MariaSchmidt

Maria & Kenneths Bryllup - Så er beretningen startet...deejligt

1,013 posts in this topic

Annonce ♥

er det kun mig der ingen billeder kan se??? ærgrer mig helt vildt da jeg har glædet mig til at se billeder fra jeres store dag...

tror kun det er dig måske ? kommer det et blåt spgm-tegn op ved billedet el hvilken browser bruger du ?

0

Annonce ♥

Glæder mig SÅ meget til der kommer ordentlige billeder ..... er de eneste 2, der er den mindste smule værd at vise ud af dem, vi fik fra det chapel .... det er simpelthen SÅ ringe. Så glæder mig til de rigtige kommer .... åhhhh krydser fingre for, at det er snart .... jeg er så simpelthen SÅ utålmodig, hehe. Glæder mig til billeder uden mærkelige ansigtsudtryk :lol:

0

er det kun mig der ingen billeder kan se??? ærgrer mig helt vildt da jeg har glædet mig til at se billeder fra jeres store dag...

tror kun det er dig måske ? kommer det et blåt spgm-tegn op ved billedet el hvilken browser bruger du ?

Jeg bruger firefox og der står bare postet billede der hvor der skulle være billeder, vildt irriterende :-(

0

Annonce ♥

Jeg bruger firefox og der står bare postet billede der hvor der skulle være billeder, vildt irriterende :-(

Lige et link til, hvordan du MÅSKE kan få det til at virke. Ved self ikke, om det kun er mine billeder .... lyder godt nok mærkeligt, hvis det kun er her.

http://www.eksperten.dk/spm/666373

0

Lige et link til, hvordan du MÅSKE kan få det til at virke. Ved self ikke, om det kun er mine billeder .... lyder godt nok mærkeligt, hvis det kun er her.

http://www.eksperten.dk/spm/666373

Jeg tror faktisk lige jeg har fundet problemet, det er desværre kun dine billeder og jeg kan se at det nok er min firewall der blokerer dem, hvorfor kan jeg jo så ikke lige forstå... og få den til at lave den om kan jeg nok heller ikke lige finde ud af :-(

0

Arh det ved jeg skisme heller ik ... Antivirus program burde dog være rigeligt og ingen firewall - ihvertfald ikke som privat person. Har ellers brugt billedeupload.dk til alle billederne og så linket til dem derfra .... Og er der mange herinde, der bruger :(

Håber du evt har et comp geni derhjemme, der kan løse sagen, hehe. Ellers bum ... Så uploadet jeg dem normalt i stedet for i en PM el lign, hvis du stadig gerne vil se :)

0

Annonce ♥

de bliver også blokket af avast... underligt for jeg har ik oplevet det i andre tråde...

Hmm, jeg bruger også Firefox og kan nemt se dem :) Har du prøvet at kopiere linket og så åbne det i et nyt faneblad?

0

Annonce ♥

Maria Maria Marolle!! Hvor ser du bare smuk ud! Jamen altså.. suk :loveshower: Nu må den fotograf gerne snart få fingeren ud af r...., for jeg kan altså snart ikke vente mere med din beretning!!!!!! (mangler sådan en smiley, der trommer med fingrene!! ) :lol:

0

Ihh ha .... fik vores første bryllupsgave igår fra Kenneths arbejde :) Var fra den adm. direktør .... fik sådan en fin Cocoon skål her :) Han havde taget gaven med hjem, så vi kunne åbne den sammen .... super fint.

holmegaard_cocoon_bowl_black_20.jpg

Edited by MariaSchmidt
1

OqzJ3.jpg

Elsker da bare det her billede! :loveboard:

Og så kan jeg ikke se dine billeder fra min firefox og kun halvdelen fra min internet explore... :td: Så nu prøver jeg lige google chrome... :wink:

Glæder mig til en ægte beretning! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

WHOOOOOP ..... der er lige kommet billeder fra Vegas og de er SÅÅÅÅ flotte mange af dem! Ihvertfald dem, der er printet ud, haha .... har ik set de digitale endnu .... men her kommer der lige et par sneak peaks mere :wink: Åhh min tålmodighed var også ved at rende helt ud i sandet, haha.

vysgZ.jpg

2xatF.jpg

9PFGD.jpg

0