Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Emilla

lokale på fyn

8 posts in this topic

Nu synes jeg efterhånden at jeg har pisket nettet igennem i søgen efter et sted af holde vores bryllup.

Nogle der har forslag?

Skal helst ligge dejlig naturskønt, så man også kan gå udenfor salen uden at træde ud på en racerbane..

og så skal det være et sted hvor man må have mad, drikkelse og personale med selv.

0

Annonce ♥

Vi skal holde vores på fyn. Vi ville også gerne have et sted med natur, hvor vi kunne have eget mad og drikke med, og hvor der er mulighed for overnatning til gæsterne. vi endte med en spejderhytte ved røjle som ligger ved middelfart. middelgrunden hedder den. vi har lejet den fra torsdag til søndag.

hvis det skal være lidt mere eksklusivt er der Allegården som ligger ved odense.

0

Okay.. vi har også overvejet muligheden om en spejderhytte, men var lidt i tvivl om man skulle være relateret til sådan en for at kunne leje den.

Ved du om der er noget ala Allégården, bare lidt mindre??

0

På hyttefortegnelsen.dk kan du se (næsten) alle spejderhytter i DK, og de fleste lejes ud til andre end spejdere.

0

Annonce ♥

Brydegården er umiddelbart mindre end Allégården og holdt i samme stil men jeg vil næsten også tro at prisen er den samme. Der ligger også mange forsamlingshuse på Fyn hvor du ikke går ud på en hovedvej o.l. men mit bud vil også være en spejderhytte.

0

Nu ved jeg jo ikke lige hvor i bor henne, men Ulriksholm ved Kerteminde er der mulighed for både at have egen mad, drikkelse og serverings personale med.

Et rigtig prinssebryllup, i en rigtig flot riddersal og med en rigtig flot have at træde ud i efter middagen. Prøv at google "Ulriksholm" MVH Malene

0

Gl. Avernæs er super smukt!!

0

Annonce ♥