MariaSchmidt

Maria & Kenneths Bryllup - Så er beretningen startet...deejligt

1,021 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ift dineren, så er det umiddelbart et act, hehe .... dvs de danser engang hver anden time el lign og KUN til den sang der, hehe. Hende servitricen havde faktisk gået og varmet op i 15 mins el lign inden og hygge danset, haha .... hun syns åbenbart, at det var voldsomt morsomt og tog det hele med et smil, mens de andre måske var knapt så begejstret for at skulle danse, hehe. Men altså ... det hører med og vil man ha det job, så må man jo finde "the forbidden steps" og moves'ne frem :lol:

Ellers .... imens jeg fuldstændig utålmodigt venter på billederne fra USA .... må fandme godt snart komme noget! han sagde 3 uger og det er altså snart .... ihhh altså ..... well imens, så vil jeg lige dele morgenens grin med jer, hehe.

Jeg kører Kenneth afsted til toget hver morgen lidt over 7, så han kan nå lyntoget til Kbh 7.27 .... har altid hundi med, fordi så kan den lige blive luftet om morgenen og går stort set altid lige en lille tur med den rundt her, hvor vi bor, når jeg kommer hjem igen her om morgenen.

Anyway .... for at gøre en kort historie kort og ikke lang, som jeg kan have tendens til, haha ..... så møder vi en kat! Vi har en lille cairn terrier Clinton og normalt suser den afsted efter kattene, fordi den vil hen og snuse til dem og skræmmer jo totalt de katte væk, fordi de blir bange for den, hehe. Den er utrolig god af natur og kunne ik engang finde på at gøre en fugl fortræd, haha. Den har faktisk siddet ca 5 minutter bagerst i haven ved siden af en solsort, der passede på dens unger der lige var kommet ud af reden og skulle lære at flyve .... tror den hjalp den med at passe på dem, haha.

Nå, men hanhund som den er, så render den jo rundt og snuser til alt og alle .... og jeg sagde ellers til den flere gange, at der var en kat (som den udemærket godt ved hvad er!! haha .... herhjemme skal man bare nævne ordet og den sidder foran døren og kigger ud) ... nå, men den hørte ikke synderligt efter og havde travlt med at snuse .... indtil vi kommer tæt på den der kat, der sidder fuldstændig stille. 5 meter fra den el lign og så får hundi øje på den. Den render lidt hurtigt hen mod katten og jeg stopper for snoren, så den ikke får skræmt dem væk, som sædvanlig. Anyway .... den stopper så op .... og står og kigger på den .... hunden er fandme bange for den!! lol. Fårk en chicken little hund, vi har altså.

Anyway .... snappede nogen billeder, for syns simpelthen det var så kært, haha. Skal ikke kunne sige, om de 2 har en forhistorie herhjemme fra haven af, så de lissom kender hinanden, haha .... men tror nok, at katten har været på besøg et par gange, fordi den selv var lidt nysgerrig, hehe.

65qVh.jpg

- nærmer sig katten

CkB87.jpg

- tør ik helt alligevel, haha ....

yzG4.jpg

- kommer tilbage til mig, for den er lidt utryg ved hele situationen .... og katten går lidt væk ....

mS8E.jpg

- tager sig mod igen, men kommer aldrig tættere på, selvom katten indbød til det .... masser af line at gi af, men turde altså stadig ik heeelt ....

4Dmh.jpg

- blev til sidst enig med sig selv om, at det nok var bedst bare at gå udenom og videre .... så vi gik pænt videre og så fulgte katten efter os, haha.

Sådan en værre kylling :P Og ligenu ligger den her ved siden af mig klistret op til mig og putte-sover .... gez altså, hehe ....

Redigeret af MariaSchmidt
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg eeeeeelser cairn terrier - de er så dejlige... :heart:

....Synes ellers at de plejer at være nogle ret modige små vovser - de plejer ihvertfald at kunne provokerer min Welsh Corgi hanhund helt vildt, fordi de er lige så selvglade som han selv er :fløjt: :biggrin:

Men sikke en nuttet "fis" du har - lige til at kramme :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhhhh jeg hader jo de billede vi fik fra det chapel af ..... de er VIRKELIG dårlige .... uskarpe, taget så de er skåret de mest mærkelige steder midt på hovedet og aj, men jeg kunne blive ved ..... simpelthen SÅ dårlige. MEN .... i mangel af ikke at ha fået de rigtige billeder endnu, så har jeg jo kun dem her og nu kan jeg altså ikke lade være med at flashe dem herinde, haha.

Første billede: Ja, det var ikke synderligt pænt der, som på billederne, haha. Normalt ville de også lukke den port i baggrunden .... kunne de så ikke lige bekymre sig om i vores tilfælde. Måske fordi jeg ikke ville gøre brug af deres limo-service, deres fotograf og at jeg i øvrigt brokkede mig over, at de havde lavet min brudebuket totalt forkert og at de blev nødt til at returnere 150 dollars til vores konto .... lol. Åhh glæder mig sådan til beretningen, for jeg havde totalt krise 15 mins før vi skulle afsted over mit hår, så jeg spænede tilbage ned i spaen og skulle ha dem til at fixe det og jeg var mega hysterisk osv, haha.

WnZIM.jpg

Andet billede: Bare Kenneth og mig, der står og griner lidt af det hele, for det MEGA blæste og mit hår blev åndsvagt uglet og det begyndte at regne voldsomt og det hele var bare så tragi-komisk. Også fordi de havde arrangeret, at vi skulle tænde hvert vores lys for lissom at tænde 1 fælles lys, som skulle symbolisere, at vi nu var EET KØD! haha .... og det blæste så meget, så det blev en MEGA fuser :lol:

OqzJ3.jpg

Anyway .... enjoy, hehe.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det kun mig der ingen billeder kan se??? ærgrer mig helt vildt da jeg har glædet mig til at se billeder fra jeres store dag...

tror kun det er dig måske ? kommer det et blåt spgm-tegn op ved billedet el hvilken browser bruger du ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig SÅ meget til der kommer ordentlige billeder ..... er de eneste 2, der er den mindste smule værd at vise ud af dem, vi fik fra det chapel .... det er simpelthen SÅ ringe. Så glæder mig til de rigtige kommer .... åhhhh krydser fingre for, at det er snart .... jeg er så simpelthen SÅ utålmodig, hehe. Glæder mig til billeder uden mærkelige ansigtsudtryk :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er det kun mig der ingen billeder kan se??? ærgrer mig helt vildt da jeg har glædet mig til at se billeder fra jeres store dag...

tror kun det er dig måske ? kommer det et blåt spgm-tegn op ved billedet el hvilken browser bruger du ?

Jeg bruger firefox og der står bare postet billede der hvor der skulle være billeder, vildt irriterende :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er det kun mig der ingen billeder kan se??? ærgrer mig helt vildt da jeg har glædet mig til at se billeder fra jeres store dag...

tror kun det er dig måske ? kommer det et blåt spgm-tegn op ved billedet el hvilken browser bruger du ?

Jeg bruger firefox og der står bare postet billede der hvor der skulle være billeder, vildt irriterende :-(

Lige et link til, hvordan du MÅSKE kan få det til at virke. Ved self ikke, om det kun er mine billeder .... lyder godt nok mærkeligt, hvis det kun er her.

http://www.eksperten.dk/spm/666373

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

er det kun mig der ingen billeder kan se??? ærgrer mig helt vildt da jeg har glædet mig til at se billeder fra jeres store dag...

tror kun det er dig måske ? kommer det et blåt spgm-tegn op ved billedet el hvilken browser bruger du ?

Jeg bruger firefox og der står bare postet billede der hvor der skulle være billeder, vildt irriterende :-(

Lige et link til, hvordan du MÅSKE kan få det til at virke. Ved self ikke, om det kun er mine billeder .... lyder godt nok mærkeligt, hvis det kun er her.

http://www.eksperten.dk/spm/666373

Jeg tror faktisk lige jeg har fundet problemet, det er desværre kun dine billeder og jeg kan se at det nok er min firewall der blokerer dem, hvorfor kan jeg jo så ikke lige forstå... og få den til at lave den om kan jeg nok heller ikke lige finde ud af :-(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arh det ved jeg skisme heller ik ... Antivirus program burde dog være rigeligt og ingen firewall - ihvertfald ikke som privat person. Har ellers brugt billedeupload.dk til alle billederne og så linket til dem derfra .... Og er der mange herinde, der bruger :(

Håber du evt har et comp geni derhjemme, der kan løse sagen, hehe. Ellers bum ... Så uploadet jeg dem normalt i stedet for i en PM el lign, hvis du stadig gerne vil se :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

de bliver også blokket af avast... underligt for jeg har ik oplevet det i andre tråde...

Hmm, jeg bruger også Firefox og kan nemt se dem :) Har du prøvet at kopiere linket og så åbne det i et nyt faneblad?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Maria Maria Marolle!! Hvor ser du bare smuk ud! Jamen altså.. suk :loveshower: Nu må den fotograf gerne snart få fingeren ud af r...., for jeg kan altså snart ikke vente mere med din beretning!!!!!! (mangler sådan en smiley, der trommer med fingrene!! ) :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer