MariaSchmidt

Maria & Kenneths Bryllup - Så er beretningen startet...deejligt

1,013 posts in this topic

Annonce ♥

Taaaaak :) var lidt sjovt .... Da vi skulle igennem security check i lufthavnen, der skal man jo vise boarding pass og pas .... Da ham den ældre mand, så ar set det og gir os vores pas tilbage siger han: "oh, Maria ... By the way (og jeg blir jo vildt skræmt over at der er noget galt lol) .... Happy birthday!" haha .... Og så grinede jeg .... Han var helt vildt sød altså .....

Men har fløjet hele natten og måtte liiige op på hotellet og ha en 2-3 timers lur, for man sover altså ikke godt på en flyver, der bumper og rasler igennem den sorte nat :S men har tilgengæld lige været ude og spise på en meeeeega god restaurant her i NY til aften. Var heldige at få et bord, da vi ringede fra Vegas igår aftes .... Pris: 262 dollar for 2 ... Ouch, hehe.... Skal lige ganges med 6, men niøøøøj det var godt. Kammuslinger, så meget kød, at vi har "meatsweats" haha.... Og fantastisk dessert og vin til .... Og tjenere der opvartede een konstant i hoved og bagdel .... Aldrig oplevet noget lign :) men nu er vi også liiiidt brugte ..... Så kl er 22-22.30'og må hellere få noget søvn,så vi er friske til at gi den max gas imorgen :D

By the way ..... Totalt ynglings kaffebar / sandwich shop i london har også åbnet nogen stykker her i NY .... Var det første sted, vi besøgte, haha..... Hedder Pret A Manger ..... Hvis nogen kommer til london, så er det derind og spise sandwich, croissanter (de bedste der findes) og cafe latter :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glæder mig SÅ meget til du får tid til beretning - synes du skriver så dejligt og levende :cheerleader3:

men "meatsweats" Maria??!! ...Som vegetar lyder det som et absolut ikke særlig lækker ord :cowsleep::biggrin:

Og sidst men ikke mindst TILLYKKE med føs'dagen også... :denmarkflag:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ er vi hjemme igen .... og puha en omgang jetlag, hehe .... men det går nok .... er helt rundt på gulvet her :P Håber kun der går et par dage, så er det overstået, hehe.

Anyway ... har lige kørt alle vores billeder ind og shit vi har taget mange .... har omkring 1000 billeder fra turen, haha ..... mangler dog dem fra dagen, hvor vi blev gift .... men der burde gå max 14 dage og så har vi dem .... ÅÅÅHHHH jeg venter utålmodigt altså! hehe. Anyway ... tænkte, at jeg da lige ville smide et par sneak peaks ind fra turen og så kan jeg da også lige få præsenteret MIN MAND (haha - har stadig slet ikke vænnet mig til at sige det endnu) inden beretningen starter :P

Kommer ikke med så meget beskrivelse .... vil vente med det til beretningen :)

s9YQK.jpg

- første glimt af NY skyline og gik der lige et sus igennem maven på een - det tror jeg nok, der gjorde! :lol:

v5467.jpg

- jeg var vist lige daset lidt hen der ...... haha

waIv7.jpg

- mad kommer til at være et gennemgående tema i min beretning, tror jeg! haha .... og puha vi har fået meget lækker mad på turen :P og meget KØD! Jeg sagde til sidst, at jeg snart blev nødt til at springe ud som vegetar :lol:

n7N3d.jpg

- skulle ud og leje tøj til Kenneth, hvilket der kommer en hel farce beretning om (har vi også skrevet noget om det herinde derovre fra, hehe) .... men alle wedding chapels lå nord for The Strip - var som om de lå samlet der .... og fik lige et billede af nogen af dem

1MBX.jpg

- Vegas by night

- Gammeldags diner, hvor man kunne få de BEDSTE burgere og shakes :D Lovede ellers hende yderst til højre, at vi ikke ville smide den på YouTube :fløjt: haha. Men den er un-tagged, så hun finder den jo nok aldrig, haha

uKWp.jpg

- yder jo slet ikke det sorte retfærdighed her, haha .... for den er helt smadret kjolen! og virkelig virkelig sort!

AZWvN.jpg

- vi legede foto modellus nede i metroen .... han skulle spille fræk ..... :lol:

bWSH2.jpg

- fuldstændig pakket med mennesker Times Square .... men åhhh .... der er jo vildt altså.....

bo4k.jpg

- Disney Store .... :loveshower: ..... de bamser koster jo ikke en skid af, hvad de koster herhjemme .... 125 kr for sådan een der .... men købte dog en anden model :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal nok komme beretning og flere billeder liiiigeså snart jeg har fået dem fra USA af :) Og jo .... er dejligt at være nygift, men er det bare mig eller er der ikke så stor forskel fra før ? :lol: haha. Altså vi er generelt meget kærlige ved hinanden herhjemme og nusser og putter hver dag osv .... så på en måde er der ikke rigtig sket nogen forandring på det plan, eftersom det ikke rigtig kan være mere end hvad det var ellers blir man kvalt i det, haha :lol: .... og jo ... er måske lidt mere overbærende for tiden .... dunno, hehe .... syns bare generelt ikke, at jeg mærker sådan en kæmpe forskel med at være totalt nyforelskede og nygifte .... for jah .... har jo været semi-ny-forelsket de sidste 9 år snart ? :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommenhjem og fine stemningsbilleder, selvom der ikke er noget fra dagen endnu. :thumbsupsmileyanim: Næh, der er sgu da forhåbentlig ikke nogen forskel andet end evt. nyt efternavn (har jeg i hvert fald fået)..... :rolleyes:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ift dineren, så er det umiddelbart et act, hehe .... dvs de danser engang hver anden time el lign og KUN til den sang der, hehe. Hende servitricen havde faktisk gået og varmet op i 15 mins el lign inden og hygge danset, haha .... hun syns åbenbart, at det var voldsomt morsomt og tog det hele med et smil, mens de andre måske var knapt så begejstret for at skulle danse, hehe. Men altså ... det hører med og vil man ha det job, så må man jo finde "the forbidden steps" og moves'ne frem :lol:

Ellers .... imens jeg fuldstændig utålmodigt venter på billederne fra USA .... må fandme godt snart komme noget! han sagde 3 uger og det er altså snart .... ihhh altså ..... well imens, så vil jeg lige dele morgenens grin med jer, hehe.

Jeg kører Kenneth afsted til toget hver morgen lidt over 7, så han kan nå lyntoget til Kbh 7.27 .... har altid hundi med, fordi så kan den lige blive luftet om morgenen og går stort set altid lige en lille tur med den rundt her, hvor vi bor, når jeg kommer hjem igen her om morgenen.

Anyway .... for at gøre en kort historie kort og ikke lang, som jeg kan have tendens til, haha ..... så møder vi en kat! Vi har en lille cairn terrier Clinton og normalt suser den afsted efter kattene, fordi den vil hen og snuse til dem og skræmmer jo totalt de katte væk, fordi de blir bange for den, hehe. Den er utrolig god af natur og kunne ik engang finde på at gøre en fugl fortræd, haha. Den har faktisk siddet ca 5 minutter bagerst i haven ved siden af en solsort, der passede på dens unger der lige var kommet ud af reden og skulle lære at flyve .... tror den hjalp den med at passe på dem, haha.

Nå, men hanhund som den er, så render den jo rundt og snuser til alt og alle .... og jeg sagde ellers til den flere gange, at der var en kat (som den udemærket godt ved hvad er!! haha .... herhjemme skal man bare nævne ordet og den sidder foran døren og kigger ud) ... nå, men den hørte ikke synderligt efter og havde travlt med at snuse .... indtil vi kommer tæt på den der kat, der sidder fuldstændig stille. 5 meter fra den el lign og så får hundi øje på den. Den render lidt hurtigt hen mod katten og jeg stopper for snoren, så den ikke får skræmt dem væk, som sædvanlig. Anyway .... den stopper så op .... og står og kigger på den .... hunden er fandme bange for den!! lol. Fårk en chicken little hund, vi har altså.

Anyway .... snappede nogen billeder, for syns simpelthen det var så kært, haha. Skal ikke kunne sige, om de 2 har en forhistorie herhjemme fra haven af, så de lissom kender hinanden, haha .... men tror nok, at katten har været på besøg et par gange, fordi den selv var lidt nysgerrig, hehe.

65qVh.jpg

- nærmer sig katten

CkB87.jpg

- tør ik helt alligevel, haha ....

yzG4.jpg

- kommer tilbage til mig, for den er lidt utryg ved hele situationen .... og katten går lidt væk ....

mS8E.jpg

- tager sig mod igen, men kommer aldrig tættere på, selvom katten indbød til det .... masser af line at gi af, men turde altså stadig ik heeelt ....

4Dmh.jpg

- blev til sidst enig med sig selv om, at det nok var bedst bare at gå udenom og videre .... så vi gik pænt videre og så fulgte katten efter os, haha.

Sådan en værre kylling :P Og ligenu ligger den her ved siden af mig klistret op til mig og putte-sover .... gez altså, hehe ....

Edited by MariaSchmidt
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åh, jeg eeeeeelser cairn terrier - de er så dejlige... :heart:

....Synes ellers at de plejer at være nogle ret modige små vovser - de plejer ihvertfald at kunne provokerer min Welsh Corgi hanhund helt vildt, fordi de er lige så selvglade som han selv er :fløjt: :biggrin:

Men sikke en nuttet "fis" du har - lige til at kramme :hug:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Åhhhh jeg hader jo de billede vi fik fra det chapel af ..... de er VIRKELIG dårlige .... uskarpe, taget så de er skåret de mest mærkelige steder midt på hovedet og aj, men jeg kunne blive ved ..... simpelthen SÅ dårlige. MEN .... i mangel af ikke at ha fået de rigtige billeder endnu, så har jeg jo kun dem her og nu kan jeg altså ikke lade være med at flashe dem herinde, haha.

Første billede: Ja, det var ikke synderligt pænt der, som på billederne, haha. Normalt ville de også lukke den port i baggrunden .... kunne de så ikke lige bekymre sig om i vores tilfælde. Måske fordi jeg ikke ville gøre brug af deres limo-service, deres fotograf og at jeg i øvrigt brokkede mig over, at de havde lavet min brudebuket totalt forkert og at de blev nødt til at returnere 150 dollars til vores konto .... lol. Åhh glæder mig sådan til beretningen, for jeg havde totalt krise 15 mins før vi skulle afsted over mit hår, så jeg spænede tilbage ned i spaen og skulle ha dem til at fixe det og jeg var mega hysterisk osv, haha.

WnZIM.jpg

Andet billede: Bare Kenneth og mig, der står og griner lidt af det hele, for det MEGA blæste og mit hår blev åndsvagt uglet og det begyndte at regne voldsomt og det hele var bare så tragi-komisk. Også fordi de havde arrangeret, at vi skulle tænde hvert vores lys for lissom at tænde 1 fælles lys, som skulle symbolisere, at vi nu var EET KØD! haha .... og det blæste så meget, så det blev en MEGA fuser :lol:

OqzJ3.jpg

Anyway .... enjoy, hehe.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer