MariaSchmidt

Maria & Kenneths Bryllup - Så er beretningen startet...deejligt

1,021 posts in this topic

Annonce ♥

Ihh ha .... fik vores første bryllupsgave igår fra Kenneths arbejde :) Var fra den adm. direktør .... fik sådan en fin Cocoon skål her :) Han havde taget gaven med hjem, så vi kunne åbne den sammen .... super fint.

holmegaard_cocoon_bowl_black_20.jpg

Edited by MariaSchmidt
1

OqzJ3.jpg

Elsker da bare det her billede! :loveboard:

Og så kan jeg ikke se dine billeder fra min firefox og kun halvdelen fra min internet explore... :td: Så nu prøver jeg lige google chrome... :wink:

Glæder mig til en ægte beretning! :cheerleader3:

0

Annonce ♥

WHOOOOOP ..... der er lige kommet billeder fra Vegas og de er SÅÅÅÅ flotte mange af dem! Ihvertfald dem, der er printet ud, haha .... har ik set de digitale endnu .... men her kommer der lige et par sneak peaks mere :wink: Åhh min tålmodighed var også ved at rende helt ud i sandet, haha.

vysgZ.jpg

2xatF.jpg

9PFGD.jpg

0

Annonce ♥

haha ,der kommer masser i beretningen .... har vel 1400 billeder i alt fra turen incl bryllupsbilleder .... helt absurd, så skal nok spamme :) men ja ... er SÅ fint med Vegas i baggrunden og alt lyset .... har virkelig respekt for fotografer generelt, for ved jo selv, hvor høj lukketiden skal være normalt om aftenen, for at billederne bliver bare nogenlunde :)

... har dog også en del, der ikke kan bruges sådan for alvor, fordi vi står og griner konstant på alle de billeder .... haha .... utroligt.

Edited by MariaSchmidt
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er beretningen startet ..... IHHH det er SÅ fedt at skrive, selvom jeg er UTROLIG DÅRLIG til at formulere mig i korthed, haha .... så den ville sikkert kunne fylde 1/3, hvis det var .... men så må man kigge billeder i stedet! :lol:

0

Annonce ♥