MariaSchmidt

Maria & Kenneths Bryllup - Så er beretningen startet...deejligt

1,021 posts in this topic

Det skørt ser bare lækkert ud :) Kjolen passer dig bare rigtig godt, selvom det da er mega dyrt for en tilretning, min kjole har ikke engang kostet så meget ! Men hvor er du dog solbrun lækker :thumbsupsmileyanim: jeg har ikke formået at få noget der ligner en tan til bryllupet

0

Annonce ♥

SOLBRUN LÆKKER ? :lol: OMG .... lyset må sgu da være faldet korrekt, for jeg er slet slet ikke så brun igen lol .... Kenneth sagde faktisk efter han havde set billederne: Tror du ikke, at du måske skal ha noget spray-tan inden vi skal giftes, så du kan se lidt mere brun ud -HAHA-

Jeg er vist naturligt sådan lidt mørk i huden ... eller ej, det er sgu forkert sagt .... for der er jo intet sydlænding over mig, heh .... men jeg har meget mørke skønhedspletter og er aldrig sådan totalt blegasparges, haha .... men jeg er sgu heller ik brun, syns jeg selv .... heck .... hallå altså .... du boostede lige totalt selvtilliden der .... Sunspirit .... :bearhug: din vej! haha.

0

Ej, det er forbudt at vise sushi billeder - nu har jeg sindsygt meget lyst til sushi... Nam, nam, nam :boohoo::biggrin:

Hvor er du flot i din kjole - jeg synes altså også at du ser rigtig fin brun ud... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det skørt er jo TO DYE FOR! :tunge::wink::lol: Det er skideflot, så simpelt er det! :thumbsupsmileyanim: Prisen på tilretningen synes jeg godt nok er vanvittig, men den kjole er bare så smuk til dig, så pyt.. det sker kun een gang :biggrin:

0

Det skørt er jo TO DYE FOR! :tunge::wink::lol: Det er skideflot, så simpelt er det! :thumbsupsmileyanim: Prisen på tilretningen synes jeg godt nok er vanvittig, men den kjole er bare så smuk til dig, så pyt.. det sker kun een gang :biggrin:

Ja, jeg har efterhånden også vænnet mig til prisen, haha .... og skal hente kjolen imorgen og ha prøvet den, for at se, om det hele passer osv :) men ja .... 200 kr for skørtet brugt incl forsendelse og så farven oveni ... så 300-400 kr .... samlet set

Edited by MariaSchmidt
0

Fedt med det farvede skørt :-) jeg har ikke nemt styr på hvor meget tilretning du har fået lavet.....men 2700....er lidt pebret....jeg betalte ikke ret meget men min dansestrop blev sat for lavt og jeg har ikke ord for hvor beskidt min kjole blev af at blive slæbt hen af gulvet, tsk tsk. Det rr vist bare godt at kjole blev som den skulle og så op i prøven med prisen....

0

Først - Stort tillykke med det kommende Bryllup, det er jo lige om lidt :-)

Er helt vild med de farvede skørter.. Det er bare top cool.. Synes også kjolen ser flot ud til dig.. Og da du nævnte du er en str. 52 måtte jeg lige tilbage og se billederne og det kan man overhovedet ikke se.. :-) ( er selv en 50-52)

Dit hår piece er vildt sødt, kunne være jeg skulle kigge på sådan et :-) har du fundet ud af hvad du gør med dit hår?

Edited by NajaDK
0

Annonce ♥

SOLBRUN LÆKKER ? :lol: OMG .... lyset må sgu da være faldet korrekt, for jeg er slet slet ikke så brun igen lol .... Kenneth sagde faktisk efter han havde set billederne: Tror du ikke, at du måske skal ha noget spray-tan inden vi skal giftes, så du kan se lidt mere brun ud -HAHA-

Jeg er vist naturligt sådan lidt mørk i huden ... eller ej, det er sgu forkert sagt .... for der er jo intet sydlænding over mig, heh .... men jeg har meget mørke skønhedspletter og er aldrig sådan totalt blegasparges, haha .... men jeg er sgu heller ik brun, syns jeg selv .... heck .... hallå altså .... du boostede lige totalt selvtilliden der .... Sunspirit .... :bearhug: din vej! haha.

Hehe godt nok :wink: Synes bare din hud så godt ud i mod den hvide kjole :) Jeg er altid så hvid jeg næsten er gennemsigtig. Det var først i egypten jeg formåede at blive bagt lidt :biggrin:

0

Er helt vild med de farvede skørter.. Det er bare top cool.. Synes også kjolen ser flot ud til dig.. Og da du nævnte du er en str. 52 måtte jeg lige tilbage og se billederne og det kan man overhovedet ikke se.. :-) ( er selv en 50-52)

Dit hår piece er vildt sødt, kunne være jeg skulle kigge på sådan et :-) har du fundet ud af hvad du gør med dit hår?

1000 tak :) og ja .... det er om lige snart :) Og nej ... har ikke fundet ud af, hvad jeg gør med håret endnu, hehe ..... regner med at tage det i USA sammen med stylisten, når det er .... kan simpelthen ikke finde ud af det ... og vedkommende må jo ha en ide om, hvad der muligvis klæder mig bedst .... krydser fingre, hehe

PS: Hårdimsen er en Miss-Lena kreation .... den er simpelthen SÅ flot :)

Edited by MariaSchmidt
0

Hehe godt nok :wink: Synes bare din hud så godt ud i mod den hvide kjole :) Jeg er altid så hvid jeg næsten er gennemsigtig. Det var først i egypten jeg formåede at blive bagt lidt :biggrin:

haha .... jamen takker også mange gange for komplimenten! :lol: men tror nu jeg skal ud og ha lidt suntan i næste uge ... bare for at være på den sikre side .... der er jo 1 1/2 til, så blir det grimt, så er det jo alligevel af, når vi når d. 11 august .... hvis det er pænt, så passer jeg lidt på det :P Ellers koster det ikke nær det samme i USA, hvor de så står med en pistol-tingest og sprøjter det på ... skulle umiddelbart blive lidt pænere end i een af kabinerne .... men åhh ... tør man et par dage inden, hehe ... tror det sgu ik :P Ellers må jeg blive gift uden at være åndsvagt solbrændt :P

0

1000 tak :) og ja .... det er om lige snart :) Og nej ... har ikke fundet ud af, hvad jeg gør med håret endnu, hehe ..... regner med at tage det i USA sammen med stylisten, når det er .... kan simpelthen ikke finde ud af det ... og vedkommende må jo ha en ide om, hvad der muligvis klæder mig bedst .... krydser fingre, hehe

PS: Hårdimsen er en Miss-Lena kreation .... den er simpelthen SÅ flot :)

Ork ja, de er ofte fulde af gode ider :lol:

Og Tak for Tippe om Hår dimmeren.. :hug:

0

Annonce ♥

PUHA .... nu er det sgu snart :lol: Er vildt mærkeligt .... har ikke kørt nogen countdown eller milepæle osv .... men vi skal sgu afsted på lørdag og små 2 uger til vi skal giftes .... er mega surrealistisk, haha. Alle andre har sikkert også haft det sådan! Men ved ikke, om det bare et kommet lidt sent til mig el hvad her ..... håber ikke det er unormalt, at man ikke begynder at freake out lidt tidligere, haha .... har da glædet mig, men kan godt mærke, at efter jeg hentede kjolen i torsdags og var oppe og vise svigermor den på og hvor hun hjalp mig med at pakke den fint ned i kufferten osv .... phew, så er det godt nok blevet snart :)

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Rigtig god ide med skørterne. Jeg har set billeder af det før og synes ideen er rigtig fin. Går også selv og overvejer lidt, om mit skørt skulle have lidt kulør inden den store dag :c166:

Og så i øvrigt pøj pøj med den store dag, lige om lidt. Håber i får en fantastisk tur og en fortryllende dag.

0

Jeg vil lige skrive inden I tager afsted :cheerleader3:

STORT TILLYKKE MED DAGEN, og jeg håber I får den mest fantastiske tur, og ikke mindst dag..

Ser frem til den helt store beretning, når I lander i DK igen.

Mange Hilsner

0

Jeg vil lige skrive inden I tager afsted :cheerleader3:

STORT TILLYKKE MED DAGEN, og jeg håber I får den mest fantastiske tur, og ikke mindst dag..

Ser frem til den helt store beretning, når I lander i DK igen.

Mange Hilsner

Ihh 1000 tak!! :) Helt vildt sødt, at du huskede det :loveshower: Vi skal nemlig afsted imorgen og MEGA glæder mig!! Render rundt og pakker kufferter nu og skal lige ha støvsuget osv inden vi tager hjemmefra. Skal bare lige op og aflevere hundi til svigermor og så sover vi på Sjælland i nat, da vi skal være i lufthavnen kl 6 :)

0