MariaSchmidt

Maria & Kenneths Bryllup - Så er beretningen startet...deejligt

1,021 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

1000 tak allesammen ..... I er bare SÅ dejlige allesammen :) tiden går viiiildt langsomt her ligenu .... 20 mins til jeg skal ned i spa'en og ordnet hår og makeup .... Og så er det sgu snart ! :D og har lige snakket med fotografen i Tlf og han var bare heeeeelt vildt sød, så MEGA glæder mig til det hele nu og har fået at vide, at restauranten vi har booket er vildt go .... Weee :) og selvom jeg havde en spray tan der gik temmelige galt igår .... Puha det kommers beretningen .... Så er humøret højt :D fik lave dmg control dernede igår + der ryger masser af airbrush makeup på nu her .... Men den historie må man vente med, haha .... Der er ihvertfald blevet brugt MEGET knofedt ift at få næsten sorte plamager under armene væk....

Update følger morgen !!! :D midnat nu i DK kan jeg tænke mig til, så håber alle sover godt :D

0

Annonce ♥

Weeeee ..... Så er vi blevet gift!! :D begynde at storme og MEGA regne lige inden vi skulle på ....regner normalt kun 4 dage om året herovre lol ..... Men kommer SÅ meget i beretningen, haha ..... Shit det har været sjovt. Har været på det vildeste photoshoot ved Las Vegas skiltet, stået foran bellagio springvandet, der popper op ift musikken, ved fontæner, parker, buske, enarmede tyveknægte, 7/11 borde (craps), danset vals under en kæmpe krystal lysekrone og fået taget billeder under triumfbuen på Paris hotellet lol.

Min buket var MEGA GRIM og sleeeeet ikke det jeg havde bestilt osv sendt billeder af.... Så der røg 150 dollar retur og vores helt fantatiske limo-driver fik buketten ned hjem til kæresten ..... Ville ellers ha kastet den på the strip til en masse fremmede tøser, haha .... Men han ville megt gerne ha den, hvis han måtte, så gav den til ham .... Tror den betød noget for ham og han skrev endda også kun på for 4 timer i stedet for 5, selvomt vi havde brugt over 4 timer ....

Men kan takke limo-driver og fotografen for, at vi har haft den vildeste aften altså... Og Kenneth er drattet totalt omkuld her .... Og jeg sidder og koger lidt ned med en cola efter en badetur og fjernet alt makeupen :) og kl er 1 nu og var oppe kl 6, så er ved at være liiiiidt træt .... Men er jo svært at falde til ro oven på sådan en omgang, haha. Btw .... Stoppede med at regne efter Vegas skiltet :P

Og og og....har præsteret at smadre mine sko og kjolen er sort på hele slæbet .... Både ovenpå og under, haha .....

Edited by MariaSchmidt
1

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kæmpestort tilykke med hvad der lyder til at have været en fantastisk dag - lige i jeres ånd :heart:

Er det for meget at kræve en beretning allerede :blush: Jeg glæder mig ihvert fald virkelig meget til en beretning fra dig :loveshower:

0