage det!

0

Annonce ♥

ej hvor er det synd for jer!!! hvorfor er nogen mennesker bare så tarvelige og ligeglade med andre!! :hug:

0

De burde hoppe i havnen og aldrig få et job igen... håber alt godt for jer frem over

0

.............. jeg ville bare have det bedste og ikke nogen bekymringer eller arbejde på min dag... kuvertprisen inkl. tjenere er 643 og troede ærligt talt at det betød at det var professionelt.

Øv hvor var jeg dum.

0

Annonce ♥

Hold da op... er da helt i chok... har i betalt????

0

Hold da op... er da helt i chok... har i betalt????

Nej vi har IKKE betalt... vi har lige talt med ham, og han tilbød en middag for 2 som kompensation!!!

Jeg overvejer stærkt om man ikke skulle gå til forbrugerombudsmanden eller eb? Tror I man får noget ud af det?

Den dag får vi jo aldrig tilbage :-(

0

Er lige som de andre helt forfærdet. Ej hvor er det sindsygt. Føler virkelig med dig (jer) Tænk at have lagt så mange timers planlægning i en dag og så blive røvrendt sådan. Ej mangler virkelig ord lige nu :td::pokey::angry::shooter:

:bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug:

0

Jeg havde ikke betalt ham noget før der var helt klaring for tingene... i må have en kontrakt, skrivelse eller korrespondance hvori i har afstemt hvordan dagen skulle forløbe så i kan gå tilbage og se om det er jer der er skuffede eller om han ikke har overholdt aftalen... Så er der nemli lidt at arbejde med, eller´s viol det jo blive påstand mod påstand desværre.... :(

Håber i finder en løsning så i kan holde det ud. Kæmpe krammer.

0

Annonce ♥

Lad være med at betale! For guds skyld!

Jeg var blevet så sindsygt gal, at jeg med glæde ville fortælle en dommer i byretten, præcis hvad der ikke var blevet afleveret til mit bryllup!!!

0

Ej hvor er det dog forfærdeligt! :o

Jeg bliver helt ked af det ved at høre om at det har ødelagt hele din dag - som jo ellers skulle være den bedste dag nogensinde..

Men som de andre siger, lad være med at betale indtil i er nået til enighed om en ordenlig kompensation!

KRAAAAAAM..

0

Annonce ♥

Lad være med at betale! For guds skyld!

Jeg var blevet så sindsygt gal, at jeg med glæde ville fortælle en dommer i byretten, præcis hvad der ikke var blevet afleveret til mit bryllup!!!

Tror jeg desværre også det ender med :-(

0

Ej det er simpelhen for dårlig.

Sender mange krammer herfra

Kh Janni

0

:( Kram til dig søde.....

Du ved hvor jeg er.

0

Min dejlige mand og jeg har siddet og talt det igennem, og vi har besluttet at vi får en jurist til at se på vores sag i morgen. Vi har allerede meddelt firmaet at der vil blive gjort indsigelser mod regningen.

Synes simpelthen ikke det skal være omkostningsfrit bare at love guld og grønne skove og så ikke kunne leve op til det. Og synes SLET ikke han skal have fortjeneste på at have ødelagt mine drømme om middagen til vores bryllup.

Håber juristen kan fortælle om vi har en sag, men lige nu er jeg parat til at gå hele vejen, uanset om sagen er usikker eller ej. Når jeg læser vores korrespondance synes jeg selv det var meget detaljeret aftaler vi lavede.

Kryds fingre for os i morgen

0

Annonce ♥

Du ved hvor jeg er.

Tak søde

Fik jeg i øvrigt sagt hvor smuk du var i lørdags? :loveboard:

0

Du ved hvor jeg er.

Tak søde

Fik jeg i øvrigt sagt hvor smuk du var i lørdags? :loveboard:

Ja du gjorde :loveboard:

Og du var en brud lige efter mit hjerte.........naturlig, smuk og glad :) (til trods for de mange bump på vejen......)

0

Er chokkeret! Det kan man bare ikke! Glad for du blander en jurist ind i det, om ikke ville jeg evt høre ekstra-bladet om det er en sag de vil blande sig i - de siger jo at de vil afsløre skandalerne - og dette er da en af de STØRSTE da INTET kan kompencere for en ødelagt bryllupsdag!!

Og da der åbenbart er flere som har klager over dette firma, så tror jeg der er en sag for EB!

Ønsker jeg alt muligt held og lykke! Både med sagen og med fremtiden!

0

Min dejlige mand og jeg har siddet og talt det igennem, og vi har besluttet at vi får en jurist til at se på vores sag i morgen. Vi har allerede meddelt firmaet at der vil blive gjort indsigelser mod regningen.

I skal ikke bare gøre indsigelser mod regningen. I skal også direkte kræve erstatning. Ved at lave en aftale med jer og undlade at overholde den har de jo afskåret jer fra at kunne disponere til anden side. Som det bliver sagt: Intet kan kompensere for en ødelagt bryllupsdag for det kan jo ikke laves om.

Der kunne selvfølgelig være tale om force majeure: Livstruende ting eller andre begivenheder som de ikke har været herre over men så havde man næppe "bare" tilbudt en middag for 2 som kompensation.

0

Annonce ♥

I skal ikke bare gøre indsigelser mod regningen. I skal også direkte kræve erstatning. Ved at lave en aftale med jer og undlade at overholde den har de jo afskåret jer fra at kunne disponere til anden side. Som det bliver sagt: Intet kan kompensere for en ødelagt bryllupsdag for det kan jo ikke laves om.

Der kunne selvfølgelig være tale om force majeure: Livstruende ting eller andre begivenheder som de ikke har været herre over men så havde man næppe "bare" tilbudt en middag for 2 som kompensation.

Tak for din opbakning, det betyder rigtig meget. efter sådan en omgang bliver man helt ked af det så det betyder meget med en der samtidig har så meget erfaring bakker en op.

Jeg sidder nu og skriver hele hændelsesforløbet, og det er faktisk rigtig hårdt, for man bliver jo helt ked af det igen. På selve dagen valgte jeg at jeg ikke ville lade det gå mig for meget på, for VILLE ikke have ødelagt min dag.... men kan se når jeg skriver ned nu at det har virkelig påvirket dagen øv....

håber bare jeg kan få en hurtig afklaring, for det at han i den grad afviser vores kritik (som i øvrigt blev fremsendt meget pænt af min mand) gør at jeg føler mig r..rendt en gang til.

0

Jeg synes det er synd for jer og håber der kommer en tilfredsstillende løsning.

Jeg er lidt nysgerrig. Hvad gik galt udover at tjenerne ikke var så rutinerede? Du skriver "alt hvad vi planlagde gik helt helt i vasken!" var det maden eller?

0

Jeg er lidt nysgerrig. Hvad gik galt udover at tjenerne ikke var så rutinerede? Du skriver "alt hvad vi planlagde gik helt helt i vasken!" var det maden eller?

sender dig lige en pm med hændelsesforløbet, orker ikke lige at fjerne navne nu. Jeg skylder dig i øvrigt et strømpebånd, nr. 2 dukkede op - så sender det lige en af dagene.

0

OMG :shooter:

Det lyder da helt vildt, kan godt forstå du er ked af det. Jeg håber at dagen (set bort fra dette) var skøn og at I havde en god fest med jeres gæster alligevel.

Skrev I til kokken og svarede han på skrift? man laver jo en aftale og den skal da bare overholdes! Jeg ville virkelig også gå videre med det hvis jeg var dig, hvad hedder de der programmer; basta, kontant, operation X osv...

Hvad skulle være inkluderet i jeres pris?? Og hvad sagde tjenerene til det hele.

Ej undskyld de mange spørgsmål...

Kæmpe kram til dig, håber den kok rådner i helvede

:bearhug:

0

sender dig lige en pm med hændelsesforløbet, orker ikke lige at fjerne navne nu. Jeg skylder dig i øvrigt et strømpebånd, nr. 2 dukkede op - så sender det lige en af dagene.

No stress :kiss:

0